Η Μάργκο Ρόμπι είναι το πρόσωπο του αρώματος Chanel No5 

Η Μάργκο Ρόμπι είναι το πρόσωπο του αρώματος Chanel No5  Facebook Twitter
Φωτ.: YouTube
0

Η Μάργκο Ρόμπι πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του θρυλικού αρώματος Chanel No5.

Η Μάργκο Ρόμπι, η οποία είναι πρέσβειρα του οίκου από το 2018, εμφανίζεται στην καμπάνια φορώντας ένα εκθαμβωτικό κόκκινο σακάκι και μία μίνι φούστα έχοντας στην αγκαλιά της το διάσημο άρωμα. 

«Ένα ραντεβού. Το νέο πρόσωπο του N°5, η Μάργκο Ρόμπι ενσαρκώνει μια γυναίκα που αποφάσισε ότι δεν θα είναι απλώς ένας άλλος αριθμός, επιλέγοντας ξανά και ξανά να εμπιστευτεί ό,τι της επιφυλάσσει το μέλλον», αναφέρεται στη λεζάντα της ανάρτησης στον επίσημο λογαριασμό του οίκου στο instagram. Η μικρού μήκους ταινία που κυκλοφόρησε ο οίκος για την νέα συνεργασία με την ηθοποιό είναι σε σκηνοθεσία Λούκα Γκουαντανίνο και συμπρωταγωνιστεί ο Τζέικομπ Ελόρντι, ο οποίος θα είναι στο πλευρό της στην επερχόμενη ταινία «Wuthering Heights». 

Η λεζάντα του βίντεο στο Instagram του οίκου αναφέρει ότι «το κλιπ, ακολουθεί τη σύντομη ιστορία δύο εραστών και χαμένων συνδέσεων, που τελικά οδηγεί τη Ρόμπι στο «πεπρωμένο» της».Σύμφωνα με το ABC News, το διασημότερο άρωμα στο κόσμο δημιουργήθηκε το 1921 από τον Ερνέστ Μπο με την ονομασία του να προέρχεται από το τυχερό αριθμό της Κοκό Σανέλ. 

 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM
New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM