Ο έπαινος του Mayweather στον McGregor: "Δεν ξέρω κάποιον που θα τα κατάφερνε καλύτερα"

0

Χαρακτηρίστηκε ως ο "αγώνας της δεκαετίας", μία exhibition μάχη, ανάμεσα σε έναν πυγμαχικό θρύλο και μια μεγάλη μορφή του UFC και των Μεικτών Πολεμικών Τεχνών. Από τον πρώτο, τον Floyd Mayweather, είχε ειπωθεί ότι θα ήταν μια μάχη των 3 γύρων. Ωστόσο, ο Ιρλανδός άντεξε για 10 γύρους και οι δυο τους πρόσφεραν ένα ανεπανάληπτο θέαμα στον κόσμο των combat sports. Στην κοινή συνέντευξη Τύπου μετά το αποτέλεσμα του αγώνα, όλο το trash talking και το "τεχνητό μίσος" πήγαν περίπατο. Ο μποξέρ δήλωσε εντυπωσιασμένος από την αντοχή και το πάθος του Ιρλανδού, και ο McGregor εξέφρασε τον απόλυτο σεβασμό του στον υπερπρωταθλητή του σερί των 50 -πλέον- νικών. Τα στιγμιότυπα με τις αγκαλιές, τις χειρονομίες αλληλεγγύης και τα χαμόγελα τους (αρκούν οι αμοιβές τους για όλο αυτό για να χαμογελάνε μέχρι τα δισέγγονά τους) κάνουν από τα ξημερώματα τον γύρο του κόσμου. 

Ο έπαινος του Mayweather στον McGregor: "Δεν ξέρω κάποιον που θα τα κατάφερνε καλύτερα" Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Σοβιετικοί παρακολουθούσαν τον Τρότσκι στην Πρίγκηπο - Τι λένε αποχαρακτηριμένα έγγραφα της MİT

Διεθνή / Οι Σοβιετικοί παρακολουθούσαν τον Τρότσκι στην Τουρκία - Τι λένε αποχαρακτηρισμένα έγγραφα της MİT

Οι αναφορές αποκαλύπτουν πώς πράκτορες των Σοβιετικών παρακολουθούσαν στενά τον Λέοντα Τρότσκι κατά την εξορία του στην Πρίγκηπο μεταξύ 1929 και 1933
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Politico: Πώς ο Φρίντριχ Μερτς έγινε καγκελάριος σε 31 ημέρες και άλλαξε τη Γερμανία για πάντα

Διεθνή / Politico: Πώς ο Φρίντριχ Μερτς έγινε καγκελάριος σε 31 ημέρες και άλλαξε τη Γερμανία για πάντα

Έναν μήνα πριν τις εκλογές, ένας Αφγανός αιτών άσυλο δολοφόνησε ένα δίχρονο παιδί και τον κηδεμόνα του σε πάρκο της Βαυαρίας, γεγονός που εργαλειοποιήθηκε από τo λαϊκιστικό ακροδεξιό AfD
LIFO NEWSROOM
Έχασε τον γιο της σε επίθεση πριν την 11η Σεπτεμβρίου – Έφτιαξε ένα μνημειώδες γλυπτό θρήνου

Διεθνή / Μητέρα θύματος του Λόκερμπι δημιούργησε γλυπτό απόγνωσης: «Κάθε μορφή είναι μια παγωμένη εικόνα του πόνου»

Η ίδια η Lowenstein συμπεριέλαβε τον εαυτό της στο έργο: η μορφή της είναι γονατιστή, συντετριμμένη, όπως ήταν τη στιγμή που συνειδητοποίησε ότι είχε χάσει τον γιο της
LIFO NEWSROOM