Ο Μάνος Παπαγιάννης μιλά δημόσια για όσα έγιναν με τη Σοφία Παυλίδου: Παραβίασα το χώρο της, αλλά εγώ είμαι το θύμα

Ο Μάνος Παπαγιάννης μιλά δημόσια για όσα έγιναν με τη Σοφία Παυλίδου: Παραβίασα το χώρο της, αλλά εγώ είμαι το θύμα Facebook Twitter
6

Ο Μάνος Παπαγιάννης ο οποίος πρωταγωνιστεί στις καταγγελίες που έχει κάνει εναντίον του η ηθοποιός Σοφία Παυλίδου μίλησε τελικά το πρωί της Τετάρτης ευθέως για το περιστατικό.

Ο ηθοποιός ο οποίος όλες αυτές τις μέρες μιλούσε με σύντομες ανακοινώσεις μέσω δικηγόρου εμφανίστηκε στην τηλεόραση και μίλησε στη Φαίη Σκορδά, για πρώτη φορά.

Το απόσπασμα της συνέντευξης που προβλήθηκε στην εκπομπή δείχνει τον Μάνο Παπαγιάννη να αφηγείται τα όσα έγιναν στο θέατρο με εντελώς διαφορετικό τρόπο από τους ισχυρισμούς της Σοφίας Παυλίδου.

«Ξεκινάμε την κουβέντα θεωρώντας δεδομένο ότι υπήρξε βία. Μου κάνει τρομερή εντύπωση! Γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι υπήρξε βία; Γιατί; Το ότι κάποιος κάνει μήνυση δεν σημαίνει τίποτα. Πώς θα νιώσεις τώρα που θα ακούσεις τα γεγονότα και θα έχεις άδικο;», αναφέρει στην παρουσιάστρια.

«Η κυρία Παυλίδου, την οποία ειλικρινά συμπαθώ, δεν έκανε μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Αυτό που λέγαμε με την ατάκα δεν ισχύει, είναι μια κίνηση που πρέπει να κάνει. Εγώ νόμιζα ότι έγινε κατά λάθος. Κι εκεί που άλλαζα και γέλαγα -μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο κ. Καλυβάτσης- μου λέει «Η Σοφία Παυλίδου αυτή την κίνηση δεν την έκανε επίτηδες». «Τι λες;», του λέω. Ανοίγω την πόρτα και φωνάζω στον πάνω όροφο: «Ρε Σοφία, γιατί δεν έκανες αυτή την κίνηση»; Και μου είπε: «Δεν μου βγήκε και δεν το έκανα». Τι εννοείς δεν σου βγήκε και δεν το έκανες;

Υπήρξε μια ένταση, υπήρξαν εκατέρωθεν αντεγκλήσεις. Κι εγώ μίλησα άσχημα κι εκείνη μίλησε άσχημα. Κουβέντα στην κουβέντα υπήρξε ένταση και ύβρεις. Φεύγοντας να πάει στο καμαρίνι της και βρίζοντας ταυτόχρονα η Σοφία Παυλίδου -εγώ ήμουν κάτω- ήταν εξαιρετικά εριστική και είπε βρίζοντας αυτό το πράγμα εγώ δεν το κάνω. Και γυμνός όπως ήμουν ανεβαίνω πάνω να ζητήσω τον λόγο και να πω «Γιατί δεν την κάνεις; Δεν έχεις δικαίωμα να το κάνεις αυτό Σοφία και άνοιξα έντονα την πόρτα, το παραδέχομαι. Παραβίασα τον χώρο της. Δεκτόν. Άνοιξα έντονα την πόρτα. Το δέχομαι, λάθος μου».

 

Όμως δεν τη χτύπησα αναφέρει ο Μάνος Παπαγιάννης στη συνέχεια. «Είμαι το θύμα. Αμύνθηκα. Εκείνη μου επιτέθηκε», λέει χαρακτηριστικά.

 

«Αυτή με χτύπησε στο πρόσωπο και μάλιστα πολύ άσχημα. Εγώ αμύνθηκα»:

 
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Ξεκινά αυτή πρώτη το όλο θέμα, κόβει μια κίνηση που είναι υποχρεωμένη από συμβόλαιο της να κάνει. Αυτός νιώθει ότι αδικείται επαγγελματικά και αφού της ζητά το λόγο, αυτή προφανώς όχι μόνο δεν αισθάνεται ότι φταίει και τον αδικεί και του οφείλει εξηγήσεις ευγενικές και συγγνώμη , ακόμα κι αν τον είδε δικαιολογημένα φορτωμένο, αλλά του μιλά προφανώς απότομα, γειωτικά και του κλείνει την πόρτα. Ναι παραβίασε το χώρο της αλλά αυτή προηγουμένως είχε παραβιάσει τόσους κανόνες ηθικής, συμπεριφοράς, επαγγελματικό τητας κλπ. Αν είχε το θράσος και να του επιτεθεί πρώτη και αυτός απλά την απώθησε, πρόκειται για μια τεράστια αδικία!!!! Ο άνθρωπος έχασε τη δουλειά του κι αυτός έχει παιδιά! Το θέατρο έπρεπε να πει, παίζει μια εβδομάδα ο ένας και μια ο άλλος μέχρι να αποφασίσει η δικαιοσύνη...και να ζητήσει εξηγήσεις και από αυτή, γιατί ΑΥΤΗ ΚΑΙ το ξεκίνησε όλο ΚΑΙ το φούντωσε όλο. Άλλη μια περίπτωση που ο άνδρας γίνεται το εύκολο θύμα μιας βλαμμενης υπερβολικής πολιτικης ορθότητας που καλλιεργούν και επιβάλλουν πολλές γυναίκες με άλλοθι τα βάσανα κάποιων γυναικών παλαιότερων εποχών κυρίως. Τώρα έχουν αντιστραφεί τα πράγματα ως επί το πλείστον και τόσο στις οικογένειες όσο και στους εργασιακούς χώρους μάλλον είναι αυτές που εξασκούν την περισσότερη βία τελικά, που θέλουν πάντοτε να τη δικαιολογούν υπό το κάλυμμα ότι δεν είναι σωματική. Πόση βία άσκησε η κ. Παυλίδου στην προκειμένη περίπτωση;
Δεν ξέρει κανείς τι έγινε.Και γι αυτόν τον λόγο δεν γίνεται να δείχνουμε με δάχτυλο οποιονδήποτε. Ούτε την γυναίκα επειδή "τα ήθελε ο κ*λος τής" ούτε τον άντρα επειδή είναι άντρας. Μπορεί να φταίνε και οι δυο ή και κανείς και να είναι μια συκοφαντία.
Είναι τραγικό πάντως το γεγονός ότι επικαλείσαι κοινή λογική (όπως το σχόλιο σου), αλλά επειδή είναι η πολιτική ορθότητα έχει ξεφύγει, δέχεσαι περισσότερες αρνητικές απ' ότι θετικές ψήφους.