Μία εβδομάδα μετά το γενικό μπλακ άουτ που καταγράφηκε στο Διαδίκτυο, με σειρά από διεθνή ενημερωτικά και κυβερνητικά sites να τίθενται εκτός λειτουργίας, σοβαρές διακοπές λειτουργίας παρουσίασαν ιστοσελίδες μεγάλων αεροπορικών εταιρειών (American Airlines, Southwest Airlines, United Airlines, Delta Air Lines, Virgin Australia) και τραπεζών, κυρίως στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία.
Η αεροπορική εταιρεία Virgin Australia αντιμετώπισε διακοπή λειτουργίας, που προκλήθηκε από βλάβη στο παγκόσμιο δίκτυο παράδοσης περιεχομένου της Akamai Technologies (AKAM).
Το Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ανέφερε σε δημοσίευση στο Twitter ότι η ιστοσελίδα του αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και ότι ερευνούσε το ζήτημα, ενώ σε άλλη ανάρτηση, λίγα λεπτά αργότερα, ενημέρωσε ότι επανήλθε στο φυσιολογικό. Ιστότοποι παρακολούθησης του Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των ThousandEyes, Downdetector.com και fing.com, ανέφεραν δεκάδες διακοπές ιστοσελίδων ορισμένων αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών, όπως οι Delta και United Airlines.
Πολλές από τις διακοπές λειτουργίας αναφέρθηκαν από άτομα στην Αυστραλία που προσπαθούσαν να κάνουν τραπεζικές συναλλαγές, κράτηση πτήσεων ή να αποκτήσουν πρόσβαση σε ταχυδρομικές υπηρεσίες. Οι τραπεζικές υπηρεσίες διακόπηκαν για τις τράπεζες Westpac, Commonwealth, ANZ και St George, όπως και η ιστοσελίδα της Reserve Bank of Australia.
Η Virgin Australia δήλωσε ότι οι πτήσεις της πραγματοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό όπως είχαν προγραμματιστεί μετά την αποκατάσταση της βλάβης, που της επέτρεψε ξανά την πρόσβαση στην ιστοσελίδα της και στο κέντρο επικοινωνίας πελατών. «Η Virgin Australia ήταν ένας από τους πολλούς οργανισμούς που αντιμετώπισαν διακοπή λειτουργίας με το σύστημα παράδοσης περιεχομένου Akamai σήμερα», ανέφερε.
«Συνεργαζόμαστε μαζί τους για να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για να αποφευχθεί η επανεμφάνιση αυτών των διακοπών λειτουργίας». Πολλές από τις ιστοσελίδες επανήλθαν σε λειτουργία ύστερα από περίπου μία ώρα, αλλά οι εταιρείες που επηρεάστηκαν από τη βλάβη τόνισαν ότι εργάστηκαν με υπερωρίες για να αποτρέψουν περαιτέρω προβλήματα.
Οι διακοπές λειτουργίας των ιστοσελίδων των εταιρειών ήρθαν λίγες ημέρες μετά τη βλάβη που υπέστησαν ορισμένοι από τους πιο δημοφιλείς ιστοτόπους του κόσμου, λόγω προβλήματος με το λογισμικό της εταιρείας παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου Fastly που προκλήθηκε όταν ένας πελάτης της άλλαξε τις ρυθμίσεις του.