Αφιερώματα
Όσα είδαμε στο Φεστιβάλ Βενετίας 2023
8 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Οθόνες / Πρισίλα: Η βασίλισσα ενός έρημου γάμου
Η Σοφία Κόπολα επιστρέφει στα σινεμά με ένα σκοτεινό biopic της Πρισίλα Πρίσλεϊ. Πολλοί χαρακτηρίζουν την ταινία ως την καλύτερή της εδώ και χρόνια.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / The Palace: Το απόλυτο ναδίρ της μυθιστορηματικής καριέρας του Ρομάν Πολάνσκι
Μια ατελείωτη παρέλαση της ανθρώπινης καρικατούρας, με χιούμορ παλιομοδίτικο και ληγμένο εδώ και δεκαετίες.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Γυρίσματα της τύχης»: Ένα «Match Point» στα γαλλικά
Το χέρι του Γούντι Άλεν παραμένει ανάλαφρο και η γραφή του, αν και deja vu, ανακουφιστικά ευχάριστη.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / Maestro: Σαλονάτο μελό υψηλού συμφωνικού φρονήματος και χαμηλής συγκίνησης
Η δεύτερη απόπειρα του Μπράντλεϊ Κούπερ στη σκηνοθεσία, με τον ίδιο ως Λέοναρντ Μπέρνσταϊν, έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / The Killer: Ένας Φίντσερ στα γρήγορα
Η επιστροφή του Μάικλ Φασμπέντερ στο σινεμά, μετά από 5 χρόνια απουσίας.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / Ferrari: Μια σαπουνόπερα σε ολισθηρό οδόστρωμα
Ο Μάικλ Μαν επιστρέφει μετά από 8ετή αποχή από τα πλατό, με ένα ευανάγνωστο passion project λεπτομερειών και χαρακτήρων, από το οποίο απουσιάζουν η αισθαντικότητα και ο κίνδυνος.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / Poor Things: Η Μπάρμπι ανάποδα και μπουνιουελικά!
Η κριτική του Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου για την πολυαναμενόμενη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου.
Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Cοmandante»: Άβολο ξεκίνημα στο Φεστιβάλ Βενετίας
Το μυωπικό πορτρέτο ενός πολεμιστή που συμβολίζει την ανθρωπιστική ουδετερότητα ξεπλένει έμμεσα το φασιστικό ιταλικό παρελθόν.