O Αλέξανδρος Τσιοτίνης μεγάλος νικητής του ημιτελικού

O Αλέξανδρος Τσιοτίνης μεγάλος νικητής του ημιτελικού Facebook Twitter
0

Οι Έλληνες Young Chefs, που είχαν προκριθεί στον ημιτελικό του Παγκόσμιου Διαγωνισμού S.Pellegrino Young Chef 2015, μαγείρεψαν τα signature dishes τους και κατέκτησαν τις δύο πρώτες θέσεις!

Ο Αλέξανδρος Τσιοτίνης, Chef τα τελευταία χρόνια στο εστιατόριο «Calypso» στην Ελούντα, πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα στους 10 επικρατέστερους Young Chefs των Μεσογειακών χωρών, με το πιάτο ‘Cretan Salad in a Pot’. Τη δεύτερη θέση κατέκτησε ο Νίκος Μπίλλης, Sous Chef στο «Botrini’s» στην Αθήνα, με τη δημιουργία του ‘Variation on a tarikos horaion’.

Η Ελληνική μαγειρική κουλτούρα και το πάθος των νέων Ελλήνων μαγείρων, που   με βλέμμα εκσυγχρονισμού και εναλλακτική προσέγγιση στην ελληνική γαστρονομία εντυπωσίασαν τη διεθνή κριτική επιτροπή, είναι οι μεγάλοι νικητές του ημιτελικού του Τελ Αβίβ!

Όπως ακριβώς το περιγράφει και ο μεγάλος νικητής της βραδιάς Αλέξανδρος ΤσιοτίνηςΤέσσερα διαφορετικά πιάτα εξέφρασαν τέσσερεις διαφορετικές πλευρές της γαστρονομίας μας… Ο Μιχάλης Κίκης  με τα ορτύκια και την παράνοια του, ο Μιχάλης Μάρθας με τη σοκολάτα ελαιόλαδο και το καυστικό του χιούμορ, ο Νίκος Μπίλλης με ένα πιάτο που θα μπορούσες να το πεις και Καθαρά Δευτέρα... και εγώ που στη βαλίτσα μου είχα όλη την Κρήτη! Ας ελπίσουμε ότι η συμμετοχή εδώ θα αποτελέσει την αρχή για μια μεγάλη γαστρονομική επανάσταση που πρέπει να στηθεί σ’ αυτόν τον απίστευτα όμορφο τόπο… που λέγεται Ελλάδα!

Συγχαρητήρια σε όλους τους Έλληνες Young Chefs και καλή επιτυχία στον Αλέξανδρο που θα διεκδικήσει την πρώτη θέση στον μεγάλο τελικό του S.Pellegrino Young Chef 2015 που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο στις 25-27/6.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM