Βενετία: «Μπλόκο» στον Τζον Μάλκοβιτς από ξενοδοχείο - Είχε λήξει το εμβολιαστικό πάσο του

Βενετία: «Μπλόκο» στον Τζον Μάλκοβιτς από ξενοδοχείο - Είχε λήξει το εμβολιαστικό πάσο του Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: ΕΡΑ
0

Πολυτελές ξενοδοχείο στη Βενετία αρνήθηκε στον διάσημο Αμερικανό ηθοποιό Τζον Μάλκοβιτς να μείνει σε μία από τις σουίτες του, όπου είχε κλείσει, καθώς το εμβολιαστικό πάσο του είχε λήξει, μετέδωσαν σήμερα ιταλικά ΜΜΕ.

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα Il Gazzettino, ο 68χρονος πρωταγωνιστής, ο οποίος βρέθηκε στη Βενετία στο πλαίσιο διήμερων γυρισμάτων για την αμερικανική σειρά Ripley, αναγκάστηκε να μείνει σε ένα διαμέρισμα και να μην καταλύσει στην πολυτελή σουίτα, στην οποία είχε κάνει κράτηση, στο διάσημο ξενοδοχείο Danieli, σε κοντινή απόσταση από την πλατεία του Αγίου Μάρκου.

Σε επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο, το ξενοδοχείο αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά, επικαλούμενο τον σεβασμό στην ιδιωτικότητα. Το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA επιβεβαίωσε την πληροφορία, επικαλούμενο πηγές από τους κόλπους της παραγωγής.

Στην Ιταλία, ένα έγκυρο πράσινο πάσο, που χορηγείται έπειτα από έναν ολοκληρωμένο εμβολιαστικό κύκλο ή έπειτα από ανάρρωση από την Covid-19 τους προηγούμενους έξι μήνες, είναι απαραίτητο για να έχει κανείς πρόσβαση σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, όπως και στις δημόσιες συγκοινωνίες.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM