Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς Unntaggable, η Audi ζήτησε από τον δημιουργικό διευθυντή James James Casey, γνωστό για την έκδοση του «αντι-διατροφικού» γαστρονομικού περιοδικού Swallow και για τη δουλειά του σε περιοδικά όπως το Wallpaper και οι New York Times, να διερευνήσει τις διαφορετικές προσεγγίσεις των ανθρώπων στην καθημερινή τους ρουτίνα στο τραπέζι.
Ο Casey παρακολούθησε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του πολυεθνικού πληθυσμού του Λος Άντζελες την ώρα του πρωινού τους: από τα κλασικά diners στα εστιατόρια των αυτοκινητόδρομων μέχρι έναν βουδιστικό ναό.