Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus

Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus Facebook Twitter
1

Φαίνεται πως η επιτυχημένη εφεύρεση του 21χρονου Palmer Luckey, ονόματι Oculus Rift, μια φορετή συσκευή 'virtual reality' που πήγε την "ξεχασμένη" εικονική πραγματικότητα πολλά βήματα μπροστά, συγκεντώνοντας δημοσιότητα και χρήμα, άνοιξε την όρεξη των "μεγάλων" για μια αντίστοιχη συσκευή, που θα αναθερμάνει τη σχέση του κόσμου με τις κονσόλες που, όπως δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων, βρίσκεται σε μερική κάμψη, παρά τις νέες προτάσεις τους.

Το χορό λοιπόν μιας νέας γενιάς συσκευών εικονικής πραγματικότητας, άνοιξε εχθές η Sony, παρουσιάζοντας στο συνέδριο των προγραμματιστών για τα video games, Game Developers Conference 2014, μια νέα πρωτοβουλία της για τη δημιουργία μιας συσκευής Virtual Reality, ονόματι Project Morpheus

O ιθύνων τιυ τμήματος ανάπτυξης videogames της εταιρείας, Shuhei Yoshida, εξηγώντας το όραμά του δήλωσε "Ονειρευόμουν καιρό τις πιθανότητες που μπορεί να προσφέρει η εικονική πραγματικότητα στην ανάτπυξη βιντεοπαιχνιδιών. Αυτή η νέα τεχνολογία θα παράσχει μια αίσθηση παρουσίας όπου εσύ, ο παίκτης. θα έχεις την εντύπωση οτι βρίσκεσαι μέσα στο παιχνίδι και οι ασθήσεις σου αντιλαμβάνονται αυτή την εμπειρία ως αληθινή".

Η συσκευή, που παρουσιάστηκε μόλις και που απέχει πολύ ακόμα από το να γίνει τελικό προϊόν, αποτελείται από μια φορετή 'μάσκα' προβολής (φανταστείτε ένα ζευγάρι γυαλιών σκιέρ) με ανάλυση 1080p, και οπτικό πεδίο 90 μοιρών. Είναι εξοπλισμένη με γυροσκοπικούς σένσορες, και γίνεται αντιληπτή από την κάμερα του Playstation ώστε να προβάλει τις εικόνες του τοπίου, ανάλογα με το που στρέφεται το κεφάλι του χρήστη, σε πραγματικό χρόνο. Έχει επίσης ενσωματωμένο ένα τρισδιάστατο ηχητικό σύστημα, το οποίο ακολουθεί τις κινήσεις του χρήστη και εκπέμπει τους ήχους και τη μουσική ανάλογα με το οπτικό πεδίο, μιμούμενη την πραγματικότητα.

Τα παιχνίδια στα οποία έγινε η επίδειξη του prototype του Project Morpheus της Sony, ήταν τα The Deep, The Castle, EVE Valkyrie και Thief.

[via]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταγλωττισμένες ομιλίες του Χίτλερ κάνουν θραύση στα social media

Διεθνή / Με χρήση AI, ακροδεξιοί δημιουργούν αγγλόφωνες ομιλίες του Χίτλερ και τις ανεβάζουν στα social media

Επιχειρώντας να προσελκύσουν νέους στη ναζιστική ιδεολογία, ακροδεξιοί χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να φτιάξουν υποτιθέμενες ομιλίες του ηγέτη του Γ' Ράιχ
LIFO NEWSROOM
Οι διακρίσεις κατά των ΛΟΑΤΚΙ+ προκαλούν στρες και οδηγούν σε κατάθλιψη

Τech & Science / Οι διακρίσεις κατά των ΛΟΑΤΚΙ+ προκαλούν στρες και οδηγούν σε κατάθλιψη

Μελέτη με 393.000 συμμετέχοντες στο περιοδικό Neurology - Αυξημένο ρίσκο για τα ενήλικα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα σε σχέση με τα ετερόφυλα για άγχος και κατάθλιψη που επιδεινώνουν την υγεία του εγκεφάλου
LIFO NEWSROOM
Οι επισκέψεις παιδιών στα επείγοντα λόγω ζέστης αυξήθηκαν κατά 170% την τελευταία δεκαετία

Τech & Science / Οι επισκέψεις παιδιών στα επείγοντα λόγω ζέστης αυξήθηκαν κατά 170% την τελευταία δεκαετία

«Καθώς οι ακραίες καλοκαιρινές θερμοκρασίες γίνονται πιο συχνές λόγω της αλλαγής του κλίματος, βλέπουμε αύξηση των ασθενειών που σχετίζονται με τη ζέστη», ανέφερε η επικεφαλής της έρευνας
LIFO NEWSROOM
Ozempic: Θα μπορούσε να μειώσει τον εθισμό σε ουσίες, δείχνει νέα μελέτη

Τech & Science / Το Ozempic θα μπορούσε να μειώσει και τον εθισμό στα οπιοειδή, δείχνει νέα μελέτη

Εκτός από τον διαβήτη και την παχυσαρκία, το Ozempic είναι πιθανό να συνδράμει στην αντιμετώπιση ψυχιατρικών διαταραχών, όπως ο εθισμός - Το περιοδικό JAMA Network Open παρουσίασε τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα νέας έρευνας
LIFO NEWSROOM
Amazon, Tesla και Meta ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες που υπονομεύουν τη δημοκρατία παγκοσμίως

Τech & Science / Amazon, Tesla και Meta ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες που υπονομεύουν τη δημοκρατία παγκοσμίως

Η έκθεση επισημαίνει την ανάγκη για διεθνή δράση και δεσμευτική συνθήκη που θα υποχρεώνει τις πολυεθνικές να λογοδοτούν βάσει των διεθνών ανθρωπίνων δικαιωμάτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτο το αρθρο θα ηταν καλυτερο να ασχοληθει γενικοτερα με αυτη την τεχνολογια, οπως πχ με το Oculus Rift που υπαρχει εδω και εναν χρονο. Το δοκιμασα τον περασμενο δεκεμβριο και ειναι πιστευω οροσημο στην Virtual reality τεχνολογια. Οσο για το αρθρο ειναι σαν να το γραφει το marketing τμημα της Sony.