Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό;

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
0



To MYKSA designers brand μόλις κυκλοφόρησε τη νέα του συλλογή με μαγιό, Chic Erotic [] Swimwear S/S2016 Collection. Η σειρά αποτελείται αποκλειστικά από ολόσωμα μαγιό, girly και θηλυκά. Το ελληνικό brand έγινε γνωστό στην εγχώρια αγορά με τη συλλογή από οικολογικές, εντυπωσιακές γούνες που κυκλοφόρησαν τον χειμώνα του 2014. Με τα νέα τους μαγιό οι MYKSA designers προτείνουν ένα σέξι λουκ για την παραλία που παραπέμπει στα '80s. Τα εντυπωσιακά χρώματα και η σέξι εφαρμογή υπόσχονται ένα «καυτό» καλοκαίρι και, σε συνδυασμό με τα υψηλής ποιότητας υλικά, δίνουν στις γυναίκες τη δυνατότητα να τα φορέσουν και εκτός παραλίας.

Πίσω από το brand MYKSA βρίσκονται η fashion designer Αγγελική Κοτρώνη και η fashion stylist & blogger Αγγελική Νταούτη. Αποφάσισαν να φτιάξουν μαγιό, αρχικά για να τα φοράνε οι ίδιες. «Σκεφτήκαμε την πλευρά του καταναλωτή. Παρατηρήσαμε ότι η αγορά μάς έδινε ελάχιστες επιλογές σε ολόσωμα μαγιό με ύφος και χαρακτήρα και πολύ απλά φτιάξαμε αυτό που θα φοράγαμε εμείς» λένε οι δύο σχεδιάστριες. «Φτιάξαμε ολόσωμα μαγιό με ιδιαίτερα σέξι πατρόν που κολακεύουν το σώμα και συνδυάσαμε τις vintage επιρροές με τον σύγχρονο σχεδιασμό. Χαιρόμαστε γιατί καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε υλικά εξαιρετικής ποιότητας σε μεγάλη ποικιλία έντονων χρωμάτων».

Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"


Το σέξι στοιχείο στα μαγιό των MYKSA designers είναι πολύ έντονο. Θέλησαν να φτιάξουν μια συλλογή επηρεασμένη από τον έρωτα, το σεξ και την αγάπη όπως οι ίδιες τα αντιλαμβάνονται στη σημερινή κοινωνία. «Από τη μια βλέπεις τις κοινωνικές πιέσεις και τα σεξιστικά στερεότυπα και από την άλλη την υπερβολική εκδήλωση σεξουαλισμού και την καταπίεση των αγνών συναισθημάτων. Το μήνυμα του πρότζεκτ μας είναι "Be your own lobster & feel free". Πιστεύουμε ότι το σέξι, αλλά φινετσάτο στοιχείο είναι κάτι το οποίο λείπει από τη καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας και, δυστυχώς, το σέξι είναι συνήθως συνδεδεμένο με την έλλειψη καλαισθησίας. Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Πολύ έντονη είναι η επιρροή των '80s και γενικότερα του vintage στοιχείου. «Πιστεύουμε στις σταθερές αξίες κάποιων πραγμάτων και στον ρομαντισμό του παρελθόντος» λένε. «Επιπλέον, η μούσα για ένα μεγάλο μέρος του πρότζεκτ μας είναι η Carol Doda, μια γυμνόστηθη χορεύτρια με δραστηριότητα στο Σαν Φρανσίσκο από το 1960 μέχρι 1980. Η Doda ήταν πρωτοπόρος στην εποχή της και έγινε γνωστή ως η πρώτη γυμνόστηθη show woman. Σίγουρα, τα πρότζεκτ μας βασίζονται σε ένα ισχυρό γυναικείο πρότυπο, όσον αφορά την εικόνα. Απευθυνόμαστε σε οποιαδήποτε γυναίκα θέλει να ξεχωρίζει και να ζει με τους δικούς της κανόνες, να είναι αυθεντική και ελεύθερη, δυνατή και ανεξάρτητη, να μην υπακούει σε στερεότυπα, να νιώθει και να εκφράζεται με τον δικό της μοναδικό, θηλυκό τρόπο. Φυσικά, η Ελληνίδα και το λατρεμένο μεσογειακό σώμα είναι μία από τις σημαντικότερες επιρροές μας».

Οι MYKSA Designers στοχεύουν στην προώθηση των προϊόντων τους στη διεθνή αγορά, κάτι το οποίο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος τους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, το καταφέρνουν συστηματικά. «Για μας, η σημερινή δυσκολία είναι η αυριανή εμπειρία. Οι δυσκολίες μάς κάνουν επαγγελματίες. Σύντομα θα μπορεί οποιοσδήποτε να προμηθευτεί τα μαγιό μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, σε επιλεγμένα καταστήματα και στον χώρο μας, κατόπιν ραντεβού».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Info:
https://tictail.com/s/myksa

MYKSA Showroom: Βουλής 45-47, Αθήνα, +30 694 1686268, +30 693 9174420, Facebook, Myksa.clothes@gmail.com, Instagram: @Myksaclothes.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ