Contagion: Στα γυρίσματα επιστήμονες είχαν προειδοποιήσει τον Τζουντ Λο ότι μια πανδημία είναι «αναπόφευκτη»

Contagion: Στα γυρίσματα επιστήμονες είχαν προειδοποιήσει τον Τζουντ Λο ότι μια πανδημία είναι «αναπόφευκτη» Facebook Twitter
0

Επιστήμονες είχαν προειδοποιήσει τον Τζουντ Λο στη διάρκεια των γυρισμάτων του «Contagion» ότι μια πανδημία ήταν «αναπόφευκτη».

O 47χρονος ηθοποιός πρωταγωνίστησε στο θρίλερ του 2011 με υπόθεση μια θανατηφόρα ασθένεια που ξεσπά και μια ομάδα γιατρών από όλο τον κόσμο που καλείται να αντιμετωπίσει την απειλή. Η Γκουίνεθ Πάλτροου υποδύεται την Ασθενή Μηδέν στην ταινία που απεικονίζει την ταχύτητα με την οποία μπορεί ένας ιός να γίνει παγκόσμια πανδημία.

 

Εννέα χρόνια μετά τα γυρίσματα της ταινίας, ο Τζουντ Λο αποκάλυψε στο περιοδικό GQ πως οι επιστήμονες στα γυρίσματα τον προειδοποίησαν ότι μια παρόμοια πανδημία ήταν «αναπόφευκτη».

«Υπήρχε απολύτως η αίσθηση ότι αυτό επρόκειτο να συμβεί» είπε ο ηθοποιός. «Οι σπουδαίοι επιστήμονες στα γυρίσματα μαζί μας, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τον Σκοτ [Z. Μπερνς] τον σεναριογράφο και τον σκηνοθέτη Στίβεν [Σόντερμπεργκ] ήταν πολύ καταρτισμένοι και έμπειροι άνθρωποι που ήξεραν τι να περιμένουν. Και όλοι μας είπαν ότι αυτό θα συνέβαινε - και ότι το θέμα ήταν το πότε, όχι το αν θα συνέβαινε».

Ο Τζουντ Λο, ο οποίος υποδύθηκε τον θεωρητικό συνωμοσίας Άλαν Κραμγουίντ στην ταινία, συνέχισε: «Ο τρόπος που το περιέγραψαν, ήταν ακριβώς όπως συνέβη. Αυτό που είναι τρομακτικό είναι να το μαθαίνεις σε γυρίσματα όπως αυτό, επειδή σε συμβουλεύουν ειδικοί» είπε.

«Όταν ξέσπασε το 2020 και ακούσαμε το τι συνέβαινε αρχικά στην Κίνα και πόσο γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, ήχησε συναγερμός. Δυστυχώς, δεν με εξέπληξε πολύ», πρόσθεσε.

Όταν κυκλοφόρησε η ταινία, οι εισπράξεις έφτασαν τα 136,5 εκατομμύρια δολάρια. Φέτος ήρθε ξανά στην επικαιρότητα, όταν σε πολλές χώρες κηρύχθηκε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω της πανδημίας, καθώς θεωρήθηκε πως εμπεριέχει τρομερά ακριβείς προβλέψεις για το πώς εκδηλώνεται και εξαπλώνεται ένας θανατηφόρος ιός και το πώς αντιδρούν οι πολίτες και οι κυβερνήσεις.

Ο Τζουντ Λο δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε από το πώς ο Στίβεν Σόντερμπεργκ και ο Σκοτ Μπερνς προέβλεψαν όχι μόνο μια παγκόσμια πανδημία - αλλά την επίδραση των θεωρητικών συνωμοσίας όπως ο χαρακτήρας που υποδύθηκε, που αποκτούν μεγάλο αριθμό διαδικτυακών ακόλουθων, ενώ σπέρνουν σύγχυση και παραπληροφόρηση.

«Ο Σκοτ και ο Στίβεν είχαν κάνει τεράστια έρευνα και μου έστειλαν πραγματικά κάθε είδους συνδέσμους για διαφορετικούς χαρακτήρες στο διαδίκτυο, οι οποίοι συγκεντρώνουν ακόλουθους με παραληρήματα» είπε. «Αυτό που είναι εντυπωσιακό, ίσως περισσότερο από τον τρόπο με τον οποίο εξαπλώνεται ο ιός, είναι πώς άρχισαν να εμφανίζονται τέτοιοι χαρακτήρες», τόνισε.

Ολόκληρη η συνέντευξη στο GQ:

 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ