Εμπνευσμένος από το Χόλιγουντ και την εκπομπή «The Late Late Show with James Corden» ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, δημιούργησε μία νέα σειρά για την Gucci Beloved Lines.
Αξιοποιώντας το πλατό της εκπομπής ως σκηνικό, ο οίκος Gucci συνεργάστηκε ξανά με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Χάρμονι Κόριν για να δημιουργήσει μια νέα ιδιαίτερη καμπάνια.
Στη νέα καμπάνια συμμετέχουν γνωστοί σταρ, όπως οι ηθοποιοί Awkwafina, Ντακότα Τζόνσον, Ντάιαν Κίτον και Σιένα Μίλερ, ο μουσικός Χάρι Στάιλς, η τενίστρια Σερένα Γουίλιαμς και φυσικά ο παρουσιαστής της εκπομπής, Τζέιμς Κόρντεν, στον οποίο εξομολογούνται τα σχέδια τους έχοντας μαζί την «αγαπημένη» τους τσάντα.
«Αποφασίσαμε να δείξουμε την έννοια του "Beloved" με έναν τρόπο ειρωνικό στη νέα μας καμπάνια, πηγή έμπνευσης υπήρξε το γεγονός ότι οι τσάντες πρωταγωνιστούν στη ζωή μου και στη ζωή πολλών άλλων ανθρώπων», εξηγεί ο Alessandro Michele.
«Επιστρέψαμε στο παρελθόν και στα αυθεντικά talk show, όπου ο πρωταγωνιστής είναι η ίδια η τσάντα, το μεγάλο αστέρι. Πολύ συχνά αυτές οι δημιουργίες πήραν το όνομά τους από σημαντικές γυναίκες που χάραξαν τις συνήθειες πολλών», προσθέτει.
Τα κομμάτια που παρουσιάζονται αποτελούν μέρος των τεσσάρων Gucci Beloved Lines, με μια αναφορά στο παρελθόν του οίκου και τον τρόπο με τον οποίο τα προσεγγίζει σήμερα και καθένα από αυτά έχει σχεδιαστεί από τον Alessandro Michele με μια σύγχρονη προσέγγιση.