Ο Μάικ Τάισον είπε πως η κάνναβη τον κάνει να νιώθει «άλλος άνθρωπος» και ανακοίνωσε την κυκλοφορία νέας σειράς σχετικών προϊόντων για όσους αναζητούν συναισθηματική και σωματική ανακούφιση.
«Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με την αγάπη προς την ιατρική», είπε ο συνιδρυτής και επικεφαλής της Tyson 2.0. «Αφιερώνω πολύ χρόνο στην καλλιέργεια και την ανακάλυψη του σωστού είδους. Έχει γίνει αρκετά περίπλοκο, αλλά είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής μου», συμπλήρωσε.
Ο πρώην πρωταθλητής βαρέων βαρών εγκαινίασε τη νέα γραμμή προϊόντων σε συνεργασία με την Columbia Care, αμερικανικό πάροχο προϊόντων κάνναβης με 99 σημεία διανομής σε 16 πολιτείες.
Our partnership with @MikeTyson is coming to CO next week, kicking off in @TGScolorado dispensaries on 11/26. To celebrate the news, we’re hosting giveaways including a chance to tour cultivation with Mike. More on @Benzinga: https://t.co/YqfIS05O91 $CCHW $CCHWF #ColumbiaCare
— Columbia Care (@ColumbiaCare) November 18, 2021
«Χάρη στο πάθος του Mike Tyson για την κάνναβη και τις ιδέες που έφερε μέσω των δικών του θετικών αποτελεσμάτων, ξέραμε ότι έπρεπε να κάνουμε αυτή την συνεργασία, η οποία έχει ευρεία απήχηση στην αγορά όσο δυνατόν πιο γρήγορα», δήλωσε ο Jesse Channon, υψηλόβαθμο στέλεχος της Columbia Care.
«Επίσης, ταιριάζει απόλυτα ότι εγκαινιάσαμε τη σειρά στο Κολοράντο, μία από τις μεγαλύτερες αγορές για εμάς, και ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας σε ολόκληρη τη χώρα», πρόσθεσε.
«Δεν βάζει απλώς το όνομά του στο προϊόν. Δεν θα το διαθέσουμε στην αγορά αν δεν το εγκρίνει ο Μάικ», ανέφερε ο Adam Wilks, CEO του Tyson 2.0, που τόνισε ότι ο Μάικ Τάισον εμπλέκεται στη διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης. «Ο Mike μπορεί να επιλέξει τα είδη που προτιμά, με τα Sour Diesel και The Toad να συγκαταλέγονται στα αγαπημένα του», είπε.
«Το καλύτερο για μένα είναι το Sour Diesel», σημείωσε ο Τάισον, εξηγώντας τον στόχο του να δημιουργήσει μια νέα και βαθύτερη σχέση με τους θαυμαστές του μέσω της κάνναβης. «Είναι μια ισχυρή σύνδεση με τον αγοραστή», είπε.
Ο θρύλος της πυγμαχίας εντάσσεται σε μια μακρά λίστα διασήμων που εκμεταλλεύτηκαν τη φήμη τους για να προωθήσουν σειρές κάνναβης ή CBD.
Η οικογένεια του Μπομπ Μάρλεϊ ξεκίνησε τη σειρά «Marley Natural» το 2016, ο ράπερ Jay-Z δημιούργησε τη σειρά «Monogram» το 2020 και ο ηθοποιός Σεθ Ρόγκεν την εταιρία κάνναβης «Houseplant» το 2019, ενώ η Μάρθα Στιούαρτ κυκλοφόρησε το ομώνυμο CBD brand το 2020 και εμπορεύεται προϊόντα για ανθρώπους αλλά και κατοικίδια.
Ο 55χρονος Τάισον είπε ότι χρησιμοποιεί τα προϊόντα κάνναβης και για ευεξία, σημειώνοντας: «Τα χρησιμοποιώ μια ζωή. Αν δεν τα χρησιμοποιήσω για μια εβδομάδα ή τρεις ημέρες, κάτι τέτοιο, είμαι εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. Και δεν είμαι συμπαθής», είπε.
Με πληροφορίες από CNBC