Η προ-χριστουγεννιάτικη περίοδος των εκπτώσεων είναι εδώ. Η Black Friday, σε συνδυασμό με τη Singles Day και τη Cyber Monday, έχουν μετατρέψει τον Νοέμβριο σε έναν μήνα αφιερωμένο σχεδόν αποκλειστικά στις αγορές και τον καταναλωτισμό. Ωστόσο, αυτή η φρενίτιδα υπερκατανάλωσης στην Ευρώπη όχι μόνο βλάπτει το περιβάλλον, αλλά συχνά παραπλανά τους καταναλωτές. Ταυτόχρονα, μπορεί να αποτελέσει μια ευκαιρία για εξοικονόμηση χρημάτων.
Γιατί υποκύπτουμε τόσο εύκολα στις προσφορές; Μήπως η Black Friday είναι περισσότερο μύθος παρά ευκαιρία;
Πηγή: ARTE.tv Documentary