Η Άμπερ Χερντ «χρησιμοποίησε» τον Τζέισον Μόμοα για να καταγγείλει τους κανόνες του Instagram στο γυμνό

Η Άμπερ Χερντ «χρησιμοποίησε» τον Τζέισον Μόμοα για να καταγγείλει τους κανόνες του Instagram στο γυμνό Facebook Twitter
0

Τον προηγούμενο μήνα η Άμπερ Χερντ δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα από φωτογράφιση, όπου στέκεται μπροστά από έναν καθρέφτη φορώντας μαύρο κοστούμι και με ακάλυπτο το στήθος της.

Οι followers της είχαν προβλέψει τότε πολύ άμεσα πως το Instagram θα διέγραφε την φωτογραφία λόγω των αυστηρών κανόνων που έχει σχετικά με το γυμνό περιεχόμενο, όπως και συνέβη.


Το Σάββατο, η 33χρονη ηθοποιός επανήλθε στο ζήτημα καταγγέλλοντας τα διπλά στάνταρ της πλατφόρμας σχετικά με το γυμνό, αναδημοσιεύοντας την επίμαχη φωτογραφία, μόνο που αυτή τη φορά αντικατέστησε το πρόσωπο και το στήθος της με εκείνα του συμπρωταγωνιστή της στο «Aquaman», Τζέισον Μόμοα. 

«Προς τιμήν των αυστηρών και δίκαιων κανόνων του Instagram απέναντι στην προβολή της γυναικείας θηλής και εφόσον η δική μου απόλαυσε το σύντομο προνόμιο που δίνεται στους άντρες συναδέλφους μου... Αποφάσισα να αποτίνω φόρο τιμής αντικαθιστώντας την [φωτογραφία] με μια εικόνα που όντως συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανόνες του Instagram για το γυμνό», έγραψε στο μήνυμά της η ηθοποιός. 

«Δείτε τα stories μου για να ψηφίσετε ποιο σας αρέσει περισσότερο και σε ευχαριστώ Instagram, ζήτω το 2019!», πρόσθεσε η Άμπερ Χέρντ, ξεκαθαρίζοντας ταυτόχρονα πως δεν τρέχει τίποτα απολύτως με τον Τζέισον Μόμοα και πως απλώς προσπαθούσε να αποδείξει τα λεγόμενά της. «Παρεμπιπτόντως σε αγαπώ AquaHubbs! Συγγνώμη που χρησιμοποίησα τις φωτογραφίες σου για να δώσω έμφαση!», έγραψε σε ένα από τα σχόλια της φωτογραφίας. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ