ΠΑΝΩ ΚΟΣΜΟΣ
ΤΟ ΝΕΟ SAMSUNG GALAXY
Όποιος έχει στοιχειώδες σκουλήκι με τα γκάτζετ (και εγώ έχω) λίγο θα αναρριγήσει. Τέλεια ευκρίνεια στην οθόνη, γρηγορότατο browsing, εξελιγμένο adroid με τα σχετικά apps, απόλυτος συντονισμός με το google βεβαίως. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο από το νέο iphone4 (τα συγκριτικά τεστ μαίνονται και διχάζονται), αλλά κάπως πάγωσα με τα σκηνικά περί σήματος (του iphone) και την πρωτοφανώς κακή διαχείριση της κρίσης από τον Στιβ Τζομπς. Χρησιμοποιώ ακόμα το τελευταίο htc, που αποδείχτηκε σκυλί, ειδικά αν θες να σερφάρεις σε ακρογιαλιές, δειλινά, όμως το σκέφτομαι να πάρω το νέο της Samsung (εταιρεία που συμπάθησα, όταν έμαθα ότι αγόρασε την τεχνολογία της αδικοχαμένης Kuro). Θα δείξει.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Αποπνέει ανωτερότητα και σιγουριά. Οφείλεται εν μέρει στον άψογο σχεδιασμό της, εν μέρει στην ψυχραιμία της ως προς τους ασυμμάζευτους πειραματισμούς των άλλων. Κι αυτό σε καιρούς κρίσης συσπειρώνει τους αναγνώστες, όπως το κερί τα φοβισμένα παιδιά.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
Εξαιρετική η νέα στήλη του στη LifO για το ψηφιακό Δρομοκαΐτειο των social media. Στη διπλανή σελίδα. (Εν τω μεταξύ, ρεκόρ επισκεψιμότητας σημειώνει η καθημερινή του στήλη Bits and Pieces στο www.lifo.gr)
PAUL
Για καλό καφέ και κρουασάν τα πρωινά στην Πανεπιστημίου. Πολύ πιο καλή ποιότητα από το εξωφρενικά ακριβό Zonar's απέναντι, και σίγουρα πιο ωραία ατμόσφαιρα. Μόνο που είναι μικρό και πρέπει να περιμένεις.
ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ
Ο ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ
Και το ξελίγωμα των gossip περιοδικών με τους ψοφοδεείς τίτλους: Η πρώτη γνωριμία...Τα πρώτο φιλί... Οι πρώτες πίπες.
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ
Το ότι πέθανε σε ηλικία 104 ετών, μέσα σε αγάπη, χρήματα, και πιστούς ένας από τους πιο αντιδραστικούς θεοκράτες της Ελλάδος (ο οποίος είχε φτάσει στη γελοιότητα να αφορίζει καλλιτέχνες και ολόκληρα ποίμνια και να μεταμορφώνει τη Φλώρινα σε Τεχεράνη) δείχνει μάλλον ότι δεν υπάρχει Θεός. Υπάρχει μονό η Lady Gaga. Γκέγκε;
WEB RADIOS
Τελικά το χάνουν το παιχνίδι. Το νιώθαμε, αλλά το εμπεδώνουμε διαβάζοντας και το τελευταίο αγγλικό «Wired». Όχι μονό δεν καταφέρνουν, σε κανένα κράτος του κόσμου, να συγκεντρώσουνε στοιχειωδώς ανταγωνιστική ακροαματικότητα, αλλά ούτε οι νέες ηλικίες φαίνεται να μασάνε. Και φυσικά ούτε οι διαφημιστές. Σκληρό χαρτί εξακολουθούν να παραμένουν οι παραδοσιακές συχνότητες στα FM, αποκτώντας, μάλιστα, μεγαλύτερη δύναμη.
σχόλια