Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας; Facebook Twitter
O Κάρι Γκραντ με τον Ράντι Σκοτ στο σπίτι τους στη Σάντα Μόνικα. Φωτ.: ullstein bild/Getty Images/Ideal Image

Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ: Ένας μεγάλος έρωτας ή μόνο φίλοι;

0

Με το που ο Κάρι Γκραντ και ο Ράντολφ Σκοτ μετακόμισαν στο ίδιο σπίτι –σχεδόν έναν αιώνα πριν–, ξεκίνησε ένα όργιο φημών που θα τους συνόδευε μέχρι το τέλος της ζωής τους και που αφορούσε τη φύση της σχέσης τους. Έζησαν μαζί περίπου για μια δεκαετία, σε μια συγκατοίκηση που κράτησε περισσότερο από πολλούς γάμους, και σε μια περίοδο κατά την οποία ο Κάρι Γκραντ έγινε χολιγουντιανό είδωλο πρώτου μεγέθους.  

Πολλοί ήταν εκείνοι που μίλησαν για σεξουαλικές συνευρέσεις μαζί τους και ακόμη περισσότεροι όσοι ισχυρίστηκαν ότι ήταν μάρτυρες του συναισθηματικού πάθους μεταξύ τους. Άλλοι είχαν την απόλυτη πεποίθηση ότι δεν επρόκειτο για κάτι περισσότερο ​​από μια θερμή φιλία. Πολλά δεν είναι –και δεν θα γίνουν ποτέ– γνωστά για την κρυφή queer ζωή στην Αμερική πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ως εκ τούτου, οι βιογράφοι του θρυλικού κινηματογραφικού διδύμου μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, με μοναδικό γνώμονα την προσωπική τους ερμηνεία των πραγμάτων.  

Ωστόσο, τίποτα από όλα αυτά δεν μπορεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα τι σήμαιναν ο Γκραντ και ο Σκοτ ​​ο ένας για τον άλλον ή πώς αυτή η σχέση διαμόρφωσε το ποιοι ήταν στην ιδιωτική τους ζωή και στην οθόνη. Υπάρχουν βέβαια μεμονωμένες περιπτώσεις κάποιων που διατείνονται ότι ο Γκραντ είχε αποκαλέσει τον Σκοτ ​​«έρωτα της ζωής του». Οι περισσότερες βιογραφίες και ντοκιμαντέρ ωστόσο έχουν αποδώσει ελάχιστα ικανοποιητικά το τι ήταν δημοσίως γνωστό και κατά πόσο ήταν έγκυρες οι αποκαλύψεις της εποχής. Καθώς βασίστηκαν κυρίως σε αδιάκριτες φωτογραφίες και τίτλους περιοδικών σε συνδυασμό με τις μαρτυρίες ανδρών που γνώριζαν τον Γκραντ και τον Σκοτ, σκιαγραφούν μια μοναδική περίπτωση συγκατοίκησης, αλληλεξάρτησης και αγάπης – καταρχάς πλατωνικής αλλά πολύ πιθανόν και ερωτικής. 

«Όποτε εμφανίζονταν δημόσια, δεν μπορούσαν καν να αγγίξουν ο ένας τον άλλον και μετά βίας μπορούσαν να περπατήσουν μαζί ή ακόμη και να μιλήσουν μεταξύ τους χωρίς να τους παρακολουθούν για την παραμικρή ένδειξη των συναισθημάτων τους».

Ο Κάρι Γκραντ δεν είχε πάντα αυτό το όνομα. Βρετανός στην καταγωγή, ο Άρτσιμπαλντ –Άρτσι– Λιτς, έχοντας περάσει μια ιδιαίτερα δυστυχισμένη παιδική ηλικία μέσα στην ανέχεια, με αλκοολικό πατέρα και βαριά καταθλιπτική μητέρα, βρέθηκε πολύ νωρίς στον δρόμο. Όταν ο Άρτσι ήταν έντεκα χρονών, ο πατέρας του έκλεισε τη μητέρα του σε ψυχιατρείο, ενώ λίγα χρόνια αργότερα ο ίδιος αποβλήθηκε από το σχολείο λόγω της κακής του διαγωγής. Στα 15 του άρχισε να δουλεύει στα βοντβίλ της Νέας Υόρκης. Η εκπληκτική του ομορφιά και οι ακροβατικές του ικανότητες τού άνοιξαν τις πόρτες του Μπρόντγουεϊ, το οποίο με τη σειρά του τού άνοιξε τον δρόμο για το Χόλιγουντ. Μέχρι να συμβούν όλα αυτά, έβγαζε τα προς το ζην κάνοντας νούμερα επάνω σε ξυλοπόδαρα στο Coney Island. 

Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας; Facebook Twitter
Οι φωτογραφίες που συνόδευαν το άρθρο του «Screenland» απεικόνιζαν τον Γκραντ και τον Σκοτ ​​να κάνουν μπάνιο, να απολαμβάνουν το γεύμα τους και να παίζουν με τον σκύλο. Φωτ.:Hulton Archive/Getty Images/Ideal Image

Το 1927 γνώρισε τον Αυστραλό ενδυματολόγο Orry-Kelly, ο οποίος αργότερα έκανε σπουδαία καριέρα στα στούντιο του Χόλιγουντ. Ο Orry-Kelly ήταν ομοφυλόφιλος και κυκλοφορούσε σε γκέι κύκλους. Έζησαν μαζί σε ένα άθλιο διαμέρισμα ελάχιστων τετραγωνικών στο Greenwich Village για σχεδόν μια δεκαετία. Αν και οι βιογράφοι τους ισχυρίζονται ότι ήταν ζευγάρι, ο Orry-Kelly ποτέ δεν το επιβεβαίωσε στα απομνημονεύματά του, που δημοσιεύτηκαν μετά τον θάνατό του.  

Ο Άρτσι Λιτς έφυγε πρώτος για τη Δυτική Ακτή. Μόλις δέκα ημέρες μετά την άφιξή του, στα τέλη του 1931, υπέγραψε πενταετές συμβόλαιό με την Paramount, η οποία του επέβαλε να αλλάξει επίσημα το όνομά του σε Κάρι Γκραντ. Μερικούς μήνες μετά, ο Γκραντ γνώρισε ​​στο πάρκινγκ της Paramount τον επίσης ηθοποιό Ράντολφ Σκοτ. Καθώς συμμετείχαν στις ίδιες ταινίες, σύντομα δέθηκαν φιλικά. Ο Orry-Kelly ισχυρίστηκε αργότερα ότι εκείνος ήταν ο πρώτος που συμβούλεψε τον Γκραντ να ζήσει μαζί με τον Σκοτ. Ο Γκραντ και ο Σκοτ ​​μετακόμισαν αρχικά σε ένα διαμέρισμα και μέχρι το τέλος του έτους σε ένα μικρό σπίτι στο Μπέβερλι Χιλς. Έτσι, μπορούσαν να μοιράζονται το ενοίκιο, μια αρκετά κοινή πρακτική για τους νεοφερμένους στο Χόλιγουντ. 

Διαθέτοντας εντυπωσιακή εμφάνιση, ο ξανθός Σκοτ, που είχε γεννηθεί στη Βιρτζίνια σε πλούσιο περιβάλλον, είχε ήδη διανύσει μια πορεία μερικών χρόνων στον κινηματογράφο. Είχε και αυτός μυστηριώδες και ταραγμένο παρελθόν, καθώς και εκείνος είχε εγκαταλείψει το σπίτι του κατά την εφηβεία του και πάλευε για την αναγνώριση. Έβγαζε μια φινέτσα, με έντονο το στυλ του αμερικανικού Νότου και μια αμερικανική αυθεντικότητα. Αντιθέτως ο Γκραντ προσπαθούσε απεγνωσμένα να εξαλείψει οποιοδήποτε ίχνος βρετανικής προφοράς, καθώς του είχε στοιχήσει κάποιους ρόλους. Οι δυο τους κυκλοφορούσαν σε όλα τα λαμπερά πάρτι όπου σύχναζε η καλλιτεχνική ελίτ του Χόλιγουντ, καθώς γίνονταν όλο και πιο γνωστοί, ο Σκοτ ​​ως ήρωας στα γουέστερν και ο Γκραντ ως καρδιοκατακτητής.  

Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραν και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας ; Facebook Twitter
Φωτ.: John Springer Collection/CORBIS/Getty Images/Ideal Image
Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραν και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας ; Facebook Twitter
Φωτ.: John Kobal Foundation/Getty Images/Ideal Image

Κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης, τα υπόγεια νυχτερινά γκέι κλαμπ είχαν άνθηση στο Λος Άντζελες, παρόλο που η ομοφυλοφιλία εξακολουθούσε να τιμωρείται με φυλάκιση. «Υπάρχει το κελάρι του BBB όπου τα αγόρια ντύνονται σαν κορίτσια», έγραφε ένα άρθρο το 1933, «και το Jimmy’s Back Yard, όπου τα κορίτσια ντύνονται σαν αγόρια». Κυκλοφορούσαν φήμες ότι εκεί σύχναζαν μεγάλα ονόματα της εποχής, ανάμεσά τους ο Κάρι Γκραντ και η Μάρλεν Ντίντριχ.

Σύντομα Γκραντ και Σκοτ μετακόμισαν στο West Live Oak Drive, σε μια απομονωμένη κατοικία οκτώ δωματίων στο Λος Φελίς, με εκπληκτική θέα της πόλης. Ζούσαν τη ζωή τους σαν να μην τους αφορούσαν όλα όσα λέγονταν γύρω από τα ονόματά τους, μέχρι που στις αρχές του 1934 ο Κάρι Γκραντ παντρεύτηκε την ηθοποιό Βιρτζίνια Τσέριλ. Αργότερα είπε ότι ήταν εν μέρει αποτέλεσμα της πίεσης από την Paramount ώστε να αποστασιοποιηθεί από τον Σκοτ. Ήταν ένας επιβεβλημένος γάμος εξαιτίας του κώδικα Hays, ο οποίος θεσμοθετήθηκε την ίδια χρονιά με ξεκάθαρο σκοπό την πάταξη, μεταξύ άλλων, οποιασδήποτε παρουσίασης ή ανοχής της ομοφυλοφιλίας. Το Χόλιγουντ ουσιαστικά απαγόρευε οποιαδήποτε αναφορά στην ομοφυλοφιλία στην οθόνη αλλά και στους κόλπους της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Η μόνη επιλογή των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων ήταν «να συμμορφωθούν ή να αποχωρήσουν».

Οι δυο άντρες εξακολούθησαν να ζουν μαζί. «Ο Ράντι Σκοτ ​​είναι συνεχώς μαζί μας – οι τρεις μας τα πάμε τόσο καλά», δήλωνε η Τσέριλ, προφανώς με σφιγμένα δόντια, σε δημοσίευση του «Silver Screen». Ο Γκραντ συμπλήρωνε: «Είναι τόσο τεράστιο το σπίτι που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί ο Ράντι μέσα στα πόδια μας». Τελικά το ζεύγος μετακόμισε, αφήνοντας το ευρύχωρο σπίτι για ένα πολυτελές διαμέρισμα, και ο Σκοτ ακολούθησε νοικιάζοντας ένα μικρότερο ακριβώς δίπλα τους.

Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραν και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας ; Facebook Twitter
Οι δυο ηθοποιοί επιδεικνύουν τις αθλητικές τους ικανότητες. Ο Σκοτ σηκώνει βάρη, ενώ ο Γκραντ χτυπάει έναν σάκο του μποξ. Φωτ.: Bettmann/Getty Images/Ideal Image

Ο γάμος τους ήταν εντελώς αποτυχημένος. Ο Γκραντ και η Τσέριλ χώρισαν το 1935 και οι δύο άντρες τα ξαναβρήκαν μεταξύ τους. Το «Screenland» έγραψε: «Λοιπόν, λοιπόν! Αυτό το υπέροχο ζευγάρι, ο Κάρι Γκραντ και ο Ράντι Σκοτ, είναι ξανά μαζί και μένουν ξανά στο ίδιο σπίτι! Δεν σκοπεύω να σας συκοφαντήσω, αγόρια, το ξέρουμε όλοι». 

Λίγο μετά όμως, ο Γκραντ βρέθηκε στην κορυφή. Πρωταγωνίστησε στο «Sylvia Scarlett», την πρώτη του ταινία με την υπερδιάσημη συμπρωταγωνίστριά του Κάθριν Χέπμπορν, ως δανεικός από την Paramount. (Σύντομα θα έφευγε από το στούντιο για μια κοινή συμφωνία με την Columbia και την RKO.) Η τολμηρή και ασυνήθιστη ρομαντική κωμωδία σε σκηνοθεσία του σπουδαίου Τζορτζ Κιούκορ ανέδειξε την αξία του ως ηθοποιού.  

Μετά το διαζύγιο του Γκραντ από την Τσέριλ, μετακόμισε με τον Σκοτ ​​σε ένα παραθαλάσσιο μπανγκαλόου της Σάντα Μόνικα, με θέα στον Ειρηνικό. Γύρω του κυριαρχούσε το λευκό: λευκή άμμος που άστραφτε κάτω από τη βεράντα, κομψές λευκές περσίδες που καλωσόριζαν το απαλό φως του ήλιου τα πρωινά, λευκά λουλούδια και, φυσικά, ένα ζωηρό λευκό τεριέ με το όνομα Άρτσιμπαλντ να τρέχει τριγύρω. 

Οι δύο τους παρέμειναν στην Paramount για λίγο ακόμα. Ο Σκοτ λίγο αργότερα παντρεύτηκε την παιδική του φίλη Marion duPont, ενώ η σχέση του με τον Γκραντ συνεχίστηκε μέχρι και μετά το διαζύγιό του το 1939. Σε ένα αφιέρωμα του «Modern Screen», ο Γκραντ είπε κάποια στιγμή: «Η γυναίκα του Ράντι δεν μπήκε ανάμεσα σε δυο φίλους. Αντιθέτως. Αξιόλογος θεσμός οι γυναίκες». 

Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραν και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας ; Facebook Twitter
Μετά το διαζύγιο του Γκραντ από την Τσέριλ, μετακόμισε με τον Σκοτ ​​σε ένα παραθαλάσσιο μπανγκαλόου της Σάντα Μόνικα, με θέα στον Ειρηνικό.
Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραν και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας ; Facebook Twitter
Ο Γκραντ και ο Σκοτ πίνουν τσάι στο παραλιακό σπίτι που μοιράζονταν κατά τη δεκαετία του 1930, το οποίο ήταν γνωστό ως Bachelor Hall. Φωτ.: John Kobal Foundation/Getty Images/Ideal Image

Εν τω μεταξύ, οι φωτογραφίες που συνόδευαν το άρθρο του «Screenland» απεικόνιζαν τον Γκραντ και τον Σκοτ ​​να κάνουν μπάνιο, να απολαμβάνουν το γεύμα τους και να παίζουν με τον σκύλο.   

Η παραλία της Santa Monica πρόσφερε αλκοόλ, σεξ και διασκέδαση. Ο Φρεντ Αστέρ, στενός φίλος του ζευγαριού, έμενε σε έναν ξενώνα ουσιαστικά δικό του στο σπίτι τους. Άλλοι σταθεροί καλεσμένοι ήταν ο Χάουαρντ Χιουζ, ο Νόελ Κάουαρντ, ο Ντάγκλας Φέρμπανκς τζούνιορ. Ο Ρίτσαρντ Γκούλι, ο «βοηθός» του στελέχους της Warner Bros, Τζακ Γουόρνερ, είπε στο «Vanity Fair» το 2001 ότι σε μια του επίσκεψη στο σπίτι τους, ο Γκραντ εξέφρασε ένα «φευγαλέο ενδιαφέρον» για κείνον. Ο διάσημος δημοσιογράφος Ρίτσαρντ Μπλάκγουελ, που έγραφε για τη μόδα, είπε ότι πέρασε μήνες με τον Σκοτ ​​και τον Γκραντ, θεωρώντας τους ζευγάρι, ενώ τους έβρισκε «βαθιά, τρελά ερωτευμένους». Περιέγραψε ρομαντικές στιγμές και με τους δύο στα απομνημονεύματά του. «Ζήλεψα αυτό που ένιωθαν ο ένας για τον άλλον. Αλλά ήξεραν, όπως και εγώ, ότι αυτού του είδους η σχέση μεταξύ δύο ανδρών θεωρούνταν απολύτως μη αποδεκτή. Ακόμη και σε ένα γεμάτο δωμάτιο, δεν είχαν μάτια για κανέναν άλλον». 

Προς τα τέλη της δεκαετίας του ’30, τα πράγματα πήραν την κατιούσα. Καθώς ο Γκραντ εκτοξεύτηκε στα ύψη και ο Σκοτ ​​πέρασε στην αφάνεια, μειώθηκε ο χρόνος που περνούσαν μαζί, μάλωναν για το σπίτι και απομακρύνθηκαν. Αλλά αντιμετώπιζαν και ένα μεγαλύτερο εμπόδιο: η πραγματικότητα παρέμενε ισοπεδωτική. Όπως έλεγε ο Μπλάκγουελ, «όποτε εμφανίζονταν δημόσια, δεν μπορούσαν καν να αγγίξουν ο ένας τον άλλον και μετά βίας μπορούσαν να περπατήσουν μαζί ή ακόμη και να μιλήσουν μεταξύ τους χωρίς να τους παρακολουθούν για την παραμικρή ένδειξη των συναισθημάτων τους».  

Ο βιογράφος Donald Spoto στο βιβλίο του «Blue Angel» για τη Μάρλεν Ντίντριχ λέει ότι η RKO έδωσε στον Γκραντ τελεσίγραφο: θα έμενε με τον Σκοτ ή θα ανανέωνε το συμβόλαιό του. Εκείνος διάλεξε το συμβόλαιο. 

Λίγο πριν, ο Γκραντ και ο Σκοτ ​​πρωταγωνίστησαν μαζί στην εμπορική επιτυχία της RKO του 1940, «My Favorite Wife». Τα γυρίσματα έγιναν στο ξενοδοχείο Huntington στην Πασαντίνα. Κατέφτασαν ως ζευγάρι και, προς απόλυτη έκπληξη όλων, του σκηνοθέτη και του εξαιρετικά μάτσο συνεργείου, αντί να πάρουν ξεχωριστές σουίτες, έμειναν στο ίδιο δωμάτιο. Ο Bert Granet, υπεύθυνος σεναρίου, είπε κάποτε, σύμφωνα με τον βιογράφο Charles Higham: «Όλοι κοιτάζονταν μεταξύ τους. Φαινόταν σχεδόν απίστευτο». 

Irene Dunne Cary Grant Randolph Scott Facebook Twitter
Η Αϊρίν Νταν, ο Κάρι Γκραντ και ο Ράντολφ Σκοτ σε μια σκηνή από την ταινία «My Favorite Wife». Φωτ.: Donaldson Collection/Getty Images/Ideal Image

Γύρω στην εποχή του χωρισμού τους, ο Κάρι Γκραντ κέρδισε την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ για μια ταινία χωρισμού. Αν τη δεκαετία του ’30 εξέπεμπε χαρά στην οθόνη και στα έντυπα, η επόμενη δεκαετία είδε τον ηθοποιό να δείχνει μια πιο σκοτεινή του πλευρά. Θα εξερευνούσε αυτή την ένταση με τον πιο ενδιαφέροντα τρόπο στα θρίλερ του Χίτσκοκ, όπως το «Notorious» του 1946, με συμπρωταγωνίστρια την Ίνγκριντ Μπέργκμαν.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’40, η ιστορία του Γκραντ και του Σκοτ ​​είχε ουσιαστικά τελειώσει – τουλάχιστον δημόσια. Ο γάμος του Σκοτ το 1944 με την Patricia Stillman κράτησε μέχρι τον θάνατό του το 1987. Ο Γκραντ παντρεύτηκε άλλες δύο φορές στη δεκαετία του ’40 και συνολικά πέντε φορές στη ζωή του. Η μοναχοκόρη του, Τζένιφερ, που γεννήθηκε το 1966, δεν πιστεύει ότι ο πατέρας της ήταν ομοφυλόφιλος, αλλά στα απομνημονεύματά της αναγνωρίζει την πιθανότητα να «πειραματιζόταν σεξουαλικά». Οι ομοφυλοφιλικές σεξουαλικές σχέσεις παρέμειναν κακούργημα στις ΗΠΑ μέχρι το 1961.

Το 1980, ο Τσέβι Τσέις αποκάλεσε τον Γκραντ «homo» στο talk show του «Tomorrow», ανακαλώντας τα λόγια του μόνο αφού ο Γκραντ απάντησε με μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση, απαιτώντας 10 εκατομμύρια δολάρια. (Φέρονται να συμβιβάστηκαν εξωδικαστικά με ένα εκατομμύριο δολάρια.) 

Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραν και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας ; Facebook Twitter
Ο Κάρι Γκραντ γεννήθηκε στις 18 Ιανουαρίου και ο Ράντολφ Σκοτ είχε γενέθλια πέντε ημέρες αργότερα, οπότε η Νάνσι Κάρολ οργάνωσε το 1933 ένα πάρτι στο πλατό της Paramount. Εδώ οι τρεις τους ετοιμάζονται να κόψουν την τούρτα. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Για δεκαετίες, ο Κάρι Γκραντ σμίλεψε την εικόνα ενός κορυφαίου αρσενικού του Χόλιγουντ, με ερμηνείες που ανέτρεπαν τους ρόλους των φύλων και έκλειναν το μάτι στις φήμες που τον περιέβαλλαν. 

Λίγα χρόνια μετά τον Τσέις, η Βρετανίδα δημοσιογράφος Μορίν Ντόναλντσον δημοσίευσε ένα βιβλίο στο οποίο αναφερόταν στο ειδύλλιό της με τον Γκραντ στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Το έγραψε μαζί με τον συγγραφέα Μπιλ Ρόις, στενό της φίλο και αργότερα και του Γκραντ. Όπως αναφέρει στο δικό του βιβλίο του 2006 (που δημοσιεύτηκε 20 χρόνια μετά τον θάνατο του Γκραντ), ο Ρόις μια μέρα το 1976 έπεσε τυχαία πάνω στον Σκοτ. Όταν το είπε αργότερα στον Γκραντ, εκείνος ξαφνικά μελαγχόλησε. Ήταν 70 χρονών και είχε αποσυρθεί από την υποκριτική. Αποφάσισε να αποκαλύψει επιτέλους την αλήθεια. Χρειάστηκαν αρκετές ώρες για να παραδεχτεί στον Ρόις ότι ήταν ερωτευμένος με τον Σκοτ ​​από τις πρώτες μέρες του στο Χόλιγουντ. Είπε: «Έχεις ακούσει ποτέ για τη βαρυτική κατάρρευση; Κάποιοι το λένε κεραυνοβόλο έρωτα. Ήταν η πρώτη φορά που το ένιωσα για κάποιον». Συνέχισε λέγοντας ότι αυτός και ο Σκοτ ​​δεν ήταν γκέι ή στρέιτ, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Ότι γυναίκες και άνδρες κοιμόντουσαν στο παραθαλάσσιο σπίτι τους, και ότι ο Σκοτ ​​δεν θέλησε ποτέ τον Γκραντ με τον ίδιο τρόπο που ο Γκραντ ήθελε τον Σκοτ. Έκαναν σεξ, συχνά αδέξια, και συνδέθηκαν συναισθηματικά. «Δεν υπήρχε περίπτωση ο Ράντι να πειραματιζόταν μαζί μου… αν δεν με αγαπούσε πραγματικά και βαθιά».  

Ο Γκραντ παραδέχτηκε πόσο τον πόνεσε το να αποχωριστεί τον έρωτα της ζωής του και της νιότης του: «Ήταν φρικτό το να τον βγάλω από την καρδιά μου». Ο Ρόις θυμάται τη στιγμή που ο Κάρι Γκραντ, γαλήνιος, συμπλήρωσε: «Οι ψυχές μας ήρθαν κοντά. Τι άλλο να ζητήσω;» 

Με πληροφορίες από το Vanity Fair

Lgbtqi+
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ποιος Κάρι Γκραντ; Κάπου γκώσαμε με τα biopics

Daily / Ποιος Κάρι Γκραντ; Κάπου γκώσαμε με τα biopics

Η σειρά «Archie» που επιχειρεί να απεικονίσει σε τέσσερα επεισόδια την αινιγματική προσωπικότητα του διάσημου ηθοποιού είναι ακόμα ένα δείγμα των περιορισμών του είδους της μυθοπλαστικής βιογραφίας που έχει κατακλύσει τη μικρή και τη μεγάλη οθόνη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Πέθανε στα 96 του ο περιβόητος Σκότι Μπάουερς, η «αρσενική μαντάμ» του παλιού Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Πέθανε στα 96 του ο περιβόητος Σκότι Μπάουερς, η «αρσενική μαντάμ» του παλιού Χόλιγουντ

Ο πρώην πεζοναύτης, βενζινοπώλης και μπάρμαν ισχυριζόταν ότι είχε κοιμηθεί με τους πάντες στην χρυσή εποχή του Χόλιγουντ βοηθώντας πολλούς σταρ να ικανοποιούν κρυφά την πραγματική σεξουαλική τους φύση
Υψηλή κοινωνία

Οθόνες / «Υψηλή Κοινωνία»: Η λαμπερή κινηματογραφική συνεύρεση των Μπινγκ Κρόσμπι, Φρανκ Σινάτρα και Γκρέις Κέλι

Από τις σαλονάτες μουσικό-ρομαντικές κομεντί των 50s το «High Society» είναι από τις πιο καλοραμμένες, αν και στο στρίφωμα φαίνεται η έλλειψη πρωτοτυπίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η σύντομη αλλά φωτογενής και απόλυτα τραγική ιστορία ζωής του Billy Bo

Πέθανε Σαν Σήμερα / Η σύντομη αλλά φωτογενής και απόλυτα τραγική ιστορία ζωής του Billy Bo

Το όμορφο αγόρι από την Κοκκινιά που στα λαμπερά '80s ήταν ο σούπερσταρ της μόδας και της αθηναϊκής κοσμικής ζωής ήταν από τα πρώτα θύματα του AIDS στη χώρα μας. Πέθανε σαν σήμερα, στις 13 Ιουνίου του 1987.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Δύο Δημοκρατικοί ψηφίζουν υπέρ της απαγόρευση να αγωνίζονται οι τρανς αθλητές

Διεθνή / ΗΠΑ: Δύο Δημοκρατικοί ψηφίζουν να απαγορευθεί στις τρανς γυναίκες να αγωνίζονται σε γυναικεία αθλήματα

Δημοκρατικοί από το Τέξας συντάσσονται με τους Ρεπουμπλικάνους για να περάσει νόμος που απαγορεύει στις τρανς γυναίκες να αγωνίζονται σε γυναικεία αθλήματα
LIFO NEWSROOM
Βρετανία: Διαδηλώσεις ακτιβιστών για την κράτηση τρανς φυλακισμένης αστυνομικού σε ανδρικές φυλακές

Διεθνή / Βρετανία: Διαδηλώσεις ακτιβιστών για την κράτηση τρανς φυλακισμένης αστυνομικού σε ανδρικές φυλακές

Υποστηρικτές της τρανς φυλακισμένης Zoe Watts συγκεντρώθηκαν έξω από το δικαστήριο ζητώντας να μεταφερθεί σε γυναικεία πτέρυγα φυλακών για την ασφάλειά της
LIFO NEWSROOM
Ηθοποιός του « Baby Reindeer» προειδοποιεί - «Έρχονται σκοτεινές εποχές για τους τρανς»

Lgbtqi+ / Ηθοποιός του «Baby Reindeer» προειδοποιεί - «Έρχονται σκοτεινές εποχές για τα τρανς άτομα»

Η ηθοποιός εκφράζει την ανησυχία της για την ανάληψη της προεδρίας από τον Ντόναλντ Τραμπ - «Πολλοί από εμάς πρέπει να αγωνιστούμε για τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματά μας»
THE LIFO TEAM
Η Αρμενία καταδικάστηκε για αδράνεια απέναντι σε ομοφοβικά δημοσιεύματα

Lgbtqi+ / Η Αρμενία καταδικάστηκε για αδράνεια σε ομοφοβικά δημοσιεύματα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Ενδεικτικό των δημοσιευμάτων είναι εκείνο της εφημερίδας Iravunk, με τίτλο «Υπηρετούν τα συμφέροντα του διεθνούς ομοφυλοφιλικού λόμπι: η μαύρη λίστα των εχθρών του έθνους και του κράτους»
THE LIFO TEAM
Τζ. Κ. Ρόουλινγκ: «Δεν υπάρχουν τρανς παιδιά, κανένα παιδί δεν γεννιέται σε λάθος σώμα»

Lgbtqi+ / Επιμένει η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ: «Δεν υπάρχουν τρανς παιδιά, κανένα παιδί δεν γεννιέται σε λάθος σώμα»

Η απάντησή της σε χρήστη που ανέφερε πως θα ήθελε να «χρησιμοποιήσει την τεράστια δύναμή της για καλό» και ότι η «μισητή εστίασή της στα τρανς παιδιά είναι οδυνηρή και περιττή»
THE LIFO TEAM
«Kαταστροφικό» να κοπεί ο τρανς χαρακτήρας στο «Win or Lose» - Αντιδράσεις για την απόφαση της Disney

Lgbtqi+ / «Kαταστροφικό» να κοπεί ο τρανς χαρακτήρας στο «Win or Lose» - Αντιδράσεις για την απόφαση της Disney

«Το επεισόδιο ήταν τόσο όμορφο και έδειχνε σε όσους αισθάνονται μόνοι και χωρίς αγάπη, ότι ''υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που σε καταλαβαίνουν''», καταγγέλλει πρώην προσωπικό της Pixar
THE LIFO TEAM
Βρετανία: ΛΟΑΤΚΙ+ στρατιωτικοί που εκδιώχθηκαν μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση 70.000 λίρες

Lgbtqi+ / Βρετανία: ΛΟΑΤΚΙ+ στρατιωτικοί που εκδιώχθηκαν μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση 70.000 λίρες

Εκατοντάδες στρατιωτικοί που λόγω της «απαγόρευσης της ομοφυλοφιλίας» υπέστησαν κακοποιητική συμπεριφορά στις ένοπλες δυνάμεις, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για οικονομική αποκατάσταση
LIFO NEWSROOM
«H woke ατζέντα του Μεσοπολέμου», μια έκδοση-ντοκουμέντο

Βιβλίο / Woke ατζέντα είχαμε ήδη από τον Μεσοπόλεμο

Μέσα από τις «12 queer ιστορίες που απασχόλησαν τις αθηναϊκές εφημερίδες πριν από έναν αιώνα», όπως αναφέρει ο υπότιτλος του εν λόγω βιβλίου που έχει τη μορφή ημερολογιακής ατζέντας, αποκαλύπτεται ένας ολόκληρος κόσμος βαμμένος στα χρώματα ενός πρώιμου ουράνιου τόξου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ