Η κορυφαία fashion editor της αμερικανικής Vogue Phyllis Posnick, είναι διάσημη για τα εντυπωσιακά editorial μόδας και ομορφιάς που λατρεύονται από το κοινό του περιοδικού. Η Posnick δημιουργεί σε συνεργασία με κορυφαίους φωτογράφους όπως τους Anton Corbijn, Patrick Demarchelier, Steven Klein, Annie Leibovitz, Helmut Newton, Irving Penn, Mario Testino, Tim Walker και Bruce Weber υπέροχες εικόνες προσθέτοντας προκλητικές και μερικές φορές σοκαριστικές δόσεις δημιουργικότητας και φαντασίας. Μερικές από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας της κυκλοφόρησαν πρόσφατα στο Stoppers: Photographs from My Life at Vogue , ένα βιβλίο που προλογίζει η Αυτού Μεγαλειότης της μόδας και στενή συνεργάτιδά της Anna Wintour, ενώ οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σχόλια και αναμνήσεις της ίδιας δίνοντας στον αναγνώστη μία επιπλέον εικόνα για το παρασκήνιο της δημιουργικής διαδικασίας.
Facebook Twitter Patrick Demarchelier – Guido Palau wigs for the Costume Institute’s show Punk: Chaos to Couture, Μάιος 2013. Ένα καινούργιο βιβλίο, το Stoppers: Photographs from My Life at Vogue, παρουσιάζει την δουλειά της executive fashion editor της Αμερικάνικης Vogue, Phyllis Posnick, η οποία συνεργάζεται με μερικούς από τους κορυφαίους φωτογράφους του πλανήτη για να δημιουργήσει άγρια όμορφα σκηνικά.Φωτογραφία: Patrick Demarchelier/Condé Nast Facebook Twitter Irving Penn – Yves Saint Laurent Blouse, Νέα Υόρκη, 2005. «Μετά από μια φωτογράφιση με κάποιον άλλο φωτογράφο, ο makeup artist Peter Philips μου έδειξε κάτι όμορφες μάσκες που είχε σχεδιάσει στο στούντιο του στο Βέλγιο» λέει η Posnick. «Μου άρεσε το στυλ εξεζητημένης Minnie Mouse -αυτής εδώ- και την έφερα στον Penn. Την βρήκε γοητευτική και την φαντάστηκε πάνω σε μια «νέα γυναίκα που φοράει ένα παλιομοδίτικο νεγκλιζέ».Φωτογραφία: Irving Penn/Condé Nast Facebook Twitter Helmut Newton – The Shoe Game, Νοέμβρης 1998. Με κλασσικούς φωτογράφους όπως ο Penn και ο Helmut Newton, η Posnick βοήθησε ώστε να δοθεί μια πιο σύγχρονη οπτική στο έργο τους.Φωτογραφία: The Helmut Newton Estate/Maconochie Photography Facebook Twitter Mario Testino – Destination Detox #2, Ιούλιος 2013. Ο φωτογράφος Mario Testino λέει: «Για μένα, οι fashion editors είναι οι άνθρωποι που παίρνουν εμάς τους φωτογράφους από το χέρι και μας βοηθούν να παραμένουμε συντονισμένοι ώστε να κάνουμε τις φωτογραφίες που βλέπετε. Η Phyllis δεν μας κρατάει απλώς στην επικαιρότητα αλλά μας εξυψώνει προσφέροντας νέες πιθανότητες και μας βοηθά να κοιτάμε παντού για να δημιουργήσουμε μια φωτογραφία. Η Phyllis σκέφτεται πως να συλλάβει μια καλύτερη εικόνα σκεπτόμενη διαρκώς έξω από τα τετριμμένα.» Φωτογραφία: Mario Testino Facebook Twitter Irving Penn, Mascara Wars, Νέα Υόρκη, 2001. «Οι εταιρείες καλλυντικών ξοδεύουν εκατομμύρια δολαρίων για να αναπτύξουν επαναστατική τεχνολογία και τότε κάναμε ένα ρεπορτάζ για τον "πόλεμο της μάσκαρα" ανάμεσα σε δύο από τις κορυφαίες» θυμάται η Posnick. «Τα μάτια του μοντέλου παρέμειναν κλειστά για δύο ώρες ενώ ο Penn φωτογράφιζε κάθε πιθανή παραλλαγή. Είχε μια καλή φωτογραφία που όμως δεν ήταν ιδιαίτερα συναρπαστική ή αξιομνημόνευτη αλλά πραγματικά δεν υπήρχε κάτι που να μην έχει ήδη δοκιμάσει. Το μοντέλο άνοιξε τα μάτια του και τότε είδα ότι είχαν κοκκινίσει εντελώς. Ο Penn της είπε να μην κουνηθεί και έκανε δύο-τρεις λήψεις. Αυτό που έλειπε από τις προηγούμενες φωτογραφίες ήταν το σοκ.» Φωτογραφία: Irving Penn/Condé Nast Facebook Twitter Τim Walker – Forces of Fashion (Comme des Garçons), Σεπτέμβρης 2015. «Όταν κοιτάζω τις φωτογραφίες που βγάλαμε με τη Phyllis, βλέπω λάθη» λέει ο Tim Walker. «Πολλά λάθη. Είναι εντελώς αδιόρατα και θα περνούσαν απαρατήρητα από την πλειοψηφία των ανθρώπων που ξεφυλλίζουν τις σελίδες της Vogue, αλλά είναι υπαρκτά παρόλα αυτά. Έχω καταλήξει πως είναι αυτά τα λάθη που κάνουν τις φωτογραφίες να δείχνουν ζωντανές… Η τελειότητα είναι τέλεια αλλά η ομορφιά είναι κάτι άλλο.» Φωτογραφία: Tim Walker Facebook Twitter Elza Luijendijk in Alexander McQueen's honeycomb dress with Plexiglas harness and necklace. Tim Walker, Honey-Do, Μάρτιος 2013. «Η Vogue ήθελε να κάνει ένα ρεπορτάζ στα μαλλιά στυλ σφηκοφωλιά που ήταν μόδα στα '60s και που είχαμε δει στις επιδείξεις μόδας για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2013 στο Μιλάνο και στο Παρίσι αλλά οι κολεξιόν τελείωναν και εγώ έψαχνα να βρω ένα τρόπο να μετατρέψω μια σφηκοφωλιά σε μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία», λέει ο Walker. «Kαι τότε ήρθε η κολεξιόν της Sarah Burton για τον Alexander McQueen και τα μοντέλα της φορούσαν τα πιο όμορφα κυψελωτά φορέματα.»Φωτογραφία: Tim Walker Facebook Twitter Steven Klein – Surburban Woman #10, Mountainville, New York, Αύγουστος 2006. «Μη ρωτήσεις γιατί αλλά όταν συζητούσαμε με τον Steven για τη φωτογράφιση το πρώτο που σκέφτηκε ήταν μια Παναγία με το βρέφος», λέει η Posnick . «Ήθελε το βρέφος να θηλάζει και η Παναγία μας χρειαζόταν χρυσά δόντια...Ο Steven ήξερε κάποιον που έφτιαχνε χρυσά δόντια 18 καρατίων για ράπερς και έστειλε την Angela στο Queens να προβάρει τα δικά της τα οποία πιθανότατα έχει ακόμα.»Φωτογραφία: Steven Klein Facebook Twitter Steven Klein – Hospital Drama, New York, Μάιος 2008«Οι αισθητικές επεμβάσεις δεν έχουν πάντα το αναμενόμενο αποτέλεσμα και χάρηκα όταν η Vogue δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τα λάθη τους και πώς αυτά διορθώνονται» λέει η Posnick. «Η δική μου ψύχωση ήταν οι γυναίκες με τα διογκωμένα χείλη. Δεν βλέπουν πως είναι; Για χρόνια ήθελα να κάνω μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας τα μεγάλα πλαστικά κόκκινα χείλη με τα οποία παίζουν τα παιδιά. Είχα μερικά ζευγάρια απ' αυτά στο κομοδίνο μου περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή...Την φωτογραφία την τραβήξαμε στο νοσοκομείο, αλλά με την ματιά του Steven και την Guinevere [van Seenus] στο αναπηρικό καροτσάκι μοιάζει περισσότερο σαν να είναι στη φυλακή.Φωτογραφία: Steven Klein Facebook Twitter Steven Klein – Horse Pool Windsor, Connecticut, Ιούνιος 2005. Ένας ακόμη συχνός συνεργάτης της Posnick είναι Steven Klein, ο φωτογράφος που είναι πασίγνωστος για τη δουλειά του με τη Madonna και τη Lady Gaga.Φωτογραφία: Steven Klein