Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Υπέροχες η Vittoria Ceretti και η Mona Tougaard στο σόου του Tom Ford

Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει θριαμβικά στον οίκο του Tom Ford

0

Tην εβδομάδα των δύο μεγάλων αποκαλυπτηρίων στη μόδα – του Haider Ackermann στον Tom Ford και της Sarah Burton στον Givenchy - δεν υπάρχει δημοσιογράφος, αγοραστής ή στιλίστας που να μην ελπίζει πως ανοίγει ένας νέος κύκλος στη μόδα. 

Αν υπολογίσουμε και το couture ντεμπούτο του Matthieu Blazy στην Chanel, τον ερχόμενο Οκτώβριο, μαζί με τον επικείμενο διορισμό νέου σχεδιαστή στην Gucci και την, επί μήνες θρυλούμενη, αναβάθμιση του Jonathan Anderson ως top creative στον Dior, μιλάμε για μια γενικευμένη καλλιτεχνική επανεκκίνηση σε κορυφαίους οίκους, που θέτει το σύνολο της βιομηχανίας σε μια δοκιμασία επιβίωσης. 

Στην αντίστροφη μέτρηση προς τις κρίσιμες επιδείξεις των ημερών, ένα άτυπο soft launching μας έδειξε τι έπρεπε να περιμένουμε: Ο Τιμοτέ Σαλαμέ και η Ελ Φάνινγκ εμφανίστηκαν στα Όσκαρ με looks Givenchy, από τη συλλογή που η Burton έδειξε μόλις σήμερα, ενώ στο after party του Vanity Fair o «Τίμυ» λάνσαρε ένα κοστούμι με βούλες του Ackermann για τον Tom Ford, όχι το πρώτο του teaser από τον νέο οίκο του φίλου του, αφού και στις Χρυσές Σφαίρες είχε φορέσει custom Tom Ford by Haider Ackermann, ένα μαύρο κοστούμι σε στενή γραμμή, πασπαλισμένο με στρας κι ένα θαλασσί μεταξωτό φουλάρι δεμένο χαλαρά αντί γραβάτας. 

Χθες, λοιπόν, μετά από πολλές συζητήσεις με τον Ford, o Ackermann πρότεινε ένα νέο ύφος για τον οίκο, αναζητώντας «ένα νήμα ανάμεσα σε αυτό που εγώ αποκαλώ αισθησιασμό και ο κύριος Ford σεξουαλικότητα». 

Τίποτα, όμως, δεν αντικαθιστά τον αντίκτυπο της πρώτης επίδειξης ενός σχεδιαστή, ιδιαίτερα τώρα, που η βιομηχανία προσλαμβάνει και απολύει με ελαφριά καρδιά όσους δεν περνούν το τεστ των υψηλών τζίρων.

Ο Γαλλο-Κολομβιανός Haider Ackermann πέρασε χθες το βράδυ πρώτος τις “εξετάσεις”, παρουσιάζοντας τη συλλογή του για τον Tom Ford στο Παρίσι, όπου η επίδειξη του οίκου μεταφέρθηκε για πρώτη φορά από το Μιλάνο.

Tom Ford | Fall/Winter 2025/26 | Paris Fashion Week

«Βρίσκω και τις ανδρικές και τις γυναικείες του σειρές εξίσου συναρπαστικές. Είναι σπουδαίος κολορίστας, η τεχνική του είναι ευδιάκριτη και πάνω απ΄όλα είναι σύγχρονος», τον εκθείαζε ο Tom Ford τον Σεπτέμβριο, όταν του παρέδωσε με ένα τηλεφώνημα τα κλειδιά του οίκου του, με τον CΕΟ του brand, Guillaume Jesel, να συμπληρώνει ότι χάρη στη βαθιά του κατανόηση για την παγκόσμια κουλτούρα και τις τέχνες, δημιουργεί καθηλωτική μόδα και αξέχαστες συναισθηματικές συνδέσεις». 

Αυτό που δεν έθιξε κανείς τότε ως το μεγαλύτερο ατού του Ackermann είναι ότι είναι άφθαρτος. Εκτός από ένα βραχύ πέρασμα από την Berluti και μια συνεργασία με την Fila η οποία τον οδήγησε στη σύνδεσή του με την Canadian Goose, o σχεδιαστής ακόνισε νωχελικά την τέχνη του στο προσωπικό του brand, ξετυλίγοντας ένα ξεκάθαρο όραμα για ένα tailoring εκκεντρικό και σέξι, εμπνευσμένο από ταξίδια στις άκρες της γης. Το κάλεσμά του στην πρώτη εθνική της μόδας ενεργοποιήθηκε όταν ο Jean Paul Gaultier τον προσκάλεσε ως guest σχεδιαστή για μια συλλογή υψηλής ραπτικής η οποία αποθεώθηκε και πουλήθηκε όσο λίγες. 

Χθες, λοιπόν, μετά από πολλές συζητήσεις με τον Ford, o Ackermann πρότεινε ένα νέο ύφος για τον οίκο, αναζητώντας «ένα νήμα ανάμεσα σε αυτό που εγώ αποκαλώ αισθησιασμό και ο κύριος Ford σεξουαλικότητα». 

Ακούγεται περίπλοκο, και είναι. Ιδίως αν δεχτούμε ότι ο οίκος Tom Ford είναι ο ίδιος ο Ford, είδωλο και πρεσβευτής ενός lifestyle που μόνο εκείνος ορίζει. Στους ιστορικούς οίκους που φέρουν το όνομα του ιδρυτή τους (Dior, Chanel, Saint Laurent, Balenciaga), η ταυτότητα του brand έχει πλέον αποσυνδεθεί από το όραμα του ανθρώπου που το δημιούργησε, έτσι ώστε ένας νέος καλλιτεχνικός διευθυντής να έχει χώρο να αφήσει το δικό του σημάδι. 

Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Ο Ackermann, πάντως, έκανε το άλμα, και στάθηκε όρθιος  μπροστά στο «φάντασμα» του Ford. Φωτ.: via instagram/tomford

Πώς να αναμετρηθείς, όμως, με έναν οίκο 20 μόλις χρόνων, του οποίου ο ιδρυτής ήταν ήδη διάσημος όταν τον σύστησε, ως ο marketer designer που ανέστησε την Gucci και εν συνεχεία δημιούργησε (με τον συνέταιρό του, Domenico De Sole), την Gucci Group  - προάγγελο του σημερινού κολοσσού της Kering, ενώ στο μεταξύ πρόλαβε να γίνει και cult κινητογραφιστής; Ρωγμή στην θεοποίηση του Ford είναι το γεγονός ότι παρά το sex appeal  του δεν μπόρεσε να επιβάλλει το ομώνυμο brand του. Ενώ τα περιφερειακά προϊόντα (αρώματα και καλλυντικά σε συνεργασία με την Lauder) έσκισαν και η ανδρική σειρά (με την Zegna) κινήθηκε συμπαθητικά στην Αμερική, τα γυναικεία δεν περπάτησαν ποτέ εμπορικά. Γι αυτό και το 2022, ο οίκος αγοράστηκε από την Estée Lauder. Ο ίδιος, όμως, δεν έπαψε να ασχολείται προσωπικά με το δημιούργημα του, 

Ο Ackermann, πάντως, έκανε το άλμα, και στάθηκε όρθιος  μπροστά στο «φάντασμα» του Ford. Στον εναγκαλισμό των δυο ανδρών στο τέλος του σόου κρυβόταν ανακούφιση και αποδοχή. Στους θεατές που χειροκροτούσαν όρθιοι, διακρίνονταν αγαλλίαση ότι επιτέλους κάτι πηγαίνει σωστά. Στους γνώστες, η συλλογή αυτή ήρθε σαν επιβεβαίωση ότι ακόμα υπάρχει χώρος για μια μόδα χωρίς εντυπωσιασμούς, όπου τα ρούχα κόβονται με τέχνη και ακρίβεια.

Σε μια ακροβατική ισορροπία αντιθέτων, αρχιτεκτονικές σιλουέτες μαλάκωσαν από αισθησιασμό, νωχελικά βραδινά και ρευστά σταυρωτά κοστούμια φλέρταραν με την κατά Tom Ford αποπλάνηση, μελαχρινές καλλονές (υπέροχες η Vittoria Ceretti και η Mona Tougaard) και μυστηριώδη αγόρια (iconic o Henry Kitcher) καθρεφτίστηκαν στους μουτζουρωμένους καθρέφτες του σόου (αναφορά στην εποχή που ο Ackermann εργαζόταν σε κλαμπ στην γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια της Αμβέρσας και στις πριβέ καμπίνες των κοριτσιών όπου όλα ήταν δυνατά). Ο Haider έκανε ό,τι μπορούσε για να τιμήσει το φιλήδονο πνεύμα του άνδρα που τον δέχτηκε στον οίκο του.

Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025
Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025
Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025
Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025

Τα πρώτα looks της επίδειξης ήταν εμπνευσμένα από την ΄90ς περίοδο του οίκου: Χαμηλοκάβαλα δερμάτινα παντελόνια και ασύμμετρα τζάκετ, μεταξωτές φούστες που κατέβαιναν κάτω από τη μέση, όλα σε μαύρο – άσπρο, αλλά με χτυπητό μακιγιάζ. Άλλα μοντέλα θύμιζαν αγριεμένα στελέχη πολυεθνικών, με τσάντες – φακέλους και φουσκωτούς μίνιμαλ κότσους. Το χρώμα, όποτε εμφανιζόταν, χτυπούσε στο μάτι σαν γροθιά, σε έντονο κόκκινο ή πράσινο, βάφοντας χείλια ή καμπαρντίνες. Το μοτίβο άλλαξε σταδιακά, αποκαλύπτοντας την 70ς υπερβολή, για την οποία κυρίως έγινε γνωστός ο Ford. Φορέματα με βαθιά κοψίματα σε βουτυρένιο κίτρινο και εκτυφλωτικό μπλε ταίριαξαν με μεγάλα βραχιόλια και βρέθηκαν δίπλα σε στενά κοστούμια με neon τόνους κι ένα χορευτικό φουστάνι με κρόσια στο χρώμα της λεβάντας. 

«Υποψιάζομαι ότι θα είμαι ο πρώτος που θα σηκωθώ να τον χειροκροτήσω στο τέλος του σόου τον Μάρτιο», έλεγε πριν από μερικούς μήνες ο Tom Ford, κι έτσι έγινε, καθώς έσβηναν οι μουσικές φράσεις του Nick Cave και ο Haider ξεπρόβαλλε από τα παρασκήνια.

Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025
Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025
Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025
Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
Tom Ford/Fall Winter 2025

Η διαδρομή του Haider Ackermann προς την κορυφή υπήρξε πληθωρική όσο και τα ρούχα που πρότεινε χθες βράδυ.

Γεννημένος το 1971 στην Μπογκοτά, υιοθετήθηκε μόλις εννέα μηνών από ένα ζευγάρι Γαλλο-Αλσατών,  με τους οποίους μετακινείτο διαρκώς (ο πατέρας του ήταν χαρτογράφος) – από την Αιθιοπία και το Τσαντ στο Ιράν και την Αλγερία, πριν εγκατασταθούν στην Ολλανδία, στα 12 του χρόνια. Η πρώτη του επαφή με τη μόδα έγινε στη Βασιλική Ακαδημία Καλών Τεχνών της Αμβέρσας, το 1994, απ΄όπου αποπέμφθηκε τρία χρόνια αργότερα γιατί δεν πήγαινε στα μαθήματα, όχι χωρίς να έχει διαφανεί το ταλέντο του. 

Μέσα από συνεργασίες (όπως με τον John Galliano) και μαθητείες στο πλευρό αβαν γκαρντ σχεδιαστών (σαν τον Bernhard Willhelm), o Ackermann εκτοξεύθηκε ραγδαία στο στερέωμα της high fashion: Το 2009, θεωρήθηκε πιθανός διάδοχος του Galliano στον Dior και τον Martin Margiela, ενώ την επόμενη χρονιά ο Lagerfeld τον κατονόμασε ως ιδανικό «κληρονόμο» της Chanel του. Αντιστεκόμενος στις Σειρήνες του μεγαλείου, το 2013 παρουσίασε τη δική του αντρική συλλογή. Λίγο αργότερα, σε ένα βραχύ πέρασμα από τον οίκο Berluti (2016 – 2018), εμπλούτισε τις αυστηρές του γραμμές με ντραπαρίσματα και αισθαντικότητα που τον συνοδεύει μέχρι σήμερα. Το 2020, λόγω διαφορών με τους επενδυτές του, έχασε τον έλεγχο της προσωπικής του επωνυμίας, μια αποτυχία που τον οδήγησε σε αυτό που είναι σήμερα.

Στις συνεντεύξεις που παραχώρησε τον Φεβρουάριο στην Vogue και πριν από μερικές μέρες στους Νιού Γιορκ Τάιμς, ο Ackermann δήλωσε ρομαντικά πως δεν θέλει να συμμετέχει στο «celebrity game”, γιατί πιστεύει πως η αξία της μόδας βρίσκεται στον σχεδιασμό, στη δημιουργική δουλειά που είναι συνυφασμένη με αυτήν, κι όχι σε όσους την φορούν». Παραδέχθηκε, ωστόσο, ότι η κατάσταση με τα social media “μας αναγκάζει να βρούμε έναν βηματισμό κι ένα όριο μέσα στο παιχνίδι με τις διασημότητες, και κυρίως να αναρωτηθούμε: Ποιος είναι celebrity σήμερα;». 

Haider Ackermann: Ένας μποέμ ονειροπόλος μπαίνει στον οίκο του Tom Ford Facebook Twitter
O Τιμοτέ Σαλαμέ που πρωτοεμφανίστηκε με ένα κρεμ tuxedo της Berluti στα Όσκαρ το 2018 εμπιστεύεται τον Ackermann για κάθε του εμφάνιση.

Η ειρωνεία της παραπάνω δήλωσης βρίσκεται στο γεγονός ότι η καθιέρωση του σχεδιαστή επισπεύσθηκε από την αστρική λάμψη του Τιμοτέ Σαλαμέ, αφοσιωμένου πελάτη και φίλου του, ο οποίος από το 2018, που πρωτοεμφανίστηκε με ένα κρεμ tuxedo της Berluti στα Όσκαρ, εμπιστεύεται τον Ackermann για κάθε του εμφάνιση. Το άλλο κεφαλαίο «T» στη ζωή και την καριέρα του, είναι η  Tilda Swinton, η  «σύντροφος στο παιχνίδι» του, όπως λέει, υπαινισσόμενος μια πνευματική συνενοχή που κινητοποιεί και δυναμώνει και τους δυο τους. «Είναι ένας αληθινά ρομαντικός κι ένας αυθεντικός πανκ, ο τέλειος συνδυασμός», αντιγυρίζει η Τίλντα, περιγράφοντας τη δουλειά του ως «αρχαία και υπερηχητική την ίδια στιγμή». Μια άλλη του μούσα, η Daphne Guiness, η οποία διαθέτει ήδη 40 δημιουργίες Ackermann στην γκαρναρόμπα της, τον αποκαλεί «έναν Saint Laurent για τη διαστημική εποχή».

Καλώς ήρθατε στην επαγγελματική λίγκα της μόδας Mr.Ackermann. Μακάρι να παραμείνετε ένας Δον Κιχώτης ανάμεσα στους βιαστικούς και κυνικούς …

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Μόδα & Στυλ / Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Ορμητικός και αλαζονικός, με μια εντελώς προσωπική ταυτότητα που έχει ορίσει τα τελευταία χρόνια το gender-fluid στυλ, ο Βορειοϊρλανδός σχεδιαστής υπόσχεται μια νέα εποχή στον κορυφαίο οίκο μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μπέλα Φρόιντ

Μόδα & Στυλ / Fashion Neurosis: Το podcast της Μπέλα Φρόιντ είναι περισσότερο ψυχανάλυση παρά κουβέντες για μόδα

Η επιτυχημένη σχεδιάστρια και δισεγγονή του Σίγκμουντ Φρόιντ στο podcast της παριστάνει την ψυχολόγο, και όλοι μοιράζονται αλήθειες που δυσκολεύονται να παραδεχτούν.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ