Το κοκτέιλ των 10 εκατομμυρίων δολαρίων που πίνουν όλοι στο US Open

Το κοκτέιλ των 10 εκατομμυρίων δολαρίων που πίνουν όλοι στο US Open Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Στο US Open που διεξάγεται στη Νέα Υόρκη, ένα και μόνο κοκτέιλ αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 10 εκατομμύρια δολάρια μέχρι την ολοκλήρωση του τουρνουά στις 8 Σεπτεμβρίου.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του κοκτέιλ «Honey Deuce» θα μπορούσαν να καλύψουν τα χρηματικά έπαθλα των δύο νικητών των «μονομάχων» στο τουρνουά, σύμφωνα με το CNN (3,6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε κατηγορία φέτος).

Το «Honey Deuce», ένα μείγμα βότκας, λεμονάδας και λικέρ βατόμουρου με χαρακτηριστικές μπάλες πεπονιού, έχει γίνει τεράστια επιτυχία για την Grey Goose και το τουρνουά. Το κοκτέιλ είναι αποτέλεσμα μιας στρατηγικής καμπάνιας μάρκετινγκ που εκμεταλλεύτηκε τη δημοτικότητα του τένις.

Το US Open είναι ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο και φέτος αναμένεται να προσελκύσει το μεγαλύτερο πλήθος στην ιστορία του. Σύμφωνα με την US Tennis Association, στόχος είναι να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο θεατές, κάτι που θα ήταν το μεγαλύτερο νούμερο στα 56 χρόνια ιστορίας του τουρνουά. Οι πωλήσεις εισιτηρίων βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, ενώ οι πωλήσεις του «Honey Deuce» αναμένεται να σπάσουν ρεκόρ.

Το κοκτέιλ γίνεται όλο και πιο ακριβό, αλλά οι πωλήσεις του δεν έχουν επηρεαστεί

Το κοκτέιλ πρωτοδημιουργήθηκε το 2007 από τον πρώην πρέσβη της Grey Goose, Νικ Μαουτόν. Το κοκτέιλ συνδυάζει βότκα Grey Goose, λεμονάδα και λικέρ Chambord με τρεις μπάλες πεπονιού που θυμίζουν μπάλες του τένις. Το όνομά του προέρχεται από τον όρο «deuce» στο τένις, που αναφέρεται στην ισοπαλία 40-40.

Στο περσινό τουρνουά, πωλήθηκαν 460.275 «Honey Deuce» σε τιμή $22 το καθένα, αποφέροντας πάνω από 10,1 εκατομμύρια δολάρια. Το κοκτέιλ είναι τόσο δημοφιλές που υπάρχουν μπαρ αποκλειστικά για την πώλησή του στον χώρο του τουρνουά, με νέα σημεία εξυπηρέτησης για να καλύψουν τη ζήτηση.

Παρά την αύξηση της τιμής του κοκτέιλ κατά τέσσερις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, οι πωλήσεις δεν φαίνεται να έχουν επηρεαστεί. Το κοκτέιλ είναι διαθέσιμο μόνο κατά τη διάρκεια του US Open, κάνοντάς το ένα ιδιαίτερο προϊόν που ανυπομονούν να δοκιμάσουν οι θεατές.

Η Grey Goose συνεργάζεται επίσης με τοπικά μπαρ και μέσω διανομής κατόπιν παραγγελίας για την πώληση του κοκτέιλ κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Φέτος, οι διοργανωτές του τουρνουά επεκτάθηκαν και σε εμπορεύματα όπως καπέλα, κονκάρδες και μπλουζάκια με το λογότυπο του «Honey Deuce», τα οποία εξαντλούνται γρήγορα.

Η δημοτικότητα του κοκτέιλ έχει παγιωθεί, με την Grey Goose να το συγκρίνει με το Mint Julep του Kentucky Derby, ενώ θεωρείται πλέον αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής ταυτότητας του US Open.

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Diddy: Η τραγουδίστρια Dawn Richard κατέθεσε ότι την απειλούσε και την κακοποιούσε για χρόνια

Διεθνή / Diddy: Η τραγουδίστρια Dawn Richard κατέθεσε ότι την απειλούσε και την κακοποιούσε για χρόνια

«Την κακοποίησε σεξουαλικά και όχι μόνο δεν της πλήρωσε τα χρήματα που της είχε υποσχεθεί, αλλά στην πραγματικότητα την εμπόδισε να φάει και να κοιμηθεί εκείνα τα χρόνια» αναφέρει η δικηγόρος της
LIFO NEWSROOM
Έλον Μασκ: Θέλει να κόψει «ζόμπι» προγράμματα ύψους $500 δισ. - Ανάμεσά τους και της NASA

Διεθνή / Έλον Μασκ: Θέλει να κάνει περικοπές $500 δισ. σε «ζόμπι» ομοσπονδιακά προγράμματα, μεταξύ τους και της NASA

Στα προγράμματα που αναμένεται cost cutting περιλαμβάνονται η ιατρική περίθαλψη για βετεράνους, τα κουπόνια στέγασης χαμηλού εισοδήματος, τα Pell Grants για φοιτητές, το FBI και πρωτοβουλίες της NASA
LIFO NEWSROOM
COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
Η επικίνδυνη εναέρια κυκλοφορία στη Μέση Ανατολή- Απειλούνται οι εμπορικές πτήσεις

Διεθνή / Μέση Ανατολή: Δίπλα-δίπλα πύραυλοι και εμπορικές πτήσεις σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους αεροδιαδρόμους

Τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες - Από τα συστήματα αντιπυραυλικής άμυνας της ισραηλινής ElAl μέχρι την απόφαση να μην πετούν νύχτα τα αεροσκάφη της Wizz Air
LIFO NEWSROOM