Τι και αν ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla στις ΗΠΑ, Elon Musk, δηλώνει ότι έλαβε επίσημη άδεια από την κυβέρνηση για να προχωρήσει στην δημιουργία της υπερσύγχρονης υπόγειας γραμμής Hyperloοp που θα εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Υόρκη - Ουάσινγκτον σε μόλις μισή ώρα, τα επίσημα χείλη της χώρας τον διαψεύδουν.
Να σημειωθεί ότι ο 45χρονος δισεκατομμυριούχος επιχερηματίας, Elon Musk, που έχει όραμα να καταφέρει μια μέρα να στείλει τουρίστες για διακοπές στο φεγγάρι, είναι ένας από τους πιο γνωστούς πρωτοπόρους τεχνολογίας των Ηνωμένων Πολιτειών.
Ήταν ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας πληρωμών PayPal, της ηλεκτρονικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla Motors και της κατασκευάστριας εταιρείας ρουκετών και διαστημόπλοιων SpaceX.
Ο CEO της Tesla έσπευσε χτες να ενημερώσει τους ακόλουθους του στο Twitter ότι έλαβε την άδεια για να ξεκινήσει τις διαδικασίες για το υπόγειο τούνελ που θα περνάει το Hyperloop.
Just received verbal govt approval for The Boring Company to build an underground NY-Phil-Balt-DC Hyperloop. NY-DC in 29 mins.
— Elon Musk (@elonmusk) July 20, 2017
Όπως δήλωσε ο ίδιος, έλαβε προφορική έγκριση από την κυβέρνηση να χτίσει τον υπόγειο σιδηρόδρομο για τη σύνδεση Νέας Υόρκης - Ουάσινγκτον. Η μεταφορά από τη μία πόλη στην άλλη θα γίνεται σε 29 μόλις λεπτά και θα υπάρχουν 12 ασανσέρ στις εισόδους και εξόδους σε κάθε πόλη που θα περνάει το Hyperloop για την εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού επιβατών. Είναι ενδεικτικό ότι για να μεταφερθεί ένας κάτοικος της Νέας Υόρκης από τη μία πλευρά του Μανχάταν στην άλλη χρειάζεται παραπάνω από 30'.
Σύμφωνα με την «Guardian», κυβερνητικοί κύκλοι άφησαν να εννοηθεί ότι η κυβέρνηση δεν δίνει προφορικές εγγυήσεις. Ο Musk ωστόσο επανήλθε λίγο αργότερα με δήλωσή του στο Twitter, αποσαφηνίζοντας ότι «χρειάζεται πολλή δουλειά ακόμη για να λάβουμε επίσημη έγκριση, αλλά είμαι αισιόδοξος ότι θα συμβεί σύντομα».
Μετά τον «χαμό» που προκλήθηκε κάτω από την ανάρτηση του Musk, υπήρξε όχι μόνο καταιγισμός ερωτήσεων από πολίτες (πότε θα κατασκευαστεί το τούνελ, πόσα άτομα θα εξυπηρετεί) αλλά σημειώθηκε και η πρώτη έντονη αντίδραση από τον Λευκό Οίκο.
Ποιος έδωσε τέτοια έγκριση, αναρωτήθηκαν πηγές από το υπουργείο Μεταφορών, αναφέρει η «Guardian», ενώ πηγές από τον Λευκό Οίκο ανέφεραν ότι «υπήρξαν πράγματι συζητήσεις των δύο πλευρών που φάνηκαν να έχουν προοπτικές, αλλά ποιος είπε ότι υπήρξε προφορική έγκριση;».
Οι Αρχές της Φιλαδέλφειας δεν είχαν καμία επαφή για το θέμα, διεμήνυσε ο Mike Dunn, εκπρόσωπος της πόλης. Σε παρόμοια δήλωση προέβησαν και οι Αρχές της Πενσυλβάνιας, που επίσης διέψευσαν τα περί συναντήσεων, ενώ σε υψηλούς τόνος κινήθηκε η τοποθέτηση των Αρχών της Νέας Υόρκης, που αρνήθηκαν την οποιαδήποτε γραπτή ή προφορική συνεννόηση με τον Musk.
Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Hyperloop παραμένει σε μεγάλο βαθμό σε θεωρητική βάση. Αν και δύο εταιρείες εργάστηκαν για την ανάπτυξη της εν λόγω τεχνολογίας, δεν έχουν ακόμη αποστείλει το ολοκληρωμένο μοντέλο του τρένου.