Τον Μάιο, ο Όμιλος LVMH είχε ανακοινώσει ότι θα προχωρούσε στην υλοποίηση μίας πολυτελούς ιστοσελίδας, στην οποία θα προωθούσε την ηλεκτρονική εμπορική εκμετάλλευση πολλών επίσης γνωστών brands και μόλις χθες έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες από τις λεπτομέρειες γι' αυτό το πολυαναμενόμενο site.
Και να κάποια απ' όσα έγιναν γνωστά: το νέο site που ετοιμάζεται για τη Le Bon Marché -το πολυτελές εμπορικό κατάστημα του Γαλλικού ομίλου- θα έχει το όνομα 24Sevres.com, ακριβώς, όπως η διεύθυνση που βρίσκεται στο Παρίσι και θα είναι διαθέσιμο στο κοινό τη δεύτερη εβδομάδα του Ιουνίου. Θα εστιάζει κυρίως στη γυναικεία ένδυση και θα μπορεί να εξυπηρετήσει 75 χώρες. Επίσης, θα διαθέτει αποκλειστικές προσφορές από 68 φίρμες και θα διαθέτει προς πώληση τα προϊόντα περισσότερων 150, οι 30 εκ των οποίων ανήκουν στον Όμιλο Louis Vuitton, μεταξύ των οποίων και η Dior, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα και μία περίοδο κατά την οποία οι δύο φίρμες θα λανσάρονται για πρώτη φορά μαζί από ένα διαδικτυακό κατάστημα.
"Οι πελάτες μας είναι εξαιρετικά εκλεπτυσμένοι και πάντοτε αναζητούν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία", σχολίασε ο Bernard Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH. "Με την παρουσίαση του "24 Sèvres", τους προσφέρουμε μία αληθινά διαφοροποιημένη διαδικτυακή εμπειρία, στηριγμένη αποκλειστικά στην εξειδικευμένη εμπειρία του Le Bon Marché στο Παρίσι. Το να ψωνίζει κανείς στο συγκεκριμένο εμπορικό είναι μία καταναλωτική εμπειρία ξεχωριστή και απόλυτη, τόσο για το γαλλικό κοινό, όσο και για τους πελάτες του εξωτερικού. Μέσα από το "24 Sèvres", οι πελάτες μας πλέον θα μπορούν να απολαμβάνουν αυτό το μοναδικό αίσθημα αγορών νύχτα και μέρα, απ' οπουδήποτε βρίσκονται, παντού στον κόσμο", συμπληρώνει.
Η άλλη καινοτομία που κρύβει το site βρίσκεται στο ότι θα παίζει πολύ με την εικόνα -πέρα από τις υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες θα διαθέτει βίντεο με στιλιστικές συμβουλές και προτάσεις για αγορές-, αποφεύγοντας να εστιάσει στο συντακτικό κομμάτι, στο οποίο στηρίζονται -και κάποτε χωλαίνουν- sites αντίστοιχου περιεχομένου, όπως το Net-a-Porter, Style.com, Matchesfashion.com, Farfetch.com. Γι' αυτή τη διαφοροποίηση έχει φροντίσει και ο ψηφιακός υπεύθυνος της νέας σελίδας της Louis Vuitton, Ian Rogers (για τον οποίο αυτό είναι το πρώτο του μεγάλο project για τον Όμιλο και ενώ τον κυνηγούσαν για αντίστοιχη θέση -και πριν από 18 μήνες- από την Apple.
Ο ίδιος, μιλώντας στους New York Times, εξήγησε ότι το στοίχημα δεν ήταν με άλλες σελίδες αντίστοιχου περιεχομένου, αλλά με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat, που παίζουν πολύ με την εικόνα και οι επικεφαλής τους έχουν αντιληφθεί την κυριαρχία του κινητού τηλεφώνου στη ζωή των καταναλωτών. Όπως λέει, με μια ματιά σ' αυτό το νέο, φρέσκιας αισθητικής και αντίληψης του διαδικτύου, site μπορεί να καταλάβει κανείς ότι το όλο project πηγαίνει πολύ πιο μακριά από τα κλασικά editorial μόδας που "σερβίρουν" οι άλλες ιστοσελίδες και δίνει νέες δυνατότητες στη χρήση, αλλά και στην επικοινωνία της εικόνας.
Ας σημειωθεί ότι και η συγκυρία κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί αυτό το διαδικτυακό χτύπημα από τον Όμιλο θεωρείται τέλεια, καθώς υλοποιεί και εφαρμόζει στην online πώληση πια την ταυτόχρονη εκμετάλλευση όλων των διαύλων επικοινωνίας που διαθέτει ένας Όμιλος με τους πελάτες του, την ταυτόχρονη αξιοποίηση δηλαδή όλων των δυνατοτήτων που μπορεί να παρέχει το διαδίκτυο, τα social media, το streaming και την εικόνα, κάτι που εδώ και καιρό απασχολούσε και τον εκδοτικό όμιλο Condé Nast και φυσικά δημιουργεί νέα ανάγκη για τους ανταγωνιστές.
Άλλωστε, ο Όμιλος LVMH έχει επιχειρήσει κατά το παρελθόν να κάνει κάτι τέτοιο με το ηλεκτρονικό εμπόριο, λανσάροντας το πολυτελές site, eLuxury.com που τελικά απέτυχε παταγωδώς και έκλεισε το 2009. "Σε ό,τι αφορά το διαδίκτυο ειδικά, δεν είναι και σίγουρο ότι να είναι κανείς πρωτοπόρος σε κάτι, θα του βγει απαραίτητα σε καλό. Ωστόσο, για την ώρα υπάρχει μεγάλη προσήλωση σ' αυτού του είδους την πολυεπίπεδη αξιοποίηση των διαύλων επικοινωνίας που μας προσφέρονται και φυσικά πάντα πιστεύουμε ότι αν υπάρχει ποιότητα σ' αυτό που προσφέρουμε, τότε δεν μπορεί να μας απειλήσει κανείς. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του Ομίλου LVMH, εκεί θέλουμε να βρισκόμαστε κι αυτό μας έχει διδάξει και ο χρόνος", καταλήγει ο Rogers.
Αυτός ο τρόπος σκέψης και κυρίως το ότι η γαλλική αισθητική -και δη του εμπορίου- δεν υπήρξε ποτέ τόσο έτοιμη για τον σκληρό κόσμο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού ανταγωνισμού, υποστηρίζεται ολόψυχα και από τον Bernard Arnault. Αυτός ήταν που έδωσε όλον τον χρόνο, τις λεπτομέρειες του "γαλλικού τρόπου ζωής" και του γαλλικού εμπορίου ειδών πολυτελείας, ως γνώση στον Rogers, έναν άνθρωπο που 20 χρόνια έζησε στην Καλιφόρνια και ο εγκλιματισμός του στο Παρίσι ήταν τουλάχιστον περιπετειώδης, για να οργανώσει αυτό που σήμερα στον Όμιλο θεωρούν το πέρασμα του LVMH στη νέα εποχή, έστω και με σημαντική καθυστέρηση.
Με στοιχεία από Vogue, New York Times