Νικόλ Κίντμαν για ερωτικές σκηνές στο Babygirl: Μερικές φορές ήταν χωρίς σενάριο

Νικόλ Κίντμαν για ερωτικές σκηνές στο Babygirl: Μερικές φορές ήταν χωρίς σενάριο Facebook Twitter
0

Η Νικόλ Κίντμαν, αναφερόμενη στη νέα ταινία Babygirl που πρωταγωνιστεί, παραδέχτηκε ότι οι ερωτικές και πιο προσωπικές σκηνές στο έργο, για τις οποίες «έπρεπε να σταματήσει λόγω οργασμών», ήταν μερικές φορές χωρίς σενάριο.

Η ταινία ακολουθεί την ισχυρή διευθύνουσα σύμβουλο Ρόμι, η οποία θέτει σε κίνδυνο την καριέρα της και το έργο της ζωής της, όταν αρχίζει μια έντονη σχέση με τον νεαρό ασκούμενο Σάμιουελ. Η διάσημη ηθοποιός δήλωσε, πριν από μερικές εβδομάδες, ότι της τράβηξε το ενδιαφέρον το πρότζεκτ επειδή ήταν κάτι που δεν είχε κάνει ποτέ στην καριέρα της.

«Πάντα ήμουν σε μια αναζήτηση ως ηθοποιός, πάντα έψαχνα, σε τι δεν έχω συμμετάσχει; Και τι μπορώ να εξερευνήσω ως άνθρωπος; Και αυτή ήταν μια περιοχή στην οποία δεν είχα πάει ποτέ» είχε δηλώσει η αγαπημένη ηθοποιός ενώ είχε μιλήσει και για το πώς έπρεπε να σταματήσει τα γυρίσματα επειδή είχε «πάρα πολλούς οργασμούς».

Μάλιστα, η Νικόλ Κίντμαν μίλησε και στο «Actors on Actors» του Variety, στη Zendaya, αποκαλύπτοντας ότι ορισμένες από αυτές τις οικείες σκηνές ήταν χωρίς σενάριο. Απαντώντας στην ερώτηση για το πόσες πρόβες έγιναν και πώς κύλησαν, η Αυστραλιανή σταρ εξήγησε ότι υπήρχαν κάποιες «πολύ δομημένες στιγμές», βασισμένες στο σενάριο, αλλά σε ορισμένα σημεία εκείνη και ο Χάρις Ντίκινσον δεν ήξεραν πάντα «πώς θα κατέληγε κάτι και τι θα συνέβαινε».

«Υπήρχαν αλλαγές όταν γυρίζαμε κάποιες σκηνές» καθώς η Κίντμαν φανέρωσε ότι αγαπά τον αυθορμητισμό, όπως είπε η ίδια χαρακτηριστικά. «Νομίζω ότι το να ακούς είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος της υποκριτικής. Μπορείς να μπεις με ένα σχέδιο, με ένα σενάριο, αλλά το σχέδιο δεν θα σε βοηθήσει πραγματικά και πάντα».

Αν και το Babygirl δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την Κίντμαν σε πιο προσωπικές σκηνές, η ίδια αισθάνεται ότι η ταινία την πηγαίνει σε ένα νέο επίπεδο, χαρακτηρίζοντάς τη ως «πολύ απελευθερωτική». Ήδη από τις πρώτες σκηνές, ο θεατής την βλέπει να έχει οργασμό ενώ είναι με τον σύζυγό της Τζέικομπ (Αντόνιο Μπαντέρας).

«Πολλές φορές οι γυναίκες απορρίπτονται σε μια συγκεκριμένη περίοδο της καριέρας τους ως σεξουαλικά όντα. Οπότε ήταν πολύ όμορφο να σε δουν με αυτόν τον τρόπο. Ο χαρακτήρας μου έχει φτάσει σε ένα στάδιο όπου έχει όλη αυτή τη δύναμη, αλλά δεν είναι σίγουρη ποια είναι, τι θέλει, τι επιθυμεί, παρόλο που φαίνεται να τα έχει όλα. Και νομίζω ότι αυτό είναι μια πραγματικότητα» τόνισε.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Babygirl, το οργασμικό χάσμα γενεών σε ένα συνοπτικό ψυχο-θρίλερ, περισσότερο ευχάριστο απ’ ότι άβολο.

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Babygirl, το οργασμικό χάσμα γενεών σε ένα συνοπτικό ψυχο-θρίλερ, περισσότερο ευχάριστο απ’ ότι άβολο

Σεξ και καριέρα, ταμπού και ηδονή, για τη γενναία Νικόλ Κίντμαν στο Babygirl, που κάνει update στον διάλογο ανάμεσα στις «Αποκαλύψεις» και τη «Γραμματέα».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Τι διαβάζουμε σήμερα / Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Μετά από σαράντα χρόνια στην εφημερίδα, η αρθρογράφος γνώμης της Washington Post Ρουθ Μάρκους υπέβαλλε προχθές την παραίτησή της και εξηγεί στο κείμενο που δημοσιεύεται στο New Yorker γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
THE LIFO TEAM
Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

TV & Media / Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

«Ειπώθηκε μία φράση, η οποία ήταν λάθος 100%, δεν έπρεπε να ειπωθεί με τον τρόπο που ειπώθηκε, γιατί αναπαράγει στερεότυπα για τη μη ισότιμη μεταχείριση των αναπήρων», δήλωσε ο δημοσιογράφος του Σκάι
LIFO NEWSROOM