Στην απόλυση εκατό «εφεδρικών οδηγών» αυτοκινούμενων ταξί στο Πιτσμπουργκ, προχώρησε η Uber την Τετάρτη.
Μετά τη θανατηφόρα σύγκρουση ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος με έναν πεζό, τον Μάρτιο στην Αριζόνα, η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο «πάγωσε», σταδιακά, το χρονοδιάγραμμα των δοκιμών της για τις πλήρως αυτοματοποιημένες μετακινήσεις.
Όπως προέκυψε από τις έρευνες του δυστυχήματος στην Αριζόνα, τα συστήματα του οχήματος είχαν εντοπίσει εγκαίρως τον διερχόμενο πεζό, χωρίς ωστόσο να αντιδράσουν άμεσα με αποτέλεσμα τον θάνατό του.
Αν και πίσω από το τιμόνι βρισκόταν, όπως προβλεπόταν, μία εφεδρική οδηγός, η γυναίκα δεν πρόσεχε τον δρόμο αλλά παρακολουθούσε μία τηλεοπτική σειρά στην οθόνη του κινητού της.
Μόνο μετά τη σύγκρουση σήκωσε το βλέμμα της για να δει τι είχε συμβεί, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά.
Οι αρχές της Αριζόνα απαγόρευσαν στην Uber να κάνει δοκιμές στους δρόμους της και η εταιρεία απέλυσε τον Μάιο 300 υπαλλήλους της που εργάζονταν στο σχετικό πρόγραμμα.
Ακολούθησε το πάγωμα των δοκιμών στο Σαν Φρανσίσκο, το Τορόντο και το Πιτσμπουργκ αλλά όπως ανακοίνωσε τώρα η εταιρεία, σχεδιάζει να ξεκινήσει εκ νέου τα τεστ στο Πιτσμπουργκ, πριν το τέλος του 2018.
Σύμφωνα με το Quartz, η πλατφόρμα σκοπεύει να επιστρέψει στις δοκιμές δρόμου με σημαντικά μειωμένο στόλο αυτοκινήτων.
Για τον σκοπό αυτό, η Uber θα προσλάβει 55 τεχνικούς αναλυτές που θα χρησιμεύσουν ως οδηγοί δοκιμών, τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες, ώστε να βελτιωθούν τα συστήματα ασφαλείας.
Από τον Νοέμβριο του 2017, η Uber κυκλοφορούσε τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της με έναν οδηγό. Μέχρι τότε υπήρχαν πάντοτε δύο υπάλληλοί στα οχήματα - όπως εξακολουθεί να συμβαίνει στις περισσότερες ανταγωνιστικές εταιρείες του κλάδου.
«Η ομάδα μας παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτοοδηγούμενων οχημάτων και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στους δημόσιους δρόμους μέσα στους επόμενους μήνες», ήταν το σχόλιο εκπροσώπου της Uber όταν ρωτήθηκε σχετικά.
Με πληροφορίες από Guardian
σχόλια