Κι όμως, χωρούσε: Όταν η Κέιτ Γουίνσλετ έπαιξε ξανά on air τη σκηνή με την πόρτα από τον Τιτανικό

Κι όμως, χωρούσε: Η Κέιτ Γουίνσλετ αναπαριστά on air τη σκηνή με την πόρτα από τον Τιτανικό Facebook Twitter
0

Kι όμως, ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο χωρούσε στην ξεχαρβαλωμένη πόρτα του Τιτανικού, όπως έχει παραδεχθεί και αποδείξει πλέον, η «Ρόουζ», Κέιτ Γουίνσλετ.

Η Κέιτ Γουίνσλετ που έχει ακούσει τόσα και τόσα σχόλια για την επίμαχη σκηνή - μια από τις πιο viral της εμβληματικής ταινίας, αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της άγνωστες λεπτομέρειες από τα γυρίσματα, όπως για παράδειγμα πως όλα έγιναν μέσα σε μία δεξαμενή με τον ΝτιΚάπριο γονατιστό και όχι -φυσικά- ημιλιπόθυμο στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού.

Με αφορμή τις αποκαλύψεις της Γουίνσλετ έγινε ξανά viral στο διαδίκτυο ένα απόσπασμα συνέντευξής της από το 2018, όταν μιλώντας στον Στήβεν Κόλμπερτ, στο Late Night Show είχε πει πως η «Ρόουζ» είπε ψέμματα στον «Τζακ» πως «δεν θα τον αφήσει ποτέ»: «Ήταν ένα ψέμμα, ένα ψέμμα», είπε η ηθοποιός και στη συνέχεια α

Ο παρουσιαστής τότε, έκανε την ερώτηση των χιλιάδων θαυμαστών της ταινίας ανά τα χρόνια: «Τελικά, χωρούσε, έτσι;» με την Γουίνσλετ να αναφωνεί: «Κάνε κι εσύ μια προσπάθεια»! Μόνο που ο Κόλμπερτ δεν έμεινε εκεί, καθώς ζήτησε από την Κέιτ Γουίνσλετ να αναπαραστήσουν τη σκηνή οι δυο τους, εκείνη τη στιγμή, on air. Πράγματι, η Γουίνσλετ ξάπλωσε στο γραφείο του Κόλμπερτ, εκείνος γονάτισε από κάτω και αφού αντάλλαξαν γελώντας μερικά λόγια αγάπης και αιώνιας αφοσίωσης, έδειξαν πως ναι, «χωρούσε»!

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ