Η παρουσίαση ενός ολοκαίνουργιου IP τόσο αργά στην τρέχουσα τεχνολογική γενιά αποτελεί από μόνη της σημαντική είδηση. Όταν τώρα αυτό το νέο IP (εκ του intellectual property, για να συνεννοούμαστε) τυγχάνει να αφήνει και υποσχέσεις για την ποιότητα του από το πρώτο κιόλας hands-on (τρεις ολόκληρους μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία του) τότε προφανώς η εν λόγω είδηση δε μπορεί παρά να είναι και ιδιαίτερα ευχάριστη.
Προ ολίγων ημερών λοιπόν, είχα την τύχη να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι αν τα παραπάνω -αυθαίρετα μέχρι πρότινος- συμπεράσματα, επρόκειτο να επιβεβαιωθούν.
Ο preview κώδικας του Remember Me, με τα δύο πρώτα levels του παιχνιδιού βρέθηκε για λίγες μέρες στην Ελλάδα και ο υπογραφών στα γραφεία της αντιπροσώπου εταιρίας για τα να το "περιποιηθεί". Συμπέρασμα;
Η πρώτη εντύπωση είναι κάτι περισσότερο από θετική. Ο τεχνικός τομέας σε εντυπωσιάζει άμεσα με τα εξαιρετικά του visuals και το σταθερό frame rate που βοηθούν τα μέγιστα στη δημιουργία ατμόσφαιρας εφάμιλλης του cyberpunk κόσμου που έχει πλάσει η Capcom για να περιβάλει την πρωταγωνίστρια Nilin.
Σε αυτό το δυστοπικό μέλλον (μιλάμε για το Παρίσι του 2084), οι λίγοι βρήκαν έναν καινούριο τρόπο να ελέγχουν τους πολλούς (ή αλλιώς "ιστορία μου, αμαρτία μου"). Με τη χρήση της τεχνολογίας αλλά και κάποιον ανθρώπων με ιδιαίτερες ικανότητες (των λεγόμενων memory hunters) μπορούν να επεμβαίνουν στις αναμνήσεις σου και να τις αλλάζουν κατά το δοκούν, μετατρέποντας όποιον επιθυμούν σε πειθήνιο όργανο του δικού τους συστήματος. Η Nilin είναι μια τέτοια "κυνηγός" που πάσχει από αμνησία (!) κι εσύ θα αναλάβεις να τη βοηθήσεις να μάθει τα πως και τα γιατί που τη βασανίζουν.
Τα εντυπωσιακά γραφικά και η -αν μη τι άλλο- ενδιαφέρουσα ιστορία δε θα σημαίνουν τίποτα όμως αν δεν πλαισιώσουν ένα αντίστοιχα ποιοτικό gameplay, κι εδώ είναι που το παιχνίδι φαίνεται να κρύβει το δυνατότερο του χαρτί.
Ένα αμάλγαμα από platforming μηχανισμούς που έχουμε δει (και αγαπήσει) σε παιχνίδια όπως τα Assasin's Creed και Uncharted συνδυάζονται με ένα σύστημα μάχης που φέρνει έντονα στο μυαλό Batman Arkham City, ενώ πρωτότυπες ιδεές όπως η αλλοίωση της μνήμης και το combo lab (που σου επιτρέπει να φτιάξεις τους δικούς σου συνδυασμούς απολαυστικής κλοτσοπατινάδας) έρχονται να προσθέσουν το απαραίτητο πλέον "κάτι παραπάνω" σε ένα action game που θέλει να είναι αξιώσεων.
Μέσα σε κάτι λιγότερο από δύο ώρες το Remember Me κατάφερε να δώσει πολύ περισσότερα από όσα θα περίμενε ο μέσος gamer από ένα φρέσκο IP σε αυτή τη χρονική περίοδο. Το μόνο που μένει είναι ο αρχικός ενθουσιασμός αυτής της πρώτης επαφής με τον τίτλο, να επιβεβαιωθεί πλήρως τον ερχόμενο Ιούνιο. Υπομονή!
σχόλια