Η Ρώμη μόλις εγκαινίασε τον πρώτο αυτόματο πωλητή πίτσας - «Έτοιμη σε τρία λεπτά»

Η Ρώμη μόλις εγκαινίασε τον πρώτο αυτόματο πωλητή πίτσας - «Έτοιμη σε τρία λεπτά» Facebook Twitter
Πίτσα μέσα σε τρία λεπτά από τον πρώτο αυτόματο πωλητή στη Ρώμη
0

Ο Ραφαέλε Εσπόζιτο, ο Ναπολιτάνος πιτσαϊόλο που από πολλούς θεωρείται «πατέρας» της σύγχρονης πίτσας, μπορεί θα μπορεί χαμογελά μακάρια στη μετά θάνατον ζωή του: Η Ρώμη μόλις εγκαινίασε το πρώτο αυτόματο πωλητή που βγάζει φρεσκοψημένες πίτσες σε μόλις τρία λεπτά! 


Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το -φλογερού κόκκινου χρώματος- πωλητή Mr. Go Pizza για ένα γρήγορο σνακ. Μάλιστα, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών γεύσεων, με κόστος από 4,50 έως 6 ευρώ. 


Το μηχάνημα ζυμώνει και πλάθει τη ζύμη προτού τη «στολίσει» με τα απαραίτητα και οι πελάτες μπορούν να παρακολουθήσουν την πίτσα τους να φουσκώνει πίσω από ένα μικρό γυάλινο παραθυράκι. 

Βεβαίως, οι Ιταλοί -ως οφείλουν απέναντι σε ένα από τα «εθνικά σύμβολα» με παγκόσμια φήμη- είναι αυστηροί όταν πρόκειται για ζητήματα τέτοιας σοβαρότητας, γι'αυτό και έκριναν αδέκαστα το νέο αυτό προϊόν. 

Οι πρώτες αξιολογήσεις, λοιπόν, της πίτσας από τον αυτόματο πωλητή κυμαίνονται από «αποδεκτή αν πεινάς πολύ» έως το «εφιάλτης»


«Φαίνεται νόστιμη, αλλά είναι μικρότερη από τους εστιατορίου και με λιγότερο topping» εξηγείται ο συνταξιούχος Κλαούντι Τσαμπίγκα. 

Η Φαμπρίτσια Πουλιέζε, Ναπολιτάνα φοιτήτρια στη Ρώμη, επίσης εμφανίστηκε δυσαρεστημένη με την πίτσα, λέγοντας πως έμοιαζε περισσότερο με « πιαντίνα», την κλασική, λεπτή πίτα, δημοφιλή στη βόρεια Ιταλία. 


Οι Ιταλοί τρώνε κάθε είδους ζύμη με συνοδευτικά από πάνω, ωστόσο είναι κοινώς παραδεδεγμένο πως η πίτσα τελειοποιήθηκε στη Νάπολη όπου αποτελούσε το street food των φτωχών. 

Μάλιστα, σύμφωνα μα τον θρύλο, ο Εσπόζιτο ήταν αυτός που δημιούργησε την κλασική Πίτσα Μαργαρίτα στις 11 Ιουνίου του 1989 προς τιμή της Μαργαρίτας της Σαβοΐας, κατά την επίσκεψή της στη Νάπολη με τον Βασιλιά Ουμβέρτο τον πρώτο. 

Για την παρασκευή τής -πλέον θρυλικής- πίτσας χρησιμοποίησε ντομάτες, μοτσαρέλα και βασιλικό, ώστε να παραπέμπουν στα χρώματα του ιταλικού εθνικού συμβόλου, κόκκινο, λευκό και πράσινο. 

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το αληθινό κόστος της «γρήγορης μόδας»: Μέσα στα εργοστάσια του Shein που παράγουν τα φορέματα των €8

Διεθνή / Η αλήθεια για το φόρεμά σας των €12: Μέσα στα κινεζικά εργοστάσια της Shein

Έρευνα του BBC αποκαλύπτει: Οι εργάτες που παράγουν τα ενδύματα της Shein δουλεύουν 75 ώρες την εβδομάδα - Πόσο αμείβονται για κάθε μπλουζάκι - Ο αλγόριθμος που καθορίζει τον όγκο των παραγγελιών
LIFO NEWSROOM
Ryanair: Ζητά τον περιορισμό κατανάλωσης αλκοόλ στα αεροδρόμια μετά από επεισόδια με μεθυσμένους επιβάτες

Διεθνή / Ryanair: Ζητά όριο στο αλκοόλ στα αεροδρόμια μετά τα επεισόδια με μεθυσμένους σε πτήσεις

«Δεν καταλαβαίνουμε γιατί δεν περιορίζονται σε δύο αλκοολούχα ποτά. Κατά τη διάρκεια των καθυστερήσεων των πτήσεων, καταναλώνουν υπερβολική ποσότητα» αναφέρει η εταιρεία
LIFO NEWSROOM
Αυστραλία: «Πόλεμος της καμπάνας» για τις «κατασκευές» που γεμίζουν τις παραλίες

Διεθνή / Αυστραλία: «Πόλεμος της καμπάνας» για τις «κατασκευές» στις παραλίες

Το Cabanagate διχάζει την Αυστραλία - Διαμαρτυρίες κατά όσων καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο, για περισσότερο χρόνο στις πολυσύχναστες παραλίες της Αυστραλίας - «Θέλω απλώς τον χώρο μου στην παραλία, παιδιά» - Παρέμβαση και του πρωθυπουργού
LIFO NEWSROOM
Φωτιές στο Λος Άντζελες: Αεροσκάφος καταγράφει τη φωτιά - «τέρας» στο Palisades από ψηλά

Διεθνή / Φωτιές στο Λος Άντζελες: Αεροσκάφος καταγράφει τη φωτιά - «τέρας» στο Palisades από ψηλά

Τουλάχιστον 24 νεκροί και περισσότεροι από δώδεκα αγνοούμενοι στις πολλαπλές πυρκαγιές, που τροφοδοτούνται από τις έντονες συνθήκες ξηρασίας και τους ισχυρούς ανέμους της Santa Ana
LIFO NEWSROOM