Ο «γκρινιάρης» βάτραχος που γίνεται συχνά viral στα social media

Ο «γκρινιάρης» βάτραχος που γίνεται συχνά viral στα social media Facebook Twitter
Φωτ. worldwildlife.org
0

Ο black rain frog (ο μαύρος βάτραχος της βροχής) ξεχωρίζει στο ζωικό βασίλειο με τη θλιμμένη του μορφή.

Το αμφίβιο, το οποίο συναντάται μόνο στις νότιες ακτές της Αφρικής, είναι γνωστό ως ο «γκρινιάρης» ή ο «παραπονιάρης βάτραχος» μιας και η έκφρασή του παραπέμπει σε λυπημένη ή ενοχλημένη φιγούρα.

Η «κακή του διάθεση» όπως συχνά αναφέρεται με χιουμοριστική διάθεση στο Διαδίκτυο, θα μπορούσε και πάλι εντός χιουμοριστικών αναφορών να συνδεθεί με το πόσο σκληρά εργαζόμενο αμφίβιο είναι. Μπορεί να σκάψει για να δημιουργήσει σήραγγες μεγάλου βάθους. Δεδομένου ότι ο μαύρος βάτραχος της βροχής είναι είδος που σκάβει, δεν χρειάζεται την παρουσία ανοιχτού νερού για να επιβιώσει. Σκάβει για να βρει υγρασία καθώς και κάτι εξαιρετικά σημαντικό για εκείνον, την ιδιωτικότητα.

Η WWF αποδίδει την κατσουφιασμένη του έκφραση, στο γεγονός ότι «περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του σε υπόγεια λαγούμια, όπου απορροφά την υγρασία απευθείας από το έδαφος» και αυτό έχει επηρεάσει πιθανότατα τις εκφράσεις του.

Κάθε φορά που οι φωτογραφίες του βατράχου θα μοιραστούν στα social media, πράγμα που γίνεται συχνά λόγω της «θλίψης» του, ο black rain frog γίνεται viral. 

Ο «γκρινιάρης» βάτραχος που γίνεται συχνά viral στα social media Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram / meme.ig
Ο «γκρινιάρης» βάτραχος που γίνεται συχνά viral στα social media Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram / meme.ig

Με πληροφορίες από WWF

 
Περιβάλλον
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM