Όπως αναφέρει με δημοσίευμά του το Business Insider, η φιλόδοξη και υπερ-επιτυχημένη καμπάνια της ξυριστικής μηχανής Skarp που αντικαθιστά το συμβατικό ξυράφι με λέιζερ, η οποία σάρωσε το Kickstarter, συγκεντρώνοντας 4 εκ. δολάρια από τα 160.000 που είχε θέσει ως στόχο, διεγράφη προ ολίγου από την crowdfunding πλατφόρμα.
Η αιτιολογία της διαγραφής της καμπάνιας, που κατάφερε να συγκεντρώσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον αλλά και τα χρήματα χιλιάδων αρωγών, ήταν ότι η σουηδική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το ξυραφάκι Skarp, απέτυχε να πείσει τους ιθύνοντες του Kickstarter ότι θα παραδώσουν ένα προιόν που να συμφωνεί με τις λειτουργίες που υπόσχετο στην περιγραφή του και το βίντεο, θεωρώντας το προιόν, απάτη.
Οι ιθύνοντες του Kickstarter, αναφέρει το BBC, προτού προβούν στη διαγραφή της καμπάνιας, ζήτησαν από την εταιρεία ένα βίντεο που να αποδεικνύει ότι το Skarp κάνει όντως όσα -επαναστατικά- υπόσχεται όμως το παρακάτων βίντεο που έστειλαν οι εφευρέτες, δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις και τα στάνταρντς που θέτει η πλατφόρμα. Γεγονός που οδήγησε στην ακύρωση της καμπάνιας.
Παρόλα αυτά, οι Σουηδοί εφευρέτες του Skarp, δεν πτοήθηκαν από την απόρριψη του πολλά υποσχόμενου προιόντος τους και μετέφεραν την ίδια μέρα την καμπάνια τους στην άλλη πολύ γνωστή crowdfunding πλατφόρμα Indiegogo, καταφέρνοντας να συγκεντρώσουν μέσα σε 10 ώρες πανω από 100.000 δολάρια.
σχόλια