Η Πάμελα Άντερσον παραδέχτηκε ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει πώς επηρέασε τα παιδιά της το γεγονός ότι το Χόλιγουντ την είχε σεξουαλικοποιήσει όλα αυτά τα χρόνια.
Μιλώντας στη Μάικι Μάντισον στο Actors on Actors του Variety, η πρωταγωνίστρια του Baywatch φανέρωσε ότι «ίσως εκ των υστέρων να είχα κάνει τα πράγματα διαφορετικά». Η Πάμελα Άντερσον μίλησε για το πόσο δύσκολο ήταν για τους γιους της, όταν ήταν παιδιά, να τη βλέπουν να «σεξουαλοποιείται» από το Χόλιγουντ καθώς μεγάλωναν.
«Όντας εργαζόμενη μαμά και σε αυτόν τον κόσμο της ψυχαγωγίας, δεν συνειδητοποίησα ότι τα παιδιά μου τα περνούσαν ταυτόχρονα με εμένα πολλά από τα πράγματα που εγώ βίωνα, γιατί έβλεπαν τη μαμά τους να σεξουαλικοποιείται με κάποιο τρόπο» τόνισε η Πάμελα Άντερσον, στα 57 της, στη νέα συνέντευξη που έδωσε.
Η Άντερσον έγινε διάσημο σύμβολο του σεξ τη δεκαετία του ’90, αφού εκτοξεύτηκε στα ύψη η δημοφιλία της για τον ρόλο της στο Baywatch ως «η εντυπωσιακή ξανθιά που έτρεχε σε αργή κίνηση με ένα κόκκινο ολόσωμο μαγιό». Γνωστή για τις τακτικές της εμφανίσεις στο περιοδικό Playboy, κατέχει το ρεκόρ με τα περισσότερα εξώφυλλα. Είναι 13 στον αριθμό.
Πάμελα Άντερσον: «Δεν ντρέπομαι για τις επιλογές που έκανα»
Η Πάμελα Άντερσον, η οποία είναι μαμά των Μπράντον, τώρα 28 ετών, και Ντύλαν, τώρα 26 ετών, με πατέρα τον Λι, παραδέχτηκε στη συνέντευξη που δημοσιεύτηκε την Τρίτη ότι «δεν ντρέπομαι για τις επιλογές που έκανα» αλλά «ίσως εκ των υστέρων να είχα κάνει τα πράγματα διαφορετικά». Ωστόσο, όπως είπε στη Μάντισον, όλα λειτούργησαν γιατί «χρειάζεσαι εμπειρία ζωής για να ξέρεις ότι θα το έκανες διαφορετικά».
Όσον αφορά την ανατροφή των γιων της, είπε ότι αισθάνεται πως έχει «την ελευθερία να επικεντρώνομαι σε πράγματα αντί να ανησυχώ για μια σχέση ή την οικογένειά μου», καθώς είναι ενήλικες τώρα. «Τα παιδιά μου μεγάλωσαν. Είμαι ελεύθερος. Τώρα μπορώ να παίξω ξανά» πρόσθεσε.
Σε μια συνέντευξη στο Variety ο γιος της Άντερσον, ο Μπράντον, μίλησε για τη «μεγάλη αλλαγή» της μαμάς του στην καριέρα της από την «αντικειμενοποίηση» από το «ανδρικό βλέμμα» στο να κερδίσει την προσοχή των γυναικών ώστε να τη θαυμάζουν και την σέβονται.
Μάλιστα, πίστωσε την κυκλοφορία των απομνημονευμάτων της το 2023, «Love, Pamela» και το ντοκιμαντέρ του Netflix «Pamela, a Love Story» για εκείνη τη μετάβαση, αλλά επέμεινε ότι η νέα της ταινία, «The Last Showgirl», ήταν αυτό που «ώθησε» το κοινό να δείτε την υποκριτική της.
«Η κατηγορία στην οποία βρισκόταν πριν, ήταν απλώς πολύ αντικειμενοποιημένη. Όλη της η καριέρα ήταν απλά στραμμένη προς το ανδρικό βλέμμα», είπε ο Μπράντον. «Και η μετάβαση για εμάς ήταν σοκαριστική».
Ο μεγαλύτερος γιος της πρόσθεσε: «Σε εκείνο το σημείο ήξερα ότι επρόκειτο να υπάρξει αυτή η μεγάλη αλλαγή στην καριέρα της, γιατί δεν ήταν πλέον αυτή η παρεξηγημένη ή απειλητική προσωπικότητα».
Εξηγώντας ότι «δεν ήταν πια αυτό το σύμβολο του σεξ» σε αυτά τα έργα, ο Μπράντον δήλωσε: «Ήταν άνθρωπος και νομίζω ότι οι άνθρωποι πλέον την κοιτούν με εντελώς νέο πρίσμα. Νιώθω ότι αυτό την επανέφερε στον κόσμο. Αισθάνεται ότι όλοι την επευφημούν».