«Βόμβα» Κέβιν Κόστνερ: Δεν ήταν η Γουίτνεϊ Χιούστον στην εμβληματική αφίσα του Bodyguard

«Βόμβα» Κέβιν Κόστνερ: Δεν ήταν η Γουίτνεϊ Χιούστον στην εμβληματική αφίσα του Bodyguard Facebook Twitter
0

Δεν ήταν η Γουίτνεϊ Χιούστον στην εμβληματική αφίσα του φιλμ Bodyguard, αποκάλυψε σήμερα ο Κέβιν Κόστνερ.

Μάλιστα ο 64χρονος ηθοποιός λέει πως ήταν δική του ήταν ιδέα να γίνει αφίσα η συγκεκριμένη σκηνή.

Στην αφίσα της τεράστιας κινηματογραφικής επιτυχίας εικονίζεται ο «σωματοφύλακας» Κέβιν Κόστνερ να φυγαδεύει εκτός συναυλιακού χώρου στην αγκαλιά του την «σταρ» Ρέιτσελ Μάρον (που υποδυόταν στην ταινία η Γουίτνεϊ Χιούστον), όταν ξεσπά άγριος σαματάς σε μια από τις εμφανίσεις της.

Μόνο που στην αφίσα της ταινίας δεν ήταν η αείμνηστη Χιούστον, όπως αποκάλυψε ο ηθοποιός στη συνέντευξη που έδωσε στο Entertainment Weekly: «Όχι, δεν ήταν, μπορώ να το πω μετά από τόσα χρόνια. Ήταν η κοπέλα που την ντουμπλάριζε στην ταινία».

«Βόμβα» Κέβιν Κόστνερ: Δεν ήταν η Γουίτνεϊ Χιούστον στην εμβληματική αφίσα του Bodyguard Facebook Twitter

Στη συνέντευξη, δηλώνει επίσης ότι εκείνος επέλεξε τη συγκεκριμένη εικόνα για την αφίσα, η οποία απεδείχθη «εμβληματική». Οι υπεύθυνοι του στούντιο παραγωγής δεν χάρηκαν καθόλου που δεν φαινόταν το πρόσωπο της σταρ στην αφίσα, τελικά όμως τους έπεισε.

Η ταινία έγινε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της δεκαετίας του '90, γεγονός που σε σημαντικό βαθμό οφείλεται στην θρυλική χημεία ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές. Είκοσι χρόνια αργότερα, ο Κέβιν Κόστνερ θα εκφωνούσε έναν από τους λόγους στην κηδεία της πρόωρα χαμένης τραγουδίστριας.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ