Ο Κρις Μπράουν μήνυσε για συκοφαντική δυσφήμιση τη γυναίκα που τον κατηγόρησε για βιασμό

Ο Κρις Μπράουν μήνυσε για συκοφαντική δυσφήμιση τη γυναίκα που τον κατηγόρησε για βιασμό Facebook Twitter
ΕΡΑ
0

Ο Αμερικανός τραγουδιστής Κρις Μπράουν κατέθεσε μήνυση για δυσφήμιση σήμερα, αφού μια νεαρή γυναίκα τον κατηγόρησε ότι την βίασε σε ένα ξενοδοχείο στο Παρίσι.

Ο 29χρονος Μπράουν, ο πρώην σύντροφος της Ριάνα, αρνείται τις κατηγορίες. Κρατήθηκε για μία νύχτα σε αστυνομικό τμήμα και αφέθηκε ελεύθερος, χωρίς να του απαγγελθούν κατηγορίες.

Ο δικηγόρος του, Ραφαέλ Σις, είπε σήμερα ότι ο τραγουδιστής κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση, ώστε να διεξαχθεί έρευνα και να διαπιστωθεί για ποιον λόγο τον κατήγγειλε η γυναίκα και ποια ήταν τα κίνητρά της.

Το περιοδικό Closer είχε αποκαλύψει πρώτο ότι ο Μπράουν, ο σωματοφύλακάς του και ένας φίλος του τέθηκαν υπό κράτηση αφού η 24χρονη γυναίκα κατήγγειλε ότι την βίασαν στη σουίτα του τραγουδιστή στο ξενοδοχείο Mandarin Oriental τη νύχτα της 15ης Ιανουαρίου.

Ο Σις διαβεβαίωσε σήμερα ότι ο πελάτης του δεν είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα αυτή.

Το 2009 ο βραβευμένος με Γκράμι Αμερικανός μουσικός είχε δηλώσει ένοχος για επίθεση εναντίον της τότε φίλης του, Ριάνα.

Η υπόθεση είχε προκαλέσει σάλο, ιδίως αφού δημοσιεύτηκε σε πολλά μέσα ενημέρωσης μια φωτογραφία της διάσημης τραγουδίστριας με μωλωπισμένο το πρόσωπό της.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ