Μια νέα υπηρεσία που θα ονομάζεται Facebook Exchange ανακοίνωσε το Facebook. Θα επιτρέπει στους διαφημιστές, έναντι αμοιβής, να βλέπουν το ιστορικό περιήγησης των χρηστών του κοινωνικού δικτύου και να στοχεύουν σε συγκεκριμένους τύπους καταναλωτών, κατανοώντας καλύτερα τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
Σύμφωνα με το bloomberg, η υπηρεσία θα χρησιμοποιεί τα cookies στους υπολογιστές των χρηστών, όπου καταγράφονται όλα τα sites που επισκέφτηκαν τελευταία, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να εμφανίζονται (δεξιά από το News Feed) μόνο στους ενδιαφερόμενους.
Σημειώνεται πως η εταιρεία τεστάρει ήδη την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, έχοντας τοποθετήσει δοκιμαστικά cookies στους browsers ορισμένων χρηστών. H υπηρεσία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
σχόλια