Η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» 500 προϊόντων ξεπέρασε τις προσδοκίες της κυβέρνησης, και πλέον στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα.
Μέχρι εχθές είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα, ωστόσο η κυβέρνηση δουλεύει για τον διπλασιασμό τους, ανέφερε συγκεκριμένα ο κ. Σκρέκας κατά τη διάρκεια της σημερινής επίσκεψής του, σε σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι.
Παράλληλα, ο υπουργός υπογράμμισε πως έχουν τοποθετηθεί τα καρτελάκια μόνιμης μείωσης τιμής, και υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.
Πρόσθεσε δε, πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες, δηλαδή σε συνεχείς και εντατικούς ελέγχους στην αγορά, σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας για αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας, στην πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητείται από τους προμηθευτές, να μειώσουν σταθερά και μόνιμα την τιμή των προϊόντων τους, και με το «καλάθι του νοικοκυριού», όπου ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες.
Με πληροφορίες του ΑΠΕ - ΜΠΕ