Σουηδική εταιρεία έφτιαξε τζιν με αερόσακους - Για την προστασία των μοτοσικλετιστών

Σουηδική εταιρεία έφτιαξε τζιν με αερόσακους - Για την προστασία των μοτοσικλετιστών Facebook Twitter
Φωτογραφία: Airbag Inside Sweden AB
0

Εταιρεία στη Σουηδία σχεδίασε ζευγάρι τζιν, με ενσωματωμένους αερόσακους για την ασφάλεια των μοτοσικλετιστών.

Όπως μεταδίδει το CNN, ο Moses Shahrivar σχεδίασε το πρώτο ζευγάρι τζιν για μοτοσικλετιστές, σε συνεργασία με τη Harley-Davidson της Σουηδίας πριν από δεκαέξι χρόνια, ωστόσο πλέον είναι έτοιμος να πάει ένα βήμα παρακάτω. Στο νέο ζευγάρι οι αερόσακοι ενεργοποιούνται με την πτώση του μοτοσικλετιστή, ενώ μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Η Airbag Inside Sweden AB βρίσκεται στη διαδικασία πιστοποίησης του τζιν κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα και αναμένεται να τα υποβάλει σε δοκιμές. Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 150.000 ευρώ από ευρωπαϊκούς πόρους ώστε να αναπτύξει την ιδέα και το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022. Η γαλλική CX Air Dynamics ξεκίνησε μια εκστρατεία crowdfunding για μία παρόμοια ιδέα.

Ο Shahrivar υποστηρίζει ότι είναι η πρώτη φορά που αυτού του είδους η προστασία θα είναι διαθέσιμη για το κάτω μέρος του σώματος. Ανάλογες λύσεις για το επάνω μέρος του σώματος είναι διαθέσιμες πάνω από είκοσι χρόνια. Γιλέκα αερόσακων μπορούν να χωρέσουν κάτω από το τζάκετ του μοτοσικλετιστή και να προστατεύσουν το στήθος, τον αυχένα και μερικές φορές την πλάτη. Στις πρώτες εκδοχές, για να ενεργοποιηθούν, έπρεπε πρώτα να δεθούν στο σώμα της μηχανής, ωστόσο πρόσφατα, έχουν δημιουργηθεί αερόσακοι με σένσορες που μπορούν να αντιληφθούν πότε ο μοτοσικλετιστής πέφτει. 

Ανάμεσα στους αυτόνομους αερόσακους που κυκλοφορούν στην αγορά υπάρχει και ένα σύστημα από την γαλλική εταιρεία In&motion. Το σύστημα σχεδιάστηκε αρχικά για σκιέρ, ωστόσο, αργότερα αναπροσαρμόστηκε για την ασφάλεια των μοτοσικλετιστών. Πλέον οι αερόσακοι δεν ενεργοποιούνται με σκοινί αλλά από έναν «εγκέφαλο» που αποτελείται από GPS, γυροσκόπιο και επιταχυνσιόμετρο. Λίγο μεγαλύτερο από ένα smartphone, το κουτί αυτό τοποθετείτε στην πλάτη του γιλέκου. Η θέση του οδηγού μετριέται περίπου 1.000 φορές το δευτερόλεπτο. Χρειάζονται μόλις 60 μιλιδευτερόλεπτα για να ενεργοποιηθεί. 

 

Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Τech & Science / Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Η προσέγγιση αυτή θεωρείται επιστημονικά ενδιαφέρουσα, αλλά ορισμένοι ειδικοί αμφισβητούν το αν μπορεί να εφαρμοστεί σε πολύ μεγαλύτερα θηλαστικά, όπως οι ελέφαντες.
LIFO NEWSROOM
Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Τech & Science / Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Μελέτη που εκπονήθηκε από τον ΟΗΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, την Αυστραλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία διαπιστώνει ότι η ικανοποίηση αυξάνεται με την ηλικία
LIFO NEWSROOM