ΚΙΝΗΣΗ

Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο

Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
0
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter

Η Έβελυν Σιούπη είναι από τις πιο καταξιωμένες ενδυματολόγους στην Ελλάδα, έχει εργαστεί σε δεκάδες κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές και έχει καταφέρει να δημιουργήσει την προσωπική της αισθητική και ταυτότητα. Κάποιες από τις περσόνες της έχουν γράψει ιστορία στην κινηματογραφική και τηλεοπτική ενδυματολογία. Η Γιολάντα Ραγιά του Δις Εξαμαρτείν, η Τζέλα Δελαφράγκα από «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», είναι δημιουργίες της. Με σπουδές στο London College of Fashion, ξεκίνησε να πειραματίζεται αρχικά με τη μόδα και αργότερα παρακολούθησε σεμινάρια ενδυματολογίας και κάπως έτσι ξεκίνησε την καριέρα της ως ενδυματολόγος. Από όλες αυτές τις παραγωγές η Έβελυν Σιούπη έχει αποκτήσει μία πολύ μεγάλη συλλογή από ρούχα, παπούτσια και αντικείμενα τα οποία μέχρι πρότινος τα έδινε προς ενοικίαση σε διάφορα βεστιάρια της πόλης.

 

Για να εξυπηρετήσει καλύτερα επαγγελματίες και ιδιώτες στην Ελλάδα και στην Κύπρο αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο ηλεκτρονικό βεστιάριο στη Ελλάδα, το Madame Pelagie. «Είναι ο νέος σύγχρονος, εύκολος τρόπος επικοινωνίας με σκοπό την άμεση προσέγγιση σε οποιονδήποτε χρόνο», λέει. «Οι ιδέες προκύπτουν από τις ανάγκες μας, που διαμορφώνονται από τον τρόπο ζωής μας. Η έλλειψη χρόνου, οι οικονομικές δυσκολίες που απαιτούν νέους προσανατολισμούς και συνεργασίες προς όλες τις κατευθύνσεις. Το Madame Pelagie είναι το πρώτο online βεστιάριο και πρόκειται για μία συλλογική συνεργασία. Μπορείς να περιηγηθείς στο site της «Madame Pelagie», να ενημερώθείς, να αναπολήσεις παλιούς καιρούς και να πάρεις έμπνευση. Ό,τι σου αρέσει μπορείς να το αποκτήσεις άμεσα. Τα αντικείμενα και τα ρούχα που μπορείς να βρεις προέρχονται από τις δεκαετίες του 1920 έως και του 1990. Τα συλλεκτικά αντικείμενα είναι art nouveau, art deco και pop art».

 

 

Το Madame Pelagie απευθύνεται σε όλα τα τα θεατρικά σχήματα, σε μικρές θεατρικές ομάδες, σε θεατρικά μουσικά σύνολα, σε ερασιτεχνικές πειραματικές ομάδες, που λόγω οικονομικών δυσκολιών, η κατασκευή των κοστουμιών είναι απαγορευτική, σχολεία και ιδιώτες. «Λόγω της προσωπικής μου ιδιότητας και εμπειρίας, ως ενδυματολόγος, μπορώ να πραγματοποιήσω οποιαδήποτε μακέτα, η οποία θα εκτελεστεί άψογα και πιστά, με άριστα υλικά και άριστη κατασκευή. Αυτή είναι η προσωπική μου εγγύηση ως Εβελυν Σιούπη».

Μπορείς κάποιος να βρει αποκριάτικες στολές στο Madame Palagie ; «Τυπικές στολές όπως κολομπίνα, δεν έχουμε. Αλλά μπορεί οποιοσδήποτε να περιηγηθεί στο site, να αφήσει τη φαντασία και το χιούμορ του - που απαιτεί ένα ballmaske - και να δημιουργήσει την προσωπική και πρωτότυπη επιλογή του.Το θεωρώ πιο δημιουργικό από το να παρέχουμε τυπικές στολές, ζορό, μπαλαρίνας. Οι τιμές είναι πολύ αξιοπρεπείς και αντικειμενικές και υπάρχουν πολλές διακυμάνσεις, που εξαρτώνται από το χρόνο και την ποσότητα ενοικίασης. Προς το παρόν γίνονται μόνο ενοικιάσεις αλλά στα επόμενα σχέδια είναι και η πώληση».

 

Στην συλλογή της Έβελυν Σιούπη μπορείς να βρεις αντικείμενα από την πολύχρονη ενδυματολογική της δραστηριότητα και επιπλέον μπορείς να της παραγγείλεις να σου φτιάξει κάποιες από τις διάσημες περσόνες της. «Έχω συνεργαστεί με μεγάλες θεατρικές, κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές με σημαντικό καλλιτεχνικό ενδιαφέρον. Το «Κλάμα βγήκε από τον παράδεισο», «Αυστηρώς κατάλληλο», σε θεατρικά όπως το «Cinecitta», «Ποια Ελένη». Αυτά όμως ανήκουν στις εκάστοτε παραγωγές. Το copywrite όμως είναι δικό μου. Όποιος ενδιαφέρεται για μία «Τζέλα Δελαφράγκα» ή μία «Γιολάντα Ραγιά» ή μία «Ποια Ελένη» ή το παιδικό «Το σπάταλο τερατάκι», που παίζεται αυτή τη στιγμή - είναι πολύ εύκολο και γρήγορο να γίνει μία κόπια. Τα κοστούμια μου είναι τόσο χαρακτηριστικά, που θεωρώ ότι «καίγονται» -όπως λέμε – όταν χρησιμοποιηθούν και σε άλλα θεάματα! Προσωπική γνώμη, όμως. Όσο το ποιοι και ποιες τα έχουν φορέσει, ο κατάλογος είναι μεγάλος: Ντίνα Κώνστα, Αννα Παναγιωτοπούλου, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Κάτια Δανδουλάκη, Μαρία Καβογιάννη, και πολλοί άλλοι».

madamepelagie.com

 

Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter

 

0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ