Με τα social media να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στο διαδίκτυο, νέα έρευνα της Focus Bari αναδεικνύει τις συνήθειες των Ελλήνων χρηστών, με το κοινό του TikTok να αυξάνεται συνεχώς.
Όλοι οι Έλληνες ηλικίας 13-74 ετών, με το συντριπτικό ποσοστό του 96%, είναι χρήστες του διαδικτύου και συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, ενώ περνούν κατά μέσο όρο δύο ώρες «συνειδητοποιημένου χρόνου» την ημέρα online. Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, με τις νεαρές ηλικίες να αφιερώνουν κατά μέσο όρο τρεις ώρες την ημέρα «συνειδητά», καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος.
Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων» καθώς κερδίζει τους 35+, ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram. Εξίσου δυνατή είναι η παρουσία του TikTok, που αναπτύχθηκε ραγδαία στο ελληνικό κοινό τα τελευταία τρία χρόνια, με τα υψηλότερα ποσοστά να εμφανίζονται στις ηλικίες 16-24 ετών.
Το 77% των Ελλήνων ψωνίζει online
Ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με τη μέση δαπάνη το τελευταίο εξάμηνο να ανέρχεται στα 1.000 ευρώ στο e-commerce, ποσό αυξημένο κατά 110 ευρώ σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο μεταξύ Ιουνίου και Δεκεμβρίου 2022.
Στην κορυφή των ηλεκτρονικών αγορών βρίσκονται τα ρούχα με 40% και ακολουθούν τα παπούτσια με 33%, ενώ το top 3 online αγορών συμπληρώνουν τα ηλεκτρονικά είδη με μερίδιο 28%.
Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari, πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ.