Η Σιένα Μίλερ μιλά για το κυνήγι των παπαράτσι στη σχέση της με τον Τζουντ Λο: Με προκαλούσαν ή με έφτυναν

Η Σιένα Μίλερ μιλά για το κυνήγι των παπαράτσι στη σχέση της με τον Τζουντ Λο: Με προκαλούσαν ή με έφτυναν Facebook Twitter
0

Η Σιένα Μίλερ, στη συζήτηση #MeToo-Now What's του ΟΗΕ Νέα Υόρκη, μίλησε για το ανελέητο κυνήγι των παπαράτσι την εποχή που είχε σχέση με τον Τζουντ Λο.

Στην ομιλία της, που ήταν μέρος της ετήσιας συνάντησης του ΟΗΕ για την ισότητα των φύλων, της Επιτροπής για το Καθεστώς των Γυναικών, η 36χρονη ηθοποιός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην εποχή που αγωνίστηκε ενάντια στην εισβολή των paparazzi στην ιδιωτική της ζωή.

Όπως αποκάλυψε, στην αρχή της καριέρας της υπήρξαν φορές που παρενοχλήθηκε από άνδρες φωτογράφους, «άνδρες οπλισμένους με κάμερες» και ισχυρίστηκε ότι «κρίθηκε και διασύρθηκε με τρόπο που δεν θα είχε συμβεί ποτέ» αν ήταν άντρας.

Η Σιένα Μίλερ μιλά για το κυνήγι των παπαράτσι στη σχέση της με τον Τζουντ Λο: Με προκαλούσαν ή με έφτυναν Facebook Twitter

Το 2011, είχε καταθέσει στην εξεταστική επιτροπή για την ηθική των μέσων μαζικής ενημέρωσης ότι το κυνήγι από τους παπαράτσι, ειδικά την εποχή που υπήρξε ζευγάρι με τον Τζουντ Λο, την έκανε να νιώθει συνεχώς την ιδιωτική της ζωή παραβιασμένη και την έφερνε σε μόνιμη κατάσταση άγχους και παράνοιας. «Σχεδόν κάθε μέρα με κυνηγούσαν 10 με 15 άντρες, που με προκαλούσαν λεκτικά ή με έφτυναν» ανέφερε.

Η Σιένα Μίλερ μιλά για το κυνήγι των παπαράτσι στη σχέση της με τον Τζουντ Λο: Με προκαλούσαν ή με έφτυναν Facebook Twitter
Η Σιένα Μίλερ μιλά για το κυνήγι των παπαράτσι στη σχέση της με τον Τζουντ Λο: Με προκαλούσαν ή με έφτυναν Facebook Twitter

Το 2008 είχε καταθέσει αγωγή εναντίον του φωτογραφικού πρακτορείου Big Pictures, επικαλούμενη μια βρετανική απόφαση κατά της παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που συντάχθηκε για να προστατεύει τους ανθρώπους από ενοχλητικούς που τους καταδιώκουν και από διαδηλωτές υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων. «Πέρασα στην αντεπίθεση. Έχω αλλάξει τον νόμο περί απορρήτου» είπε η ηθοποιός. 

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η Αγγλοαμερικανίδα ηθοποιός μοιράστηκε επίσης τις εμπειρίες της για τη σεξουαλική παρενόχληση και τον σεξισμό σε όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας της, εξαίροντας παράλληλα τις πρωτοβουλίες #MeToo και Time's Up για τα βήματα που έχουν κάνει με στόχο τη βελτίωση της ευημερίας των γυναικών στον χώρο εργασίας και ευρύτερα.

Η Μίλερ περιέγραψε ότι κάποια περίοδο ένιωθε «υπονομευμένη» και «υποτιμημένη». «Πριν από μερικά χρόνια μου δόθηκε ένας δυνατός και δυναμικός ρόλος σε ένα έργο που μου άρεσε. Ήταν ένα δίπρακτο έργο στο Μπρόντγουεϊ, αλλά μου προσφέρθηκαν λιγότερα από τα μισά χρήματα που έπαιρνε ως αμοιβή ο άνδρας ηθοποιός. Η απόφαση να απορρίψω αυτό τον συγκεκριμένο ρόλο ήταν δύσκολη και μοναχική, αναγκάστηκα να επιλέξω μεταξύ της παραχώρησης της αυτοεκτίμησής μου και της αξιοπρέπειας μου και ενός ρόλου με τον οποίο ήμουν ερωτευμένη» είπε. «Αποδείχθηκε ότι ήταν μια κρίσιμη στιγμή στη ζωή μου», είπε. «Όχι επειδή το έκανα, αλλά επειδή δεν το έκανα».

 

Με πληροφορίες από Vogue και Guardian

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ