Πώς είναι να είσαι η κόρη του Stephen Hawking;

0

Για όλον τον κόσμο, ο Stephen Hawking είναι ο κορυφαίος θεωρητικός φυσικός, κοσμολόγος και συγγραφέας, ένας προφήτης της επιστήμης... Για την κόρη του Lucy, δημοσιογράφο και λογοτέχνη, είναι ο πατέρας της, ένας γενναίος άνθρωπος που "όργωνε" το Κέμπριτζ με το αναπηρικό αμαξίδιο του, ατρόμητος και ασταμάτητος μπροστά στο πρόβλημα υγείας του που από νεαρή ηλικία τον καθήλωσε, ωστόσο, δεν τον λύγισε.

Η Lucy Hawking σε μία από τις σπάνιες εξομολογήσεις της για το πώς είναι να ζεις με αυτό τον σπουδαίο άνθρωπο αποκαλύπτει ότι από μικρή ακόμη θυμάται το σπίτι τους γεμάτο κόσμο να κρέμεται κυριολεκτικά από τα χείλη του επιστήμονα. "Ο πατέρας μου ήταν ο άνθρωπος που μπορούσε να απαντήσει απλά και κατανοητά την κάθε ερώτηση.

» Όταν κάποτε ο γιος μου στα 8 του χρόνια τον ρώτησε τι θα του συνέβαινε αν έμπαινε σε μία μαύρη τρύπα, ο μπαμπάς του είπε με φυσικότητα "θα γινόσουν σπαγκέτι". Τα πιτσιρίκια τον κοίταγαν ενθουσιασμένα, γιατί τους είχε εξηγήσει με ελάχιστες λέξεις αυτό ακριβώς που θα γινόταν", λέει η Lucy Hawking.

Για εκείνη, όμως, θα είναι για πάντα ο άντρας που δεν κάμφθηκε από τις δυσκολίες, που πάντα αναζητούσε τρόπους για να επικοινωνήσει τις ιδέες του και να μείνει σε επαφή με τον κόσμο, που δημιούργησε οικογένεια και καριέρα και που ποτέ δεν έχασε το χιούμορ του! 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM