Ηλεκτρονικές ετικέτες: Τι είναι και ποια τα χαρακτηριστικά τους

Ηλεκτρονικές ετικέτες: Έρχονται στα ράφια των καταστημάτων - Τα χαρακτηριστικά τους Facebook Twitter
Φωτ.: Dimitris Kapantais/SOOC
0

Νέα δεδομένα θα δημιουργηθούν στα καταστήματα λιανικής πώλησης ύστερα από την εισαγωγή του συστήματος με τις ηλεκτρονικές ετικέτες στα ράφια.

Όπως γίνεται γνωστό, οι ηλεκτρονικές ετικέτες θα παρέχουν μία σειρά από δυνατότητες, όπως η ασύρματη μετάδοση δεδομένων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

Αναλυτικά, και όπως γίνεται γνωστό, οι ηλεκτρονικές ετικέτες θα έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  • «Έξυπνες» ράγες που συνδυάζουν συνδεσιμότητα και ενέργεια, καθώς και ετικέτες που εξασφαλίζουν ενισχυμένη απόδοση, αν και λειτουργούν χωρίς μπαταρία
  • Ασύρματη μετάδοση δεδομένων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, εφαρμόζοντας το τελευταίο πρωτόκολλο που αναπτύχθηκε από τη συνεργασία των Qualcomm και Bluetooth Special Interest Group
  • Ενισχυμένη διαλειτουργικότητα με συμβατές συσκευές μέσω του Bluetooth Low Energy. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη μείωση αποτυπώματος άνθρακα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες λύσεις ESL
  • Δημιουργούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την παροχή phygital υπηρεσιών στους καταναλωτές

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της πρόσφατης επέκτασης συνεργασίας της Walmart με την SES-Imagotag. Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής παγκοσμίως επέλεξε τον κατασκευαστικό οίκο που διατηρεί το 50% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού (ESL), για να εξοπλίσει 500 καταστήματά της στις ΗΠΑ με συνολικά 60 εκατομμύρια ετικέτες.

Στο έργο θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα VUSION «νέας γενιάς», η οποία προσφέρει, όπως αναφέρει η ελληνική εταιρία Mobile Technology, νέες καινοτόμες δυνατότητες που έρχονται να προστεθούν στα πλεονεκτήματα της λύσης που έχει αναπτύξει η SES-Imagotag.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Διεθνή / Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Ο Κλαούντιο ντε Σάνκτις κλείνει περισσότερα από 300 υποκαταστήματα στη Γερμανία, έχει συγχωνεύσει τρία επίπεδα διοίκησης και μείωσε τον αριθμό των εργαζομένων στο front-office κατά 6,5% καθώς προσπαθεί να περιορίσει τα έξοδα
LIFO NEWSROOM