Singles' Day: Η μεγαλύτερη αγοραστική φρενίτιδα του κόσμου έσπασε κάθε ρεκόρ μέσα σε 24 ώρες

Singles' Day: Η μεγαλύτερη αγοραστική φρενίτιδα του κόσμου έσπασε κάθε ρεκόρ μέσα σε 24 ώρες Facebook Twitter
O μεγαλύτερος τζίρος της Alibaba σε μια μόνο μέρα επετεύχθη στην φετινή Singles' Day
0

Η Black Friday της Κίνας είναι η Singles' Day και φέτος ο τζίρος ξεπέρασε κάθε προηγούμενο κάνοντας την Alibaba κυρίαρχο στην ηλεκτρονική αγορά.

Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group Holding Inc ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του είναι πάνω από 38 δις. δολάρια και αυτό μόνο σε μια μέρα, την "Ημέρα των Εργένηδων".

Αντίστοιχη της «Μαύρης Παρασκευής» και της «Ψηφιακής Δευτέρας», η «Ημέρα των Εργένηδων» προωθείται ως μια γιορτή πωλήσεων από τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της Alibaba Ντάνιελ Ζανγκ και γρήγορα εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο γεγονός διαδικτυακών πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σημερινή ημέρα είναι επίσης γνωστή κι ως "Double Eleven" από την σημερινή ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους εργένηδες. Πέρυσι οι συνολικές πωλήσεις της Alibaba ανήλθαν στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, και φέτος η «ψηφιακή γιορτή καταναλωτισμού» έριξε αυλαία με ακόμη πιο μεγάλο ποσό. Ενδεικτικό της φετινής φρενίτιδας είναι πως σε ένα λεπτό ξεπεράστηκε ο τζίρος του 1 δισ. δολ. Στη φετινή Singles' Day συμμετείχαν πάνω από 200.000 brands.

Τη φετινή ηλεκτρονική γιορτή εγκαινίασαν η Αμερικανίδα τραγουδίστρια της ποπ μουσικής Τέιλορ Σουίφτ, αλλά και διασημότητες της Κίνας, όπως ο Τζάκσον Γι. Πρόκειται για την πρώτη φορά κατά την οποία η Alibaba πραγματοποιεί την κορυφαία ημέρα των διαδικτυακών εκπτωτικών αγορών στην Κίνα, χωρίς την ενεργό παρουσία του συνιδρυτή της, Τζακ Μα, ο οποίος παραιτήθηκε από την προεδρία του ομίλου τον Σεπτέμβριο.

Η σημερινή ημέρα έρχεται σε μία κρίσιμη στιγμή για την Alibaba, καθώς ο όμιλος αναζήτησε οικονομική ρευστότητα 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω της διάθεσης μετοχών του που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Νοέμβριο στο Χονγκ Κονγκ. Ωστόσο, η Alibaba εξακολουθεί να κυριαρχεί στην διαδικτυακή αγορά προϊόντων, όχι όμως χωρίς την ύπαρξη ανταγωνισμού από την JD.com, αλλά και την Pinduoduo, με την δεύτερη να δραστηριοποιείται στις κινεζικές κωμοπόλεις.

H γιορτή ξεκίνησε καθώς η Alibaba εφηύρε την ευκαιρία να γιορτάσει όσους είναι single ως αντίθεση στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Είναι πλέον το μεγαλύτερο οnline event πωλήσεων στον κόσμο και οι συνολικές πωλήσεις του περασμένου έτους ξεπέρασαν τον τζίρο που έκαναν μαζί Black Friday και Cyber Monday.

Πριν από την φετινή εκδήλωση, υπήρξε κάποια ανησυχία οι Κινέζοι καταναλωτές μπορεί να είναι απρόθυμοι να αγοράσουν εμπορικά σήματα των ΗΠΑ λόγω των εντάσεων μεταξύ των χωρών. Οι δύο μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου βρίσκονται σε έναν εμπορικό πόλεμο με κυρώσεις που επηρεάζουν προϊόντα αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM