Ο Ιάπωνας CEO μιας εταιρείας παγωτών ζητά ταπεινά συγγνώμη για την αύξηση τιμής κατά 8 λεπτά

Ο Ιάπωνας CEO μιας εταιρείας παγωτών ζητά ταπεινά συγγνώμη για την αύξηση τιμής κατά 8 λεπτά Facebook Twitter
Για να εκδηλώσουν την λύπη τους, τα στελέχη της εταιρείας με επικεφαλής τον πρόεδρο Χιντέκι Ινουέ και τον διευθυντή Ινουέ Σότα εμφανίσθηκαν σε μία κατηφή διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολεπτων, η οποία προβλήθηκε στην εθνική τηλεόραση την 1η Απριλίου, την ημέρα δηλαδή που εφαρμόσθηκε η αύξηση τιμών.
6

Η είδηση αυτή θα κάνει την καρδιά σας να λιώσει. 


Στις 11 Μαρτίου η ιαπωνική εταιρεία κατεψυγμένων επιδορπίων Akagi Nyugyo ανακοίνωσε δυσάρεστα νέα σε εκατομμύρια καταναλωτές: η τιμή της γρανίτας Garigari-kun θα αυξηθεί από τα 60 γιεν στα 70 γιεν, μια αύξηση που αντιστοιχεί σε 8 λεπτά του ευρώ.

Η αναπροσαρμογή της τιμής είναι η πρώτη που πραγματοποιείται από το 1991 για την λαοφιλή γρανίτα που είναι γνωστή για τις τρελές γεύσεις της όπως: μακαρόνια, πατάτες γιαχνί, και την μπεστ σέλερ παραλλαγή "πηχτού ζωμού" σούπας καλαμπόκι. Η γρανίτα Garigari-kun εισήχθη στην αγορά το 1980 με τιμή 50 γιεν, σκοπεύοντας να αποτελέσει μια προσιτή λιχουδιά για τα παιδιά σχολικής ηλικίας στην Ιαπωνία. Σήμερα η εταιρεία πουλάει πάνω από 4 δισεκατομμύρια παγωμένες λιχουδιές ετησίως. 

Η ιαπωνική κυβέρνηση προσπαθεί απεγνωσμένα να ενθαρρύνει τον πληθωρισμό, ως μέρος των οικονομικών μεταρρυθμίσεων του πρωθυπουργού Σίνζο Άμπε. Η Akagi Nyugyo όμως αντιλαμβάνεται την σοβαρότητα της εφαρμογής της πρώτης αύξησης τιμής σε 25 χρόνια, σε μία χώρα της οποίας η οικονομία έχει πάψει να σημειώνει άνοδο εδώ και δεκαετίες.  


Για να εκδηλώσουν την λύπη τους, τα στελέχη της εταιρείας με επικεφαλής τον πρόεδρο Χιντέκι Ινουέ και τον διευθυντή Ινουέ Σότα εμφανίσθηκαν σε μία κατηφή διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολεπτων, η οποία προβλήθηκε στην εθνική τηλεόραση την 1η Απριλίου, την ημέρα δηλαδή που εφαρμόσθηκε η αύξηση τιμών. Παρατεταγμένοι μπροστά από τα κεντρικά τους γραφεία στην Fukiya, τα στελέχη της Akagi Nyungo σκύβουν μεταμελημένοι το κεφάλι ενώ στην οθόνη αναγράφεται "Κρατήσαμε για 25 χρόνια αλλά...60→70" υπό τους ήχους ενός ιαπωνικού παραδοσιακού τραγουδιού. Ο Garigari-kun, η μασκότ της εταιρείας με το χαρακτηριστικά μεγάλο στόμα εμφανίζεται επίσης στην διαφήμιση.


Αρκετές άλλες ιαπωνικές εταιρείες όπως η μάρκα ουΐσκι Suntory και η καπνοβιομηχανία Japan Tobacco σκοπεύουν επίσης να αυξήσουν τις τιμές τους, ωστόσο δεν αναμένεται να το ανακοινώσουν με τόση συντριβή στους πελάτες τους. 

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κακοκαιρία Daniel: Αναστολή υποχρεώσεων για επιπλέον δύο μήνες για τους πληγέντες

Οικονομία / Κακοκαιρία Daniel: Αναστολή υποχρεώσεων για επιπλέον δύο μήνες για τους πληγέντες

Θέσπιση ειδικού καθεστώτος ρυθμίσεων των συσσωρευμένων οφειλών που έχουν συγκεντρωθεί από τις αναστολές σε 72 άτοκες δόσεις με την εκκίνηση πληρωμής πρώτης δόσης τον Ιούνιο του 2025
LIFO NEWSROOM
Στουρνάρας: Λείπουν 200.000 χέρια στην αγορά εργασίας

Οικονομία / Στουρνάρας: Λείπουν 200.000 χέρια στην αγορά εργασίας

Ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος επισήμανε τη σημασία της μετανάστευσης για την ενίσχυση του εργατικού δυναμικού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, όπου η γήρανση του πληθυσμού μειώνει τις διαθέσιμες εργατικές δυνάμεις
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Άχου τους μωρέ... Άσχετο, αλλά όχι και ιαπωνικό παραδοσιακό τραγούδι - με υπόκρουση μπάντζο, κιόλας. Στην ουσία αποτελεί διασκευή παμπάλαιου αμερικάνικου φολκ/παιδικού, γνωστού και στην Ελλάδα ως Γιούπι για για (τίνος είναι βρε γυναίκα...)https://en.wikipedia.org/wiki/She'll_Be_Coming_'Round_the_Mountain
Γρανίτα με γεύση μακαρόνια και πατάτες γιαχνί... Δηλαδή ακρίβυναν τα συντηρητικά...Αν οι Γιαπωνέζοι ήταν Χριστιανοί θα έβγαζαν αυτόν τον μήνα γρανίτες με γεύση κόκκινο αυγό, κοκορέτσι, αρνί στην σούβλα, κεμπάπ και φυσικά για την Μεγάλη Εβδομάδα γεύση ταραμά, χαλβά, και καλαμαράκια!