Σαν κομμάτι του τελευταίου της πρότζεκτ Bight of the Twin η καλλιτέχνης και σκηνοθέτης Hazel Hill McCarthy III από το Los Angeles, προσφέρει μια ματιά στο έργο του avant-garde performer και «μηχανικού κουλτούρας» Genesis Breyer P-Orridge.
Χρησιμοποιώντας μια συρραφή αρχειακού υλικού, η McCarthy διηγείται την ιστορία του P-Orridge και της συντρόφου της ζωής του, Lady Jaye Breyer καθώς και του πρότζεκτ τους Pandrogyne που αμφισβητεί τον διαχωρισμό των φύλων και εμφανίζει το ζευγάρι να υφίσταται εγχειρήσεις που θα τους κάνουν όμοιους – διασφαλίζοντας μ' αυτό τον τρόπο την κοινή τους ταυτότητα. Εδώ, η McCarthy εξηγεί τι την τράβηξε σε αυτό το πρότζεκτ:
"Κοιτάζοντας στο αρχειακό υλικό και στα προσωπικά ερασιτεχνικά βίντεο του Genesis και τις παραστάσεις που είχε τραβήξει η Lady Jaye, βλέπουμε μια πολύ οικεία πλευρά της σχέσης τους, μιας ζωής που είναι στα όρια της κοινωνίας – ένα συνονθύλευμα από κομμάτια ταυτοτήτων ραμμένων μαζί, που αυτοπροσδιορίζονται.
Ο μεγαλύτερος μαγνητισμός που με τράβηξε στο ευρύτερο πρότζεκτ προήλθε από την επιθυμία να βιώσω κάτι που ενσωμάτωνε τα μεταφυσικά στοιχεία της τελετουργίας της τέχνης και της θρησκείας στην καθημερινή ζωή. Για να το κάνω αυτό, δε μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο συνεταίρο από τον καλό μου φίλο και συνεργάτη Genesis Breyer P-Orridge ο οποίος πνευματικά, ψυχολογικά αλλά και φυσικά ζει την παράσταση του/της κάθε μέρα.
Μετά τον απρόσμενο θάνατο της Brayer το 2007, ο P-Orridge συνέχισε να παρουσιάζεται και να ζει σαν τον εαυτό του και τη Lady Jane μαζί. Το ευρύτερο συνεταιρικό πρότζεκτ της McCarthy και του P-Orridge τους έφερε στην πόλη Ouidah, στο Benin για να αποκαλύψουν τις πηγές του Vodoun (voodoo) και του Cult of Twins. Το Bight of the Twin κάνει πρεμιέρα στο Rubin Museum of Art, στη Νέα Υόρκη στις 15 Ιουλίου του 2016.