Το εξοχικό σπίτι του Ουίλιαμ Μπλέικ στο Σάσεξ θα γίνει μουσείο

Το εξοχικό σπίτι του Ουίλιαμ Μπλέικ στο Σάσεξ θα γίνει μουσείο Facebook Twitter
To σπίτι του ποιητή στο Σάσεξ/Φωτ.: The Blake Cottage Trust
0

Το εξοχικό σπίτι του Βρετανού ποιητή Ουίλιαμ Μπλέικ είναι ένα βήμα πριν γίνει μουσείο. 

O Ουίλιαμ Μπλέικ ήταν επίσης ζωγράφος και χαράκτης κατά τη ρομαντική εποχή.   Αν και ως επί το πλείστον δεν είχε αναγνωριστεί το συγγραφικό του έργο κατά τη διάρκεια της ζωής του, ο Μπλέικ συνδέθηκε με μερικούς από τους κορυφαίους ριζοσπάστες στοχαστές της εποχής του, μεταξύ των οποίων ο Τόμας Πέιν  και η Μαίρη Γουόλστονκραφτ.     

Ο πολύπλευρος καλλιτέχνης έζησε στο σπίτι το οποίο βρίσκεται στο χωριό Φέλφαμ με τη σύζυγό του Κάθριν Μπούτσερ , για τρία χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δημιούργησε μια σειρά από αξιόλογα έργα, όπως το διάσημο έργο «Jerusalem», που υιοθετήθηκε ανεπίσημα ως ο βρετανικός εθνικός ύμνος το 2014, κατά τη διάρκεια των αγώνων Commonwealth στο Νέο Δελχί. 

Σύμφωνα με την Sunday Telegraph, το ακίνητο το οποίο το 2015, αγοράστηκε από το Blake Cottage Trust, έχει υποστεί σοβαρές φθορές από το χρόνο και σήμερα βρίσκεται υπό κατάρρευση. 

«Σκοπεύουμε να το μετατρέψουμε σε ένα κέντρο έμπνευσης που να γιορτάζει όλες τις μορφές τέχνης και να ενθαρρύνει με την σκέψη του, όλους τους μαθητές και τους καλλιτέχνες να δημιουργήσουν περισσότερα κίνητρα», δήλωσε στην Art Newspaper ο πρόεδρος του Blake Cottage Trust, Ντουγκ Νίκολς. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν σταδιακά με το συνολικό εκτιμώμενο κόστος αποκατάστασης να ανέρχεται στα 4 εκατομμύρια λίρες. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ 

  

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ελένη Κουτσούδη-Ιόλα

Εικαστικά / «Ο Αλέξανδρος Ιόλας υπερέβαλλε σε πολλά, και ο καθένας τον παρουσίαζε όπως ήθελε»

Η Ελένη Κουτσούδη-Ιόλα ξεκίνησε μια έρευνα σε διάφορες ηπείρους, όταν μια φοιτήτρια της Σχολής Καλών Τεχνών τη ρώτησε πού θα μπορούσε να βρει ένα τεκμηριωμένο βιβλίο για τον διεθνή γκαλερίστα και θείο της. Την ενδιέφερε να προβάλλει το έργο του, να προσθέσει πληροφορίες που και η ίδια δεν γνώριζε, και να διαχωρίσει τον μύθο από την πραγματικότητα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ