Το Love Lies Bleeding είναι η ταινία που ξεχωρίζει από την κινηματογραφική σοδειά αυτής της εβδομάδας. Ένα ιδρωμένο, ερωτικό, (υπερ)βίαιο κράμα Wild at Heart και Thelma and Louise, με την πάντα συνεπή Κρίστεν Στιούαρτ και την ανερχόμενη Κέιτι Ο’Μπράιαν σε ερμηνεία-αποκάλυψη.
Neon φωτισμοί, στεροειδή, φλογισμένες κάννες, σωματικά υγρά, synth ήχοι από τον Κλιντ Μάνσελ και μια φευγάτη κορύφωση, σε μια ταινία που σηματοδοτεί μεγάλη σκηνοθετική εξέλιξη για την Ρόουζ Γκλας, που μας είχε δώσει πριν μερικά χρόνια το μονοσήμαντο Saint Maud.
Το Io Capitano του Ματέο Γκαρόνε συμπληρώνει το παζλ των φετινών υποψηφιοτήτων για Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας – θυμίζουμε ότι έχασε, αλλά είχε απέναντί του το Zone of Interest. Στο φεστιβάλ Βενετίας, πάντως, είχε αποσπάσει έναν Αργυρό Λέοντα Σκηνοθεσίας.
Μένοντας σε φεστιβάλ και βραβεία, αυτή την εβδομάδα βγαίνει στις αίθουσες και το On the Adamant, η «χρωστούμενη» περσινή Χρυσή Άρκτος. Πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ παρατήρησης με την υπογραφή του Νικολά Φιλιμπέρ που καταγράφει τους ανθρώπους μια πλωτής μονάδας ψυχικής υγείας στον Σηκουάνα. Εμείς το βρήκαμε επαναλαμβανόμενο και ηθικά συζητήσιμο, αλλά έχει τους οπαδούς του στην κριτική εκεί έξω.
Το Force of Nature είναι συνέχεια μιας από τις καλύτερες προτάσεις των τελευταίων ετών στο αστυνομικό θρίλερ, που έφερε τον τίτλο The Dry. Ο Έρικ Μπάνα επιστρέφει στον ρόλο του ντετέκτιβ Φολκ, σε μια ατμοσφαιρική ταινία που καλύπτει γνώριμο έδαφος για τους φαν της προηγούμενης, αλλά θα αποζημιώσει τους πεινασμένους φίλους του είδους.
Τέλος, κυκλοφορεί και το Οne for the Road, μια γερμανική δραμεντί αλκοολισμού, ένα έλασσον crowdpleaser με σάουντρακ που περιλαμβάνει Joy Division, Νικ Ντρέικ και Pixiew.