Master mind στις πωλήσεις: Η influencer που βγάζει 14 εκ. δολάρια την εβδομάδα

Κινέζα influencer βγάζει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα για βίντεο τριών δευτερολέπτων Facebook Twitter
Φωτ. : Twitter
0

Σε μία εποχή που το marketing αλλά και η χρήση των social media, έχει πάει σε ένα κυριολεκτικά άλλο επίπεδο, υπάρχουν αρκετοί influencers που το εκμεταλλεύονται μέχρι εκεί που δεν παίρνει, βγάζοντας πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με έρευνες, μόνο στις ΗΠΑ, ένας στους τέσσερις εφήβους θέλει να γίνει influencer, καθώς είναι ιδιαίτερα ελκυστικό το να βγάζει κανείς πολλά χρήματα, δημοσιεύοντας απλά φωτογραφίες και βίντεο τους στο διαδίκτυο, αποφεύγοντας την κούραση και τις εργατοώρες για ούτε τα μισά χρήματα από όσα θα έβγαζαν ως influencer. Ωστόσο, μία live streamer από την Κίνα, έχει φτάσει στο σημείο να βγάζει πάνω από 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα, απλά επιδεικνύοντας αντικείμενα στο διαδίκτυο, για τρία δευτερόλεπτα.

Η Zheng Xiang Xiang, δημοσιεύει live βίντεο στο Douyin - κινεζική εκδοχή του TikTok - με την ίδια να να επιδεικνύει διάφορα προϊόντα για μόλις τρία δευτερόλεπτα το καθένα, συγκεντρώνοντας έτσι 100 εκατομμύρια γιουάν (14 εκατομμύρια δολάρια) κάθε εβδομάδα.

Την ώρα δηλαδή που οι περισσότεροι live streamers, καταφεύγουν σε τεχνάσματα για να μετατοπίσουν τα προϊόντα που προωθούν, η Zheng ακολουθεί μια πολύ πιο μινιμαλιστική προσέγγιση.

Η νεαρή έχει γίνει viral, ενώ σήμα - κατατεθέν της θεωρείται το ανέκφραστο πρόσωπό της και η αστραπιαία τεχνική πώλησης που χρησιμοποιεί. Κατά τη διάρκεια του Live, κάποιος περνάει στη Zheng ένα κουτί, εκείνη παίρνει το προϊόν και αναφέρει την τιμή του, το σπρώχνει στην άκρη και αυτό είναι όλο. Με αυτό τον τρόπο κερδίζει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα..!

Αν και δραστηριοποιείται στον χώρο του live streaming από το 2017, η δημοτικότητά της έχει εκτοξευθεί στα ύψη τους τελευταίους μήνες και πριν από λίγες ημέρες έφτασε το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου followers.

Οι ειδικοί των media αποδίδουν την επιτυχία της στο γεγονός ότι έχει διαφοροποιηθεί από το πλήθος με την ιδιαίτερη προσέγγισή της στις πωλήσεις, η οποία μοιάζει πολύ πιο αυθεντική και αξιόπιστη από τα κόλπα των ανταγωνιστών της.

Μετά την επιτυχία της, η πλατφόρμα εισήγαγε κανόνα για να αποτρέψει τις περιπτώσεις αντιγραφής και έτσι από τις 27 Οκτωβρίου, απαγόρευσε στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά. Όσοι παραβιάζουν τους περιορισμούς αντιμετωπίζουν πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν τους λογαριασμούς τους.

Ο λογαριασμός της Zheng εξακολουθεί να λειτουργεί με το γνωστό απλό στυλ πώλησης, ωστόσο με τα νέα δεδομένα, ίσως χρειαστεί να αλλάξει την προσέγγισή της για να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες.

Με πληροφορίες του Unilad

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Ένοχη η Ελλάδα για τις επαναπροωθήσεις στη Μεσόγειο

Διεθνή / Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Ένοχη η Ελλάδα για τις επαναπροωθήσεις στη Μεσόγειο

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έκρινε ότι η Ελλάδα συμμετείχε σε παράνομες απελάσεις, διατάσσοντας το ελληνικό κράτος να καταβάλει αποζημίωση σε μία γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Νέα Υόρκη: Αθώος δηλώνει ο άνδρας που κατηγορείται ότι σκότωσε γυναίκα βάζοντάς της φωτιά στο μετρό

Διεθνή / Νέα Υόρκη: Αθώος δηλώνει ο άνδρας που κατηγορείται ότι σκότωσε γυναίκα βάζοντάς της φωτιά στο μετρό

Κατηγορείται για φόνο και εμπρησμό - Εφόσον καταδικαστεί, ο άνδρας βρίσκεται αντιμέτωπος με τη μέγιστη ποινή της ισόβιας κάθειρξης χωρίς τη δυνατότητα αναστολής
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ δεν αποκλείει στρατιωτική δράση για τον έλεγχο της Διώρυγας του Παναμά και της Γροιλανδίας

Διεθνή / Ο Τραμπ δεν αποκλείει στρατιωτική δράση για τον έλεγχο της Διώρυγας του Παναμά και της Γροιλανδίας

Ο Τραμπ υποσχέθηκε να αλλάξει την ονομασία του Κόλπου του Μεξικού σε Κόλπο της Αμερικής και επανέλαβε το ενδιαφέρον του να μετατρέψει τον Καναδά σε αμερικανικό κράτος
LIFO NEWSROOM
Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Διεθνή / Dry January στις ΗΠΑ: Κορυφαίες εταιρείες εξηγούν γιατί πολλοί Αμερικανοί επιλέγουν πλέον μη αλκοολούχα ποτά

Το "Dry January" και η πιο χαλαρή προσέγγιση του "Damp January" αναδεικνύουν την τάση προς τη μετριοπαθή κατανάλωση. Οι συμμετέχοντες συχνά υιοθετούν μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά τους, επιλέγοντας να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ και μετά το τέλος της πρόκλησης
LIFO NEWSROOM
Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones μπορούν να δώσουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Διεθνή / Πόλεμος στην Ουκρανία: Πώς τα drones δίνουν κατά λάθος χρήσιμες πληροφορίες στον εχθρό

Τα drones χρησιμοποιούνται τόσο από τη Ρωσία όσο και από την Ουκρανία περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση στην ιστορία - Ο τεράστιος αριθμός τους και ο συνωστισμός επιτρέπουν στον εχθρό να συλλέγει πληροφορίες
LIFO NEWSROOM