Στις επικές σειρές του Sitting on the Wall και Bird’s Eye View, ο Weng επικεντρώθηκε στην έκρηξη της πολεοδομίας και τη μοναξιά της αστικοποίησης σε πόλεις όπως το Χαϊκού, η Σαγκάη και το Shenzhen. Τα θέματα του ξεκινούν με κάποιους ανθρώπους να κάθονται με προσμονή, φόβο και περιέργεια παρακολουθώντας αυτόν τον συντριπτικό μετασχηματισμό αποστασιοποιημένοι, ώσπου καταλήγουν να είναι οι ίδιοι το κέντρο του.
Ο Weng φαίνεται να μετατοπίζει την εστία των αλλαγών από έξω προς τα μέσα, από τις αστικές πόλεις στις αγροτικές περιοχές, από τις φυσικές αλλαγές στις συναισθηματικές και πνευματικές μεταμορφώσεις.
Η διερεύνηση της δυνατότητας μιας απόκοσμης Ουτοπίας, ένα μέρος που μπορεί να υπάρχει στις καρδιές και το μυαλό μας, στις αναμνήσεις μας από αθώες εποχές, φαίνεται να είναι ο πυρήνας του έργου του, που οδηγεί και στην περίφημη σειρά
"Κοιτάζοντας την Θάλασσα".
STARING AT THE SEA
SITTING ON THE WALL
BIRD'S EYE VIEW
Οι μεταβατικές φάσεις και οι αλλαγές στην Κίνα από το άνοιγμά της στη δύση στη δεκαετία του 1980, τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά, αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για τον Weng Fen (γεν. 1961) και το έργο του.
Ο Weng Fen έχει εκτεθεί σε όλο τον κόσμο από την Ασία ως την Ευρώπη και την Αμερική, όπως στο Κέντρο Πομπιντού στο Παρίσι, στο San Diego Museum of Art, στο Shanghai Art Museum, στο Taipei Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, στο Μουσείο Mori στο Τόκιο, στο Kunstmuseum Wolfsburg στη Γερμανία, στο Διεθνές Κέντρο Φωτογραφίας της Νέας Υόρκης και στο Μουσείο Τέχνης της Σιγκαπούρης.
σχόλια