Το Dune: Μέρος Δεύτερο του Ντενί Βιλνέβ είναι η ταινία που κλέβει την παράσταση αυτή την εβδομάδα.
Μετά τον μακροσκελή πρόλογο του πρώτου κινηματογραφικού κεφαλαίου, ο Ντενί Βιλνέβ καθυστερεί να περάσει στο κυρίως πιάτο, με μια μονότονη πρώτη ώρα, όπου, μεταξύ άλλων, ο Μεσσίας του Τιμοτέ Σαλαμέ έρχεται «αντιμέτωπος» με έναν τελευταίο πειρασμό.
Το Σχέδιο, όμως, έχει γραφτεί από το πρώτο μέρος με συγγραφέα τον ίδιο, είναι ένας Μεσσίας που θα φέρει τη σωτηρία με το τσεκούρι, και έτσι η υπόλοιπη ταινία πληροί τις προδιαγραφές του (υπερ)θεάματος, με συναρπαστική δραματουργία που καταλήγει σε ένα σαιξπηρικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Δύο ερωτικά τρίγωνα θα μας απασχολήσουν αυτή την εβδομάδα. Το ένα, τα Περάσματα, έχει το όνομα, το άλλο, ο Πάγος που Καίει, έχει τη χάρη. Στα μάτια του υπογράφοντος η ταινία του Άιρα Σακς θα έβγαζε περισσότερο νόημα αν ακολουθούσε τους χαρακτήρες των Μπεν Γουίσο και Αντέλ Εξαρχόπουλος και όχι εκείνον του Φραντς Ρογκόφσκι. Όπως είναι φτιαγμένη, μέλημα της μοιάζει να είναι μια (επιφανειακή) ανατροπή γνώριμων συμβάσεων, με επίκεντρο έναν προβληματικό χαρακτήρα.
Αντίθετα, η ταινία του Άντονι Τσεν είναι η ήρεμη δύναμη, αγαπά τους ανθρώπους της και προσπαθεί να τους καταλάβει, στηρίζεται, δε, σε μια ατμόσφαιρα που λογικά θα αφήσει ευχαριστημένους τους φίλους του arthouse.
Κυκλοφορεί, επίσης, το Άκουσέ με, ένα ευγενών προθέσεων ελληνικό δράμα με μια υποσχόμενη ερμηνεία από την Ευθαλία Παπακώστα, η καλογυρισμένη Πρίμα Μπαλαρίνα, που (δυστυχώς) λειτουργεί ως αντι-Black Swan, και το τραγελαφικό Μια Γυναίκα, που μοιάζει να φτιάχτηκε ώστε να εξακριβώσουμε πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένας φαν της Σοφί Μαρσό για χάρη της.
\Όσο για τους μικρούς μας φίλους, θα εκτεθούν στο είδος του whodunit μέσω του Περιπετειών του Επιθεωρητή Σαν.