Μπορεί τα μέτρα ασφαλείας να είναι πολύ αυστηρά στο Παρίσι, όπου διεξάγεται η Διάσκεψη για το Κλίμα και με «όπλο» και την κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι διαδηλώσεις να έχουν περιοριστεί κατά πολύ, οι ακτιβιστές έχουν βρεί πάντως τρόπους-και μάλιστα επιτυχημένους-για να περνάνε το μήνυμά τους.
Οι «αντι-διαφημιστές» ακτιβιστές της οργάνωσης Brandalism με τη συνδρομή του Banksy, αλλά και άλλων γνωστών καλλιτεχνών όπως οι Harari, Jimmy Cauty, Kennard Phillips και Escif έφτιαξαν «αφίσες-δηλητήριο» για τις βιομηχανίες που συμμετέχουν ως χορηγοί της Διάσκεψης- ενώ είναι μέρος του προβλήματος- και γέμισαν τη γαλλική πρωτεύουσα σε 600 σημεία.
Στις αφίσες τους, η VW ζητάει συγγνώμη για το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό με τη φράση «συγγνώμη αλλά μας πιάσανε» ενώ η Air France, χορηγός κι αυτή, «είναι μέρος του προβλήματος». Για τους ακτιβιστές η διάσκεψη κινδυνεύει από τις πιέσεις των ισχυρών εταιρειών και «ποια είναι τα συμφέροντα για μια αεροπορική εταιρεία ώστε να θέλει να μειωθούν οι εκπομπές CO2;»
Από την κριτική των ακτιβιστών δεν γλυτώνουν κι άλλες εταιρείες-χορηγοί όπως η GDF Suez και η Dow Chemical. Όπως λένε οι άνθρωποι της Brandalism, όπως ο Joe Elan στο Spiegel, ένας από τους εμπνευστές της καμπάνιας, μεγάλοι ρυπαντές «προβάλουν την αφοσίωση της τους στο στόχο σαν να είναι μέρος της λύσης στο ζήτημα του κλίματος. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αποτελούν μέρος του προβλήματος».
Η Brandalism είναι μια ομάδα ανταρτών της τέχνης που ιδρύθηκε το 2012 στο Λονδίνο. Στρέφονται κατά της μαζικής κατανάλωσης και της δύναμης των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων και των εταιρειών.