Επικοινωνία Μπάιντεν-Νετανιάχου: Στο επίκεντρο οι διαπραγματεύσεις για τη Γάζα

Επικοινωνία Μπάιντεν-Νετανιάχου: Στο επίκεντρο οι διαπραγματεύσεις για τη Γάζα Facebook Twitter
Μπενιαμίν Νετανιάχου - Τζο Μπάιντεν/ Φωτ.: EPA
0

Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Τζο Μπάιντεν, και ο πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου, πραγματοποίησαν σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία, κατά την οποία συζήτησαν την πρόοδο στις διαπραγματεύσεις για την απελευθέρωση ομήρων που κρατούνται στη Γάζα. 

Το γραφείο του Νετανιάχου ανέφερε ότι ο πρωθυπουργός ενημέρωσε τον Μπάιντεν για την εντολή που έδωσε στη διαπραγματευτική ομάδα του Ισραήλ στην Ντόχα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Λευκού Οίκου, ο πρόεδρος Μπάιντεν τόνισε την ανάγκη να αυξηθεί η ανθρωπιστική βοήθεια προς τη Γάζα. Η εισροή βοήθειας, όπως σημείωσε, μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη διακοπή των μαχών, στο πλαίσιο της υπό διαπραγμάτευση συμφωνίας.

Ο Αμερικανός πρόεδρος φέρεται να ασκεί πιέσεις για την ολοκλήρωση της συμφωνίας πριν από την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ στις 20 Ιανουαρίου, προσπαθώντας να εξασφαλίσει σταθερότητα στην περιοχή πριν από την αλλαγή διοίκησης στον Λευκό Οίκο.

Στρατηγικές εξελίξεις στην περιοχή

Οι δύο ηγέτες συζήτησαν επίσης τις αλλαγές στη γεωπολιτική κατάσταση της περιοχής, μετά τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χεζμπολάχ στον Λίβανο, την πτώση του καθεστώτος του Μπασάρ Αλ Άσαντ στη Συρία και την αποδυνάμωση της επιρροής του Ιράν.

Η τηλεφωνική επικοινωνία υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ΗΠΑ και Ισραήλ για την αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων στη Μέση Ανατολή, με στόχο την εξεύρεση λύσεων που θα διασφαλίζουν τόσο την ασφάλεια όσο και την ανθρωπιστική προστασία.


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM